کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی






صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت


+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: معرفی سبک الکتروهاوس (Eelectro Eouse)

  1. iran music آواتار ها
    iran music
    شماره کاربری
    5939
    کاربر اخراجی
    مهر /۱۳۹۰
    428
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی33
    39
    سپاس از شما 374 بار در 161 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض معرفی سبک الکتروهاوس (Eelectro Eouse)

    منبع:sakomusic.mihanblog.com
    الکتروهاوس، سبکی تلفیقی از موسیقی هاوس و الکتروکلاش
    ( متاثر از دیگر سبکهای متنوع و مشهور موسیقی الکترونیک) است که از دهه اول سال 2000 مورد توجه قرار گرفت. به لحاظ استیل، ترکیبی از four to the floor beats (که در موسیقی هاوس یافت می شود) با basslines آنالوگ یا دیجیتال کاملا هارمونیک، فرکانسهای صوتی بالا و فرساینده و تن وکال نامنظم، پیانو یا string riff می باشد. سرعت این موسیقی حدودا بین 120 تا 135 بیت در دقیقه می باشد.


    باور بر این است كه شکل گیری الکتروهاوس به ترکیب tech house و electroclash در اوایل سال 2000 بر میگردد. در سال 2004، زیر شاخه ای با عنوان الکترو تک (بر گرفته از "electro tech house" or "pumping house" or "pumping tech")) در اروپای شرقی ( به خصوص در ایتالیا، آلمان و اتریش) محبوبیت بسیاری یافت و در سال 2005 به فرانسه و انگلستان و نهایتا به آمریکای شمالی و سایر نقاط جهان گسترش یافت. برخی از DJ های آمریکایی و استرالیایی آنرا با صدای خش دار و خشن تغییر دادند که در آن زمان به dirty electro شهرت یافت. در سال 2006-7 تولید کنندگان مشهور فرانسوی نمونه هایی از انواع dancehall/zouk ضربی را ترکیب نمودند و reg house به وجود آمد. در سال 2008، این سبک محبوبیت بیشتری یافت و با موسیقی پاپ و راک تلفیق شد.

    در محاورات روزمره، الکتروهاوس معمولا با عنوان اختصاری "الکترو" نامیده می شود هر چند امکان اشتباه آن با موزیک الکترو اصلی وجود دارد. تولید کنندگان تمایل به جایگزینی “c” با “k” داشتند که آنرا بیشتر گیج کننده نمایند و از آن زمان واژه عمومی “house” ارجحیت یافته است.

    تاریخچه

    پیشروترین سبک پیش از الکتروهاوس مدرن، جنبش الکتروکلاش در اوایل دهه 0200 می باشد. الکتروکلاش، سبكهای ترانه ای و حس ملودیك موسیقی سینتی سایزری اوایل 1980 انگلستان را با گونه های ریتمیك سخت تر موسیقی dance الكترونیك كه همزمان در آمریكا ظهور یافته بود تركیب نمود: electro-funk and freestyle music

    برخی هنرمندان همراه با جنبش الكتروكلاش، همچون Felix da Housecat به طور قابل ملاحظه ای فاكتورهای هاوس را در موزیك خود مورد استفاده قرار داده و شدیدا آنرا تاثیر تاثیر قرار دادند.

    همزمان، tech house در اوایل دهه 1990 با كمك DJ هایی چون Satoshi Tomiie و Steve Lawler شهرت یافت. آنها فاكتورهایی از الكترو موزیك اصلی را با صداهای خود كه به 1989 باز می گشت تركیب نمودند. همزمان با اجرای آن در اروپا در سال 2000-1، DJ های اروپایی اغلب tubular distortionرا در basslines تركهای خود مورد استفاده قرار می دادند (Zombie Nation's "KernKraft 400" or Sono's "Keep Control")كه نمونه های صدا به شكل pre-synthesized مشابه با TB-303 ایجاد می شد.

    تكوین و تكامل سبك

    Benny Benassi اولین DJ ای بود كه تركیب همزمان دو سبك را تجربه نمود. ارضاء شخصی او باعث شد تا صداهای الكتروكلاش با بیتهای 4-to-4 ملودیك تركیب شده و بی قاعدگی را برای tech house به همراه آورد. در سال 2003، صدای دیگری توسط Benassi's "Illusion" ساخته شد و مستقیما الكترو كلاش آلمان و اتریش را تحت تاثیر قرار داد. تولید كنندگانی چون Royal Gigolos و Global Deejays آنرا به سبكی اصلی درآوردند. در سال 2004-5، الكتروكلاش با فاكتورهای سنگین dark and tribal house تركیب شد كه اتمسفری جدی تر برای آن به وجود آورد. نمونه های اولیه آن عبارتند از:

    "I Want You" by Paris Avenue and "This World" by Slam.

    در اواخر 2005، Matt Schwartz و Dave McCullen از انگلستان، سبک الکترو هاوس را برای نخستین بار با ترکیب high-pitched abrasive leads با آن و استعاره steadier beat از fading progressive house تعریف نمودند. این تاثیرگذاری به اندازه ای بود كه آنرا در سال 2006 جهانی نمود:

    Bodyrox's single "Yeah Yeah" featuring Luciana was labelled by several BBC Radio 1 DJs "the biggest tune of the summer of 2006", and the remix by D.Ramirez gained worldwide popularity, particularly in the Ibiza clubbing scene.

    در اواخر همان سال، تولیدكنندگان مختلف جهانی از قبیل Dirty South and The Egg، صدای اولیه را به شكل emulated disk scratching در آوردند كه deep house beats را به استعاره گرفته بودند. نمونه هایی از آن عبارتند از:

    Cicada's "Things You Say", Tocadisco's "Walking Away" and Guetta's "Love Don't Let Me Go" remixes.

    محبوبیت بین المللی سبک در اواخر دهه 2000 و در زمانی به وجود آمد که پیشگامان نامشهور All Stars project Bob Sinclar and Yves Larock ), Africanism) نمونه هایی از موزیک Caribbean را در ترکیبات هاوس وارد نموده و زمینه را برای instrumental riffs and vocalizations harmonically shaping rough electronic leads فراهم نمودند كه سبکهای زیادی تحت تاثیر قرار گرفت بخصوص rap, R&B , hip-hop که با موزیک هاوس ترکیب شد و امكان ترکیب مجدد را فراهم آورد. در سال 2008-9 بیشتر هیت سانگهایی كه اکترو هاوس را با دیگر سبکهای فوق الذكر تركیب نموده بود شامل موارد زیر بود:

    "Bring The Noise" by Public Enemy, "Day & Night" by Kid Cudi, "Shooting Star" by LMFAO, "...y Bitch" by Akon, and many more.

    امروزه الکتروهاوس سبکی مهم از موسیقی هاوس در ابعاد بین المللی بوده و تنها سبکی از dance می باشد که پس از disco در دهه 1970، چنین محبوبیتی را در آمریکای شمالی به دست آورد.

    تاثیر گذاری

    Electro pop

    Main article: Electro pop

    از اواسط تا اواخر سال دهه 2000، الکتروهاوس و دیگر سبکهای اصلی موسیقی رقص الکترونیک، زمینه را برای موسیقی پاپ الکترونیک فراهم نمود که با سبکهای معاصر خود آمیزش یافت:

    R&B, hip hop, crunk, indie rock into dance- and mainstream friendly vocal music with 4-to-the-floor rhythm.

    الکتروپاپ هم اکنون چارت موسیقی را در سرتاسر جهان احاطه نموده است.

    Electro rock

    Main article: Electro rock

    الکتروهاوس همچنین موسیقی الکترونیک را به indie rock و مشتقات آن در new rave and disco-punk معرفی نمود. Beatport، الکتروراک را به عنوان تلفیقی از هاوس و indie rock معرفی می کند.


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۱۰/۱۳ در ساعت 17:16

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۱
    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۲
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای اف ال استودیو
    آموزش فارسی جامع میکس حرفه ای آهنگ با پلاگینهای ویوز waves
    آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ یک آهنگ از ابتدا تا انتها با پلاگینهای ویوز
    آموزش فارسی پلاگین اکولایزر فاب فیلتر FabFilter Pro-Q 2
    آموزش فارسی صفر تا صد استودیو وان Studio one

    آموزش فارسی صفر تا صد آموزش ایبلتون لایو Ableton Live
    صفر تا صد آموزش فارسی مسترینگ با فاب فیلتر و ویوز
    آموزش فارسی صفر تا صد میکس و مسترینگ با ایزوتوپ
    آموزش فارسی و حرفه ای میکس وکال رپ
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای کیوبیس ۹ cubase
    آموزش فارسی گرم کردن وکال صدای خواننده با izotope nectar2 ایزوتوپ
    صفر تا صد آموزش فارسی پرو تولز – پک ۱

    صفر تا صد آموزش فارسی پروتولز – پک ۲
    آموزش فارسی ساخت موسیقی متن فیلم توسط هانس زیمر
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی ساخت ریتم ۶.۸ ایرانی ، بندری ، ترکی ، عربی
    کارگاه آموزش فارسی آکوردها،ملودی ،هارمونی و کنترپوان

    کارگاه آموزشی میکس حرفه ای آهنگ با کیوبیس
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    جعبه آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    جعبه آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی کامل سینتی سایزرهای massive- fm8- sylenth- prologe
    آموزش فارسی اصولی آهنگسازی با کامپیوتر
    آموزش فارسی ساخت ملودی بر اساس فواصل و گامها
    صفر تا صد آموزش فارسی ادوبی ادیشن Adobe Audition CC
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی دی جی با نرم افزار TRAKTOR PRO
    حرفه ای ترین آموزش فارسی میکس و مسترینگ با فاب فیلتر Fab Filter
    ۲۶۰ الگوی ریتم آماده در سبکهای مختلف برای نرم افزارهای آهنگسازی

     

  3. HaDI ZOLFI آواتار ها
    HaDI ZOLFI
    شماره کاربری
    8973
    هنــرمنـد انجمن
    دی /۱۳۹۰
    1,329
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی235
    715
    سپاس از شما 1,724 بار در 637 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    موزیک «هاوس» از ترکیب و تغییری که دی.جی.ها و تهیه.کننده.ها مانند والتر گیبسون، تام مولتون، جیم برجیس، لری لوین، ران هاردی و M&M در آهنگ.های دیگران ایجاد می.کردند، به وجود آمد. ولی افرادی مانند فرانکی ناکلز و غیره از دستگاه.های سینتی سایزر، درام ماشین و سکوئنسر در ساختن آهنگ.هایشان استفاده می کردند.
    نام سبک «هاوس» برگرفته از کلوبی تحت نام The Warehouse است که ناکلز در آن به عنوان دی.جی کار می کرده و اهالی شیکاگو برای متمایز ساختن این نوع موسیقی، این نام اختصاری را برگزیدند. به عقیده عده.ای دیگر این سبک به دلیل اینکه در ابتدا بسیاری ار دی.جی.ها در خانه موزیک می.ساختند، چنین نام.گذاری شده است
    سال.ها از زمانی که گفته می.شد موسیقی «هاوس» طرفدارانی پیدا نخواهد کرد و به همان سرعتی که ایجاد شده از بین میرود، می.گذرد ولی این موسیقی خودش را بازسازی کرد و دوباره و دوباره برای مردم مشخص شد که موسیقی «هاوس» بخشی از موسیقی کلاب نیست، بلکه خود موسیقی کلاب است و آینده دنس موزیک با این سبک ادامه می.یابد به این دلیل که مردم دوست دارند با این موسیقی برقصند.
    موسیقی «هاوس» زاده موسیقی دیسکو است. موسیقی دیسکو به سادگی به دلیل وجود نسخه.های نه چندان خوب از بین رفت. ولی موسیقی زیر.زمینی که به تازگی وارد صحنه شده بود شروع به تولید آهنگ.هایی کرد که عمیق.تر بودند و مردم را به رقص وا میداشتند. این سبک از دیسکو اولین آهنگ.ها را برای دی.جی.ها تولید کرد که در آن.ها قطعه.ها طولانی بوده و پرکاشن و برگشت.های زیادی وجود داشت. آهنگ Thanks To You از «سینامونز»، You 're The One For Me از «دی- ترینز» و Don’t make me Waite از « پیچ بویز»، روش جدیدی با صداهای سینتی سایزر معرفی کردند که افکت.های صاف و زیبایی (که تا به آن زمان شنیده نشده بود) در آن.ها شنیده می.شد


    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۱۲/۰۷ در ساعت 17:11

  4. کاربران زیر از شما HaDI ZOLFI عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  5. HaDI ZOLFI آواتار ها
    HaDI ZOLFI
    شماره کاربری
    8973
    هنــرمنـد انجمن
    دی /۱۳۹۰
    1,329
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی235
    715
    سپاس از شما 1,724 بار در 637 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    موزیک «هاوس» از ترکیب و تغییری که دی.جی.ها و تهیه.کننده.ها مانند والتر گیبسون، تام مولتون، جیم برجیس، لری لوین، ران هاردی و M&M در آهنگ.های دیگران ایجاد می.کردند، به وجود آمد. ولی افرادی مانند فرانکی ناکلز و غیره از دستگاه.های سینتی سایزر، درام ماشین و سکوئنسر در ساختن آهنگ.هایشان استفاده می کردند.
    نام سبک «هاوس» برگرفته از کلوبی تحت نام The Warehouse است که ناکلز در آن به عنوان دی.جی کار می کرده و اهالی شیکاگو برای متمایز ساختن این نوع موسیقی، این نام اختصاری را برگزیدند. به عقیده عده.ای دیگر این سبک به دلیل اینکه در ابتدا بسیاری ار دی.جی.ها در خانه موزیک می.ساختند، چنین نام.گذاری شده است
    سال.ها از زمانی که گفته می.شد موسیقی «هاوس» طرفدارانی پیدا نخواهد کرد و به همان سرعتی که ایجاد شده از بین میرود، می.گذرد ولی این موسیقی خودش را بازسازی کرد و دوباره و دوباره برای مردم مشخص شد که موسیقی «هاوس» بخشی از موسیقی کلاب نیست، بلکه خود موسیقی کلاب است و آینده دنس موزیک با این سبک ادامه می.یابد به این دلیل که مردم دوست دارند با این موسیقی برقصند.
    موسیقی «هاوس» زاده موسیقی دیسکو است. موسیقی دیسکو به سادگی به دلیل وجود نسخه.های نه چندان خوب از بین رفت. ولی موسیقی زیر.زمینی که به تازگی وارد صحنه شده بود شروع به تولید آهنگ.هایی کرد که عمیق.تر بودند و مردم را به رقص وا میداشتند. این سبک از دیسکو اولین آهنگ.ها را برای دی.جی.ها تولید کرد که در آن.ها قطعه.ها طولانی بوده و پرکاشن و برگشت.های زیادی وجود داشت. آهنگ Thanks To You از «سینامونز»، You 're The One For Me از «دی- ترینز» و Don’t make me Waite از « پیچ بویز»، روش جدیدی با صداهای سینتی سایزر معرفی کردند که افکت.های صاف و زیبایی (که تا به آن زمان شنیده نشده بود) در آن.ها شنیده می.شد


    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۱۲/۰۷ در ساعت 17:11

  6. masoud10 آواتار ها
    masoud10
    شماره کاربری
    38600
    کاربر اخراجی
    اردیبهشت /۱۳۹۲
    127
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی5
    79
    سپاس از شما 35 بار در 25 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    عالی بود !


    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۲/۲۶ در ساعت 11:19

+ پاسخ به موضوع

موضوعات مشابه

  1. عروس بی قرار
    توسط piano4all در انجمن آرشیو
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۸/۱۲, 21:26
  2. کابوس
    توسط Ahmad-Sajadi در انجمن ترانه های سروده شده ی کاربران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۱/۰۸, 03:59
  3. اجرای خواجه امیری در رشت و چالوس
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۱/۰۶, 15:10
  4. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۷/۱۸, 05:47
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۵/۲۰, 18:29

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 143 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست