کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید











صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves

دانلود وی اس تی
جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

موضوع: بیست و یک نکته برای بهتر نواختن گیتار

  1. violet آواتار ها
    violet
    شماره کاربری
    22855
    کاربر نیمه فعال
    مهر /۱۳۹۱
    مشهد
    84
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی51
    164
    سپاس از شما 78 بار در 52 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض بیست و یک نکته برای بهتر نواختن گیتار

    بیست و یک نکته برای بهتر نواختن گیتار
    نوشته.ی کریستوفر دِیویس
    ترجمه.ی بابک ولی.پور

    ۱- از کارهایی یک معلم خوب یکی این است که به شاگرد خود بگوید تمامی آنچه که در نُت نوشته شده را انجام دهد. همه.ی علائم دینامیکی و تمپو و بیان که در صفحه قید شده.اند دارای اهمیت هستند؛ انجامشان دهید.
    ۲- در همه چیز غلو کنید. “فورته” را به شدت قوی و “پیانو” را بسیار نرم اجرا کنید. استاکاتو را خیلی کوتاه و لگاتو را تا جای ممکن پیوسته بنوازید. مخاطبان شما سپاسگزارتان خواهند بود.
    ۳- در تمرین، در یک زمان بر روی یک چیز متمرکز شوید. هرگز سعی نکنید که در یک نوبت تمام قطعه را کار کنید.
    ۴- درست و کافی تمرین کنید. راهی را بیابید که بتوانید یک پاساژ را درست بنوازید. خوب نیست که چیزی را تا ۹ بار با اِشکال سرهم کنید؛ یکبار درست اجرایش کنید و رهایش کنید.
    ۵- جزئی فکر کنید. ویرتوزیته در امور کوچک است.
    ۶- تمرین تکنیک مهم است و باید هر روز انجام شود.
    ۷- گفته می.شود که هیچ.کس برای شنیدن تمرینات تکنیکی به کنسرت نمی.آید. فراموش نکنید که نواختن هر سازی در حیطه.ی اجرای موسیقی است. تمرینات تکنیکی ابزاری هستند برای رسیدن به هدف.
    .
    ۸- فکر کردن به نت.ها به عنوان یک گروه واحد، نوازندگی شما را تغییر می.دهد. گروه.های نتی را پیدا کنید.
    ۹- یک فِراز، گروهی از نت.هاست. فرازها به تدریج به سوی نقطه اوجشان کرشندو و پس از آن دیمینوئندو می.شوند. فرازها دارای شکل هستند. گاهی فرازها با خطوط اتصال مشخص می.شوند، آن.ها را همانطور که خواسته شده اجرا کنید. (شماره.ی یک را ببینید.)
    ۱۰- بیانگرترین عنصر موسیقی، سکوت است. قطعه را با “آنی درونی” شروع کنید و به پایان برید و از اجرا کردن سکوت.ها مطمئن شوید. برای گیتاریست.ها این به معنای خفه کردن صدای سیم.هاست.
    ۱۱- همه فِرازها معادل هم خلق نشده.اند. همه فرازها نیازمند یک “ریتارد” بزرگ نیستند. پایان یک فراز نباید یکسان با پایان یک “بخش” صدا بدهد؛ پایان یک بخش نباید مانند پایان قطعه صدا بدهد. همیشه سلسله مراتبی وجود داد.
    ۱۲- مهمترین جنبه.ی تکنیکی که باید بر روی آن کار کنید، آرامش است. گیتارنوازی باید همراه با راحتی باشد.
    ۱۳- بند انگشت.های بزرگ (همان که انگشت.هایتان را به کف دست متصل می.کند) در دست چپ نمیتوانند کاملا موازی دسته.ی گیتار باشند. گاهی یک وضعیت زاویه.دار باعث آسانتر شدن کار می.شود. به چیزی توجه کنید که خوب کار می.کند و آسانترین است.
    .
    ۱۴- اگر به آنچه که دستانتان در طول یک پاساژ سخت انجام می.دهند توجه نمی.کنید، پس امیدی در بهتر کردن آن نیست. به آن توجه کنید. حرکات را تحلیل کنید. آن.ها را به بخش.های کوچکتر بشکنید و سعی کنید از آنچه برایتان مشکل به وجود می.آورد سردربیاورید و آن را تمرین کنید. (شماره .ی پنج را ببینید.)
    ۱۵- گام.ها تمام توجه برای تبدیل شدن به یک گیتاریست خوب را به خود جذب کرده.اند، اما ما بیشتر وقت خود را صرف نواختن بافت.های آرپژ می.کنیم. باید به همان نسبت، مقدار مناسبی از زمان تمرین را به آرپژ نوازی اختصاص دهیم.
    ۱۶- یک جدول برای تمرین داشته باشید. اگر نمی.توانید آنچه را که یک هفته پیش تمرین کرده.اید به یاد بیاورید، پس چطور می.خواهید متوجه شوید که به جایی رسیده.اید یا نه؟
    .
    ۱۷- اجرایتان را ضبط کنید. این کار باعث می.شود آن.طور که واقعا صدا می.دهید خودتان را بشنوید.
    ۱۸- ملودی همه حواس را جلب خود می.کند، اما خط باس هم اهمیت دارد. به ارزش زمانی نت.ها و شکل خط باس توجه کنید. تغییر در چگونگی اجرای باس می.تواند تمام قطعه را دستخوش تغییر کند.
    ۱۹- خطوط صوتی را جداگانه بنوازید. به ملودی یا باس اجازه دهید تا کامل و درست به تنهایی صدا دهد. سپس آن.ها را در بافت کاملشان تکرار کنید و سعی کنید همانطور که به تنهایی صدا می.دادند، باشند.
    ۲۰- انگشت.های دست چپ می.توانند زنجیروار مورد استفاده قرار بگیرند. قبل از برداشتن انگشت، از خودتان بپرسید که چه زمانی واقعا نیاز است که آن انگشت دوباره اضافه شود؟ صبر برای اضافه کردن یک انگشتِ دست چپ، میتواند یک پاساژ دشوار را آسانتر کند.
    ۲۱- ناخن.هایتان را شب قبل یا درست پیش از شروع تمرین سوهان بکشید؛ هرگز وسط تمرین این کار را نکنید. عادت کردن به ناحنهای “جدید” کار زیادی می.برد.
    منبع: ژورنال گیتار کلاسیک


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ در ساعت 05:15

  2. 3 کاربر زیر از violet برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    آپلود عکس

    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۱
    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۲
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای اف ال استودیو
    آموزش فارسی جامع میکس حرفه ای آهنگ با پلاگینهای ویوز waves
    آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ یک آهنگ از ابتدا تا انتها با پلاگینهای ویوز
    آموزش فارسی پلاگین اکولایزر فاب فیلتر FabFilter Pro-Q 2
    آموزش فارسی صفر تا صد استودیو وان Studio one

    آموزش فارسی صفر تا صد آموزش ایبلتون لایو Ableton Live
    صفر تا صد آموزش فارسی مسترینگ با فاب فیلتر و ویوز
    آموزش فارسی صفر تا صد میکس و مسترینگ با ایزوتوپ
    آموزش فارسی و حرفه ای میکس وکال رپ
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای کیوبیس ۹ cubase
    آموزش فارسی گرم کردن وکال صدای خواننده با izotope nectar2 ایزوتوپ
    صفر تا صد آموزش فارسی پرو تولز – پک ۱

    صفر تا صد آموزش فارسی پروتولز – پک ۲
    آموزش فارسی ساخت موسیقی متن فیلم توسط هانس زیمر
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی ساخت ریتم ۶.۸ ایرانی ، بندری ، ترکی ، عربی
    کارگاه آموزش فارسی آکوردها،ملودی ،هارمونی و کنترپوان

    کارگاه آموزشی میکس حرفه ای آهنگ با کیوبیس
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    جعبه آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    جعبه آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی کامل سینتی سایزرهای massive- fm8- sylenth- prologe
    آموزش فارسی اصولی آهنگسازی با کامپیوتر
    آموزش فارسی ساخت ملودی بر اساس فواصل و گامها
    صفر تا صد آموزش فارسی ادوبی ادیشن Adobe Audition CC
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی دی جی با نرم افزار TRAKTOR PRO
    حرفه ای ترین آموزش فارسی میکس و مسترینگ با فاب فیلتر Fab Filter
    ۲۶۰ الگوی ریتم آماده در سبکهای مختلف برای نرم افزارهای آهنگسازی

     

  4. chester.lp آواتار ها
    chester.lp
    شماره کاربری
    112226
    کاربر فعال
    آبان /۱۳۹۴
    110
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی143
    279
    سپاس از شما 161 بار در 72 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط violet تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    بیست و یک نکته برای بهتر نواختن گیتار
    نوشته.ی کریستوفر دِیویس
    ترجمه.ی بابک ولی.پور

    ۱- از کارهایی یک معلم خوب یکی این است که به شاگرد خود بگوید تمامی آنچه که در نُت نوشته شده را انجام دهد. همه.ی علائم دینامیکی و تمپو و بیان که در صفحه قید شده.اند دارای اهمیت هستند؛ انجامشان دهید.
    ۲- در همه چیز غلو کنید. “فورته” را به شدت قوی و “پیانو” را بسیار نرم اجرا کنید. استاکاتو را خیلی کوتاه و لگاتو را تا جای ممکن پیوسته بنوازید. مخاطبان شما سپاسگزارتان خواهند بود.
    ۳- در تمرین، در یک زمان بر روی یک چیز متمرکز شوید. هرگز سعی نکنید که در یک نوبت تمام قطعه را کار کنید.
    ۴- درست و کافی تمرین کنید. راهی را بیابید که بتوانید یک پاساژ را درست بنوازید. خوب نیست که چیزی را تا ۹ بار با اِشکال سرهم کنید؛ یکبار درست اجرایش کنید و رهایش کنید.
    ۵- جزئی فکر کنید. ویرتوزیته در امور کوچک است.
    ۶- تمرین تکنیک مهم است و باید هر روز انجام شود.
    ۷- گفته می.شود که هیچ.کس برای شنیدن تمرینات تکنیکی به کنسرت نمی.آید. فراموش نکنید که نواختن هر سازی در حیطه.ی اجرای موسیقی است. تمرینات تکنیکی ابزاری هستند برای رسیدن به هدف.
    .
    ۸- فکر کردن به نت.ها به عنوان یک گروه واحد، نوازندگی شما را تغییر می.دهد. گروه.های نتی را پیدا کنید.
    ۹- یک فِراز، گروهی از نت.هاست. فرازها به تدریج به سوی نقطه اوجشان کرشندو و پس از آن دیمینوئندو می.شوند. فرازها دارای شکل هستند. گاهی فرازها با خطوط اتصال مشخص می.شوند، آن.ها را همانطور که خواسته شده اجرا کنید. (شماره.ی یک را ببینید.)
    ۱۰- بیانگرترین عنصر موسیقی، سکوت است. قطعه را با “آنی درونی” شروع کنید و به پایان برید و از اجرا کردن سکوت.ها مطمئن شوید. برای گیتاریست.ها این به معنای خفه کردن صدای سیم.هاست.
    ۱۱- همه فِرازها معادل هم خلق نشده.اند. همه فرازها نیازمند یک “ریتارد” بزرگ نیستند. پایان یک فراز نباید یکسان با پایان یک “بخش” صدا بدهد؛ پایان یک بخش نباید مانند پایان قطعه صدا بدهد. همیشه سلسله مراتبی وجود داد.
    ۱۲- مهمترین جنبه.ی تکنیکی که باید بر روی آن کار کنید، آرامش است. گیتارنوازی باید همراه با راحتی باشد.
    ۱۳- بند انگشت.های بزرگ (همان که انگشت.هایتان را به کف دست متصل می.کند) در دست چپ نمیتوانند کاملا موازی دسته.ی گیتار باشند. گاهی یک وضعیت زاویه.دار باعث آسانتر شدن کار می.شود. به چیزی توجه کنید که خوب کار می.کند و آسانترین است.
    .
    ۱۴- اگر به آنچه که دستانتان در طول یک پاساژ سخت انجام می.دهند توجه نمی.کنید، پس امیدی در بهتر کردن آن نیست. به آن توجه کنید. حرکات را تحلیل کنید. آن.ها را به بخش.های کوچکتر بشکنید و سعی کنید از آنچه برایتان مشکل به وجود می.آورد سردربیاورید و آن را تمرین کنید. (شماره .ی پنج را ببینید.)
    ۱۵- گام.ها تمام توجه برای تبدیل شدن به یک گیتاریست خوب را به خود جذب کرده.اند، اما ما بیشتر وقت خود را صرف نواختن بافت.های آرپژ می.کنیم. باید به همان نسبت، مقدار مناسبی از زمان تمرین را به آرپژ نوازی اختصاص دهیم.
    ۱۶- یک جدول برای تمرین داشته باشید. اگر نمی.توانید آنچه را که یک هفته پیش تمرین کرده.اید به یاد بیاورید، پس چطور می.خواهید متوجه شوید که به جایی رسیده.اید یا نه؟
    .
    ۱۷- اجرایتان را ضبط کنید. این کار باعث می.شود آن.طور که واقعا صدا می.دهید خودتان را بشنوید.
    ۱۸- ملودی همه حواس را جلب خود می.کند، اما خط باس هم اهمیت دارد. به ارزش زمانی نت.ها و شکل خط باس توجه کنید. تغییر در چگونگی اجرای باس می.تواند تمام قطعه را دستخوش تغییر کند.
    ۱۹- خطوط صوتی را جداگانه بنوازید. به ملودی یا باس اجازه دهید تا کامل و درست به تنهایی صدا دهد. سپس آن.ها را در بافت کاملشان تکرار کنید و سعی کنید همانطور که به تنهایی صدا می.دادند، باشند.
    ۲۰- انگشت.های دست چپ می.توانند زنجیروار مورد استفاده قرار بگیرند. قبل از برداشتن انگشت، از خودتان بپرسید که چه زمانی واقعا نیاز است که آن انگشت دوباره اضافه شود؟ صبر برای اضافه کردن یک انگشتِ دست چپ، میتواند یک پاساژ دشوار را آسانتر کند.
    ۲۱- ناخن.هایتان را شب قبل یا درست پیش از شروع تمرین سوهان بکشید؛ هرگز وسط تمرین این کار را نکنید. عادت کردن به ناحنهای “جدید” کار زیادی می.برد.
    منبع: ژورنال گیتار کلاسیک
    شما خودتون ساز گیتار رو کار میکنید؟


    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ در ساعت 17:06

  5. violet آواتار ها
    violet
    شماره کاربری
    22855
    کاربر نیمه فعال
    مهر /۱۳۹۱
    مشهد
    84
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی51
    164
    سپاس از شما 78 بار در 52 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط chester.lp تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    شما خودتون ساز گیتار رو کار میکنید؟
    ساز تخصصی بنده ابتدا گیتار به سبک کلاسیک بود ولی از 5 سال گذشته ادامه ندادم و پیانو کار میکنم.


    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ در ساعت 18:19

  6. کاربران زیر از شما violet عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  7. chester.lp آواتار ها
    chester.lp
    شماره کاربری
    112226
    کاربر فعال
    آبان /۱۳۹۴
    110
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی143
    279
    سپاس از شما 161 بار در 72 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط violet تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    ساز تخصصی بنده ابتدا گیتار به سبک کلاسیک بود ولی از 5 سال گذشته ادامه ندادم و پیانو کار میکنم.
    با تشکر از شما من مفهوم گام رو به صورت تئوری و حتی به صورت نت نویسی توی نرم افزار موسیقی یاد گرفتم اما توی گیتار که دارم کلاسیک کار میکنم به مبحث گام رسیدم یکم گیج شدم نمیدونم چجوری روی دسته گیتار اجرا میشه بحث گام


    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ در ساعت 21:37

  8. violet آواتار ها
    violet
    شماره کاربری
    22855
    کاربر نیمه فعال
    مهر /۱۳۹۱
    مشهد
    84
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی51
    164
    سپاس از شما 78 بار در 52 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط chester.lp تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    با تشکر از شما من مفهوم گام رو به صورت تئوری و حتی به صورت نت نویسی توی نرم افزار موسیقی یاد گرفتم اما توی گیتار که دارم کلاسیک کار میکنم به مبحث گام رسیدم یکم گیج شدم نمیدونم چجوری روی دسته گیتار اجرا میشه بحث گام
    دوست عزیز چه چیزیش نا مفهومه ؟ نت های یک گام رو بعد از مشخص شدن باید اجرا کنید در پوزیسیون های مختلف. توصیه میشه حتما با معلم کار کنید و کمک بگیرید.
    چارت مد های مختلف هم در این سایت هست مطالعه کنید.
    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    #5 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ در ساعت 22:07

  9. کاربران زیر از شما violet عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. chester.lp آواتار ها
    chester.lp
    شماره کاربری
    112226
    کاربر فعال
    آبان /۱۳۹۴
    110
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی143
    279
    سپاس از شما 161 بار در 72 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط violet تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    دوست عزیز چه چیزیش نا مفهومه ؟ نت های یک گام رو بعد از مشخص شدن باید اجرا کنید در پوزیسیون های مختلف. توصیه میشه حتما با معلم کار کنید و کمک بگیرید.
    چارت مد های مختلف هم در این سایت هست مطالعه کنید.
    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    من معلم داشتم کلاسیک سخت بود سبکش رفتم سراغ پاپ اما واسه بیشتر اشنا شدن با تئوری موسیقی تو گیتار که با سبک کلاسیک امکان پذیراه میخام پیش برم چون سبک پاپ فقط اکورد گیری هست
    یعنی گام در گیتار به همون منظور هست که اکورد و نت های اون گام باید کار بشه یا معناهای دیگه هم داره منظورم این هست


    #6 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ در ساعت 22:13

  11. violet آواتار ها
    violet
    شماره کاربری
    22855
    کاربر نیمه فعال
    مهر /۱۳۹۱
    مشهد
    84
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی51
    164
    سپاس از شما 78 بار در 52 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط chester.lp تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    من معلم داشتم کلاسیک سخت بود سبکش رفتم سراغ پاپ اما واسه بیشتر اشنا شدن با تئوری موسیقی تو گیتار که با سبک کلاسیک امکان پذیراه میخام پیش برم چون سبک پاپ فقط اکورد گیری هست
    یعنی گام در گیتار به همون منظور هست که اکورد و نت های اون گام باید کار بشه یا معناهای دیگه هم داره منظورم این هست
    ببینید هیچ چیزی سخت نیست حتما یه مشکل مهمی مثل نت خوانی و سلفژ یا تئوری موسیقی داشتین. معمولا وقتی بچه ها تو نت خوانی ضعف دارن از ادامه سبک کلاسیک دلسرد میشن. همه و همه با چند جلسه تمرین درست میشه. من پیشنهاد میکنم اول سلفژ تون رو قوی کنین و سبک کلاسیک رو ادامه بدین. گام توالی یک سری نت ها با فواصل مشخص هست که به ما اجازه میده از اون نت ها به عنوان مصالح البته با قوانین ملودی نویسی وبا توجه به تنال یا مدال بودن قطعه برای ساخت آهنگ استفاده کنیم. ازون نت ها هم میشه ملودی و هم آکورد ساخت. ولی گاهی این وسط نت هایی خارج ازون گام میبینیم که خوب هم صدا میدهند ولی درک این جور تفاوت ها نیاز به دانش هارمونی داره. چیز سختی هم نیست فقط باید وقت بذارین و پیگیر باشین.در قدم های اول به روش خودآموز هم معمولا نتیجه ی عالی ممکنه نگیرین.


    #7 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ در ساعت 00:25

  12. کاربران زیر از شما violet عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. جو ساتریانی یکی از تکنیکال ترین و مؤثرترین گیتاریست ها
    توسط blacky در انجمن بخش جهان و بین الملل
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۴/۰۸/۲۰, 16:16
  2. سر یک گیتاریست در کنسرت زنده آتش گرفت
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۴/۰۳/۲۵, 02:20
  3. نیاز به گیتاریست برای همکاری
    توسط Korean در انجمن کلاسیک
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۵/۲۵, 02:23
  4. بهترین vst پیانو ، گیتار چیست ؟ ----- Kontakt چیست ؟
    توسط ali.reza در انجمن درخواستها و مشکلات VST
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۸/۰۵, 20:09

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 37 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

آمار سایت کیوبیس
BACK TO TOP
آرتیست