کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی






صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت


جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

موضوع: آکوردهایی گسترده تر از سیزدهم

  1. peyman57 آواتار ها
    peyman57
    شماره کاربری
    77993
    کاربر فعال
    شهریور /۱۳۹۳
    UK
    143
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی221
    97
    سپاس از شما 218 بار در 96 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    Exclamation آکوردهایی گسترده تر از سیزدهم

    در بیشتر منابع آموزشِ هارمونی مبحث آکوردها را تا بدانجا میخوانیم که به آکورد سیزدهم ختم میشوند.
    اما...

    آیا آکوردهایی با تعداد بیشتر اصوات میتوان ساخت?
    آیا در قطعه ای که ساختم میتوانم اگر همکارم پرسید اینجای کار چه آکوردی گذاشتی؟ در جواب بگویم :آکوردِ پانزدهم یا نوزدهم
    آیا این پاسخ من به همکارم ,لبخندی از روی تمسخر در پی خواهد داشت یا نگاهی از سرِِ تحسین؟؟

    شما در قطعات خود از چند آکوردِ بیشتر از چهار صدا استفاده میکنید؟
    این تاپیک را به کمک شما ادامه خواهیم داد


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    پیمان نژادعسگر
    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ در ساعت 22:48

  2. 3 کاربر زیر از peyman57 برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۱
    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۲
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای اف ال استودیو
    آموزش فارسی جامع میکس حرفه ای آهنگ با پلاگینهای ویوز waves
    آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ یک آهنگ از ابتدا تا انتها با پلاگینهای ویوز
    آموزش فارسی پلاگین اکولایزر فاب فیلتر FabFilter Pro-Q 2
    آموزش فارسی صفر تا صد استودیو وان Studio one

    آموزش فارسی صفر تا صد آموزش ایبلتون لایو Ableton Live
    صفر تا صد آموزش فارسی مسترینگ با فاب فیلتر و ویوز
    آموزش فارسی صفر تا صد میکس و مسترینگ با ایزوتوپ
    آموزش فارسی و حرفه ای میکس وکال رپ
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای کیوبیس ۹ cubase
    آموزش فارسی گرم کردن وکال صدای خواننده با izotope nectar2 ایزوتوپ
    صفر تا صد آموزش فارسی پرو تولز – پک ۱

    صفر تا صد آموزش فارسی پروتولز – پک ۲
    آموزش فارسی ساخت موسیقی متن فیلم توسط هانس زیمر
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی ساخت ریتم ۶.۸ ایرانی ، بندری ، ترکی ، عربی
    کارگاه آموزش فارسی آکوردها،ملودی ،هارمونی و کنترپوان

    کارگاه آموزشی میکس حرفه ای آهنگ با کیوبیس
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    جعبه آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    جعبه آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی کامل سینتی سایزرهای massive- fm8- sylenth- prologe
    آموزش فارسی اصولی آهنگسازی با کامپیوتر
    آموزش فارسی ساخت ملودی بر اساس فواصل و گامها
    صفر تا صد آموزش فارسی ادوبی ادیشن Adobe Audition CC
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی دی جی با نرم افزار TRAKTOR PRO
    حرفه ای ترین آموزش فارسی میکس و مسترینگ با فاب فیلتر Fab Filter
    ۲۶۰ الگوی ریتم آماده در سبکهای مختلف برای نرم افزارهای آهنگسازی

     

  4. peyman57 آواتار ها
    peyman57
    شماره کاربری
    77993
    کاربر فعال
    شهریور /۱۳۹۳
    UK
    143
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی221
    97
    سپاس از شما 218 بار در 96 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط peyman57 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    در بیشتر منابع آموزشِ هارمونی مبحث آکوردها را تا بدانجا میخوانیم که به آکورد سیزدهم ختم میشوند.
    اما...

    آیا آکوردهایی با تعداد بیشتر اصوات میتوان ساخت?
    آیا در قطعه ای که ساختم میتوانم اگر همکارم پرسید اینجای کار چه آکوردی گذاشتی؟ در جواب بگویم :آکوردِ پانزدهم یا نوزدهم
    آیا این پاسخ من به همکارم ,لبخندی از روی تمسخر در پی خواهد داشت یا نگاهی از سرِِ تحسین؟؟

    شما در قطعات خود از چند آکوردِ بیشتر از چهار صدا استفاده میکنید؟
    این تاپیک را به کمک شما ادامه خواهیم داد

    حتما به این موضوع فکر کردیم که چند سیکل آکوردیِ زیبا از تسلسلِ چند آکورد برای خودمان انتخاب وآن ها را به عنوانِ امضاء در آثارمان استفاده کنیم. مانندِ آنچه در ملودی چایکوفسکی و در کنترپوان باخ از خود بر جای گذاشتند.

    یک تنالیته را پیش فرض بگیریم و این درجات را پشت سر هم بیاوریم
    ترجیحا تنالیته ای ساده,چون در ابتدا هدف تاثیرِ صدا دهیِ تسلسل آکوردهاست .


    از چپ به راست:

    I v vi iv iii i

    دقت کنید که حروف کوچک و بزرگ در فانکشن
    متناسب با ماژور یا مینور بودن تنالیته است واینجا همگی بزرگ هستند اما در هنگام ارسال تغییر کردند!


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    پیمان نژادعسگر
    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۳/۱۵ در ساعت 00:22

  5. 2 کاربر زیر از peyman57 برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. peyman57 آواتار ها
    peyman57
    شماره کاربری
    77993
    کاربر فعال
    شهریور /۱۳۹۳
    UK
    143
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی221
    97
    سپاس از شما 218 بار در 96 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط peyman57 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    حتما به این موضوع فکر کردیم که چند سیکل آکوردیِ زیبا از تسلسلِ چند آکورد برای خودمان انتخاب وآن ها را به عنوانِ امضاء در آثارمان استفاده کنیم. مانندِ آنچه در ملودی چایکوفسکی و در کنترپوان باخ از خود بر جای گذاشتند.

    یک تنالیته را پیش فرض بگیریم و این درجات را پشت سر هم بیاوریم
    ترجیحا تنالیته ای ساده,چون در ابتدا هدف تاثیرِ صدا دهیِ تسلسل آکوردهاست .


    از چپ به راست:

    I v vi iv iii i

    دقت کنید که حروف کوچک و بزرگ در فانکشن
    متناسب با ماژور یا مینور بودن تنالیته است واینجا همگی بزرگ هستند اما در هنگام ارسال تغییر کردند!
    در تنالیته ی دو ماژور این تسلسل را با ساز امتحان کنید :
    از چپ به راست
    C G a F e C

    در تنالیته ی ر مینور تئوریک:
    d a Bb g F d


    در تنایته های دیگر هم امتحان کنید, به صدای هر آکورد به دقت بصورت مجزا و در سیرِ تسلسل گوش بدین.


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    پیمان نژادعسگر
    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ در ساعت 01:00

  7. 2 کاربر زیر از peyman57 برای این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۲/۱۹, 13:00
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۱/۱۴, 09:10
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۱/۱۴, 00:50
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۱/۱۳, 09:00
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۱۱/۲۷, 12:40

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 29 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست