کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی






صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت


جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

موضوع: کمک درباره هارمونی وکال با ملوداین

  1. mohamadftj آواتار ها
    mohamadftj
    شماره کاربری
    738
    کاربر فعال
    خرداد /۱۳۹۰
    175
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی32
    12
    سپاس از شما 28 بار در 21 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض کمک درباره هارمونی وکال با ملوداین

    سلام
    من یه وکال دارم که میخام با ملوداین هارمونی کنم با harmony engine کار میکردم اما خیلی مصنوعیه و صداها سرجاش نیست ...یه اصول کلی میخام بدونم..مثلا یجا خوندم گفته بود آکورد اون صدا رو پیدا میکنی و وکال رو تو نت های اون آکورد جاگذاری میکنی!! آیا این درسته؟؟ممنون میشم کمک کنید خیلی ضروریه...یه نمونه میزارم میخام یجورایی مثه این بشه چند تا صدارو توگامای مختلف خیلی دلنشین کنار هم چیده


    http://......../files/harmony].mp3


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۹ در ساعت 03:10

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۱
    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۲
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای اف ال استودیو
    آموزش فارسی جامع میکس حرفه ای آهنگ با پلاگینهای ویوز waves
    آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ یک آهنگ از ابتدا تا انتها با پلاگینهای ویوز
    آموزش فارسی پلاگین اکولایزر فاب فیلتر FabFilter Pro-Q 2
    آموزش فارسی صفر تا صد استودیو وان Studio one

    آموزش فارسی صفر تا صد آموزش ایبلتون لایو Ableton Live
    صفر تا صد آموزش فارسی مسترینگ با فاب فیلتر و ویوز
    آموزش فارسی صفر تا صد میکس و مسترینگ با ایزوتوپ
    آموزش فارسی و حرفه ای میکس وکال رپ
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای کیوبیس ۹ cubase
    آموزش فارسی گرم کردن وکال صدای خواننده با izotope nectar2 ایزوتوپ
    صفر تا صد آموزش فارسی پرو تولز – پک ۱

    صفر تا صد آموزش فارسی پروتولز – پک ۲
    آموزش فارسی ساخت موسیقی متن فیلم توسط هانس زیمر
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی ساخت ریتم ۶.۸ ایرانی ، بندری ، ترکی ، عربی
    کارگاه آموزش فارسی آکوردها،ملودی ،هارمونی و کنترپوان

    کارگاه آموزشی میکس حرفه ای آهنگ با کیوبیس
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    جعبه آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    جعبه آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی کامل سینتی سایزرهای massive- fm8- sylenth- prologe
    آموزش فارسی اصولی آهنگسازی با کامپیوتر
    آموزش فارسی ساخت ملودی بر اساس فواصل و گامها
    صفر تا صد آموزش فارسی ادوبی ادیشن Adobe Audition CC
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی دی جی با نرم افزار TRAKTOR PRO
    حرفه ای ترین آموزش فارسی میکس و مسترینگ با فاب فیلتر Fab Filter
    ۲۶۰ الگوی ریتم آماده در سبکهای مختلف برای نرم افزارهای آهنگسازی

     

  3. aliyas آواتار ها
    aliyas
    شماره کاربری
    16150
    کاربر فعال
    خرداد /۱۳۹۱
    139
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی121
    272
    سپاس از شما 134 بار در 79 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    برای هارمونی من صدا رو به پنج پرده بالاتر میبرم البته من با newtone این کار رو انجام میدم و بعد خروجی میگیرم و زیر صدای اصلی میزارم و با چند تا افکت تزئینش میکنم .بعضی وقتا هم سه پرده .باید گام رو بدونی .


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۹ در ساعت 03:43

  4. new musician آواتار ها
    new musician
    شماره کاربری
    27938
    کاربر پیـشرفته
    دی /۱۳۹۱
    756
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی508
    289
    سپاس از شما 423 بار در 280 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام.یه سوال داشتم ؟ شما دقیقا وکال رو میگیرید و دوتا پرده میارید بالاتر ؟


    همین روزا میام تا تورو داشته باشم ...
    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۹ در ساعت 05:24

  5. Savan II آواتار ها
    Savan II
    شماره کاربری
    16488
    مدیر بـازنشسته
    خرداد /۱۳۹۱
    شیراز
    2,702
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3087
    5,635
    سپاس از شما 4,694 بار در 1,975 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط new musician تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام.یه سوال داشتم ؟ شما دقیقا وکال رو میگیرید و دوتا پرده میارید بالاتر ؟
    خیر نت های تعریف شده ی وکال در پلاگین رو میشه دو پرده بالا برد
    موفق باشید


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3

    حتی مرگم را
    شکست به حساب نمی آورم ،
    به جای آن،
    تنها حسرت ترانه ای ناتمام را
    با خود به گور خواهم برد...
    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۹ در ساعت 05:51

  6. کاربران زیر از شما Savan II عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  7. new musician آواتار ها
    new musician
    شماره کاربری
    27938
    کاربر پیـشرفته
    دی /۱۳۹۱
    756
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی508
    289
    سپاس از شما 423 بار در 280 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Danial Khakian تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    خیر نت های تعریف شده ی وکال در پلاگین رو میشه دو پرده بالا برد
    موفق باشید
    سلام منظورتون نت هایی هستش که توی پلاگین تیون نشون داده میشه؟


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    همین روزا میام تا تورو داشته باشم ...
    #5 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۹ در ساعت 06:05

  8. Savan II آواتار ها
    Savan II
    شماره کاربری
    16488
    مدیر بـازنشسته
    خرداد /۱۳۹۱
    شیراز
    2,702
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3087
    5,635
    سپاس از شما 4,694 بار در 1,975 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط new musician تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام منظورتون نت هایی هستش که توی پلاگین تیون نشون داده میشه؟
    در پلاگین Newtone & Melodayn فرکانس ها رو این پلاگین به صورت نت در زول پلاگین مشخص می کنه که میشه در اکتاو ها و گام های بالا و پایین برد


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3

    حتی مرگم را
    شکست به حساب نمی آورم ،
    به جای آن،
    تنها حسرت ترانه ای ناتمام را
    با خود به گور خواهم برد...
    #6 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۹ در ساعت 06:10

  9. کاربران زیر از شما Savan II عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. هامون آواتار ها
    هامون
    شماره کاربری
    4034
    کاربر فعال
    مرداد /۱۳۹۰
    ایران
    137
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی101
    294
    سپاس از شما 140 بار در 69 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mohamadftj تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام
    من یه وکال دارم که میخام با ملوداین هارمونی کنم با harmony engine کار میکردم اما خیلی مصنوعیه و صداها سرجاش نیست ...یه اصول کلی میخام بدونم..مثلا یجا خوندم گفته بود آکورد اون صدا رو پیدا میکنی و وکال رو تو نت های اون آکورد جاگذاری میکنی!! آیا این درسته؟؟ممنون میشم کمک کنید خیلی ضروریه...یه نمونه میزارم میخام یجورایی مثه این بشه چند تا صدارو توگامای مختلف خیلی دلنشین کنار هم چیده


    http://......../files/harmony].mp3
    دوست گرامی فواصل مورد استفاده که بیشتر جنبه عمومیت دارند سوم و پنجم و هفتم هستن حالا چه بالا و چه پایین .
    شما در ملوداین گزینه اسکل اسنپ رو فعال کنید قسمتی از وکال رو که میخواهید هارمونی کنید با موس انتخاب کنید و همزمان با نگه داشتن کلید موس و کلید altاونو به بالا یا پایین جابجا کنید و دونه دونه بشمارید تا فواصل رو رد نکنید ملووداین بصورت اتومات نتها رو با توجه به گام و اسکل میچینه
    و یک ترک فقط با صدای هارمونی شده بهتون میده که بعدا اونو سولو کرده و اکسپورت میکنید گاهی نیاز هست که بعضی نتها رو کمی جابجا کرد

    من کلی گفتم دوستان در پست بعدی راجع به کاربرد صحیح فواصل توضیح لازم رو دادند


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    ویرایش توسط هامون : ۱۳۹۲/۰۹/۰۹ در ساعت 15:15
    مرداب پیر
    #7 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۹ در ساعت 14:56

  11. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,813
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط هامون تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    فواصل مورد استفاده که بیشتر جنبه عمومیت دارند سوم و پنجم و هفتم هستن حالا چه بالا و چه پایین .

    عرض ِ ادب و احترام .
    لطفن دقت کنید .
    فواصل ِ مذکور در واقع سوم ، پنج اُم و شش اُم هستند . که مطبوع یا کنسونانس محسوب می شوند
    دوم ، هفت اُم نا مطبوع و دیسونانس به حساب می آیند . چهار اُم نیز مشترک است .
    چه بالا و چه پایین اش نیز مهم است . . . چون نتی که در بالا فاصله ی پنج اُم دارد
    در پایین تبدیل به فاصله ی چهار اُم می شود . و طبیعتن بالعکس ، و این قضیه درباره ی همه ی فواصل صدق می کند .
    پس در به کار گیری ِ آن ها دقت کنید .

    همواره شاد و آرام باشید
    ارادتمند .
    پی نوشت :
    تصحیح کنید که فاصله ی شش اُم منظور اتان بوده است .


    تعداد کل آرای این پست : 6
    تعداد آرای مثبت : 6
    #8 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۹ در ساعت 15:05

  12. 5 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  13. mohamadftj آواتار ها
    mohamadftj
    شماره کاربری
    738
    کاربر فعال
    خرداد /۱۳۹۰
    175
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی32
    12
    سپاس از شما 28 بار در 21 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Roshan.J تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    عرض ِ ادب و احترام .
    لطفن دقت کنید .
    فواصل ِ مذکور در واقع سوم ، پنج اُم و شش اُم هستند . که مطبوع یا کنسونانس محسوب می شوند
    دوم ، هفت اُم نا مطبوع و دیسونانس به حساب می آیند . چهار اُم نیز مشترک است .
    چه بالا و چه پایین اش نیز مهم است . . . چون نتی که در بالا فاصله ی پنج اُم دارد
    در پایین تبدیل به فاصله ی چهار اُم می شود . و طبیعتن بالعکس ، و این قضیه درباره ی همه ی فواصل صدق می کند .
    پس در به کار گیری ِ آن ها دقت کنید .

    همواره شاد و آرام باشید
    ارادتمند .
    پی نوشت :
    تصحیح کنید که فاصله ی شش اُم منظور اتان بوده است .



    ممنون از توضیحاتت اما یکم تخصصی گفتی زیاد متوجه نشدم ( من تئوری موسیقی نمیدونم) اما چیزی که من متوجه شدم اگه بخایم رو کلاویه های پیانودر نظر بگیریم منظور از فاصله همون نت میشه..مثلا فاصله سوم میشه 3 نت بعداز نتی که صدا باهاش شروع میشه..درسته؟؟؟؟؟ چون اینکارو کردم تقریبا به چیزی که مدنظرم بود رسیدم


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #9 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۹ در ساعت 17:31

  14. کاربران زیر از شما mohamadftj عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  15. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,813
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mohamadftj تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    ممنون از توضیحاتت اما یکم تخصصی گفتی زیاد متوجه نشدم ( من تئوری موسیقی نمیدونم) اما چیزی که من متوجه شدم اگه بخایم رو کلاویه های پیانودر نظر بگیریم منظور از فاصله همون نت میشه..مثلا فاصله سوم میشه 3 نت بعداز نتی که صدا باهاش شروع میشه..درسته؟؟؟؟؟ چون اینکارو کردم تقریبا به چیزی که مدنظرم بود رسیدم
    عرض ِ ادب و احترام .

    خواهش می کنم .
    اما چون می ترسم درست نتوانم با توضیح اش مطلب را انتقال بدهم ، با مثال پیش می رویم .
    همان پیانو را در نظر بگیر
    با حساب کردن ِ سه نت با خود ِ نت ِ مبدا . یعنی فرض کن از نت ِ دو می خواهی به فاصله ی سوم اش برسی
    می گویی :
    1- دو
    2- ر ِ
    3 - می
    پس نت ِ سوم اش یعنی نت ِ می ( حالا می بمل باشد می شود سوم ِ کوچک و می بکار یا طبیعی باشد می شود سوم ِ بزرگ )
    این داستان برای تمام ِ فواصل صدق می کند .
    مثلن فاصله ی شش اُم از دو می شود :
    1 - دو
    2 - ر ِ
    3 - می
    4 - فا
    5 - سُل
    6 - لا
    که باز هم اگر لا بمل باشد می شود شش اُم ِ کوچک و اگر لا بکار یا طبیعی باشد می شود شش اُم ِ بزرگ .

    امید وار ام توانسته باشم خوب برسانم مطلب را .
    اما خواهش می کنم خواهش می کنم حتمن تئوری را مطالعه کن و آن را فرا بگیر . تو می خواهی آهنگساز باشی یا نوازنده
    باید به علم ِ کار ات واقف باشی . این اولین حق ِ توست . . .

    شاد و آرام باش
    ارادتمند ات .


    تعداد کل آرای این پست : 5
    تعداد آرای مثبت : 5
    #10 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۹ در ساعت 18:53

  16. 3 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


جستجو شده ها

هارمونی وکال ملوداین

فاصله سه در ملوداین

تا این لحظه 55 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست