کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی






صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت


جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

موضوع: آهنگ" عید پاییزی" با صدای مرتضی آهنج/تنظیم : علی خطابی/میکس و مستر: Letka Record

  1. ali.khatabi آواتار ها
    ali.khatabi
    شماره کاربری
    32864
    هنــرمنـد انجمن
    اسفند /۱۳۹۱
    مازندران
    571
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1290
    1,896
    سپاس از شما 1,650 بار در 461 پست
    Follows
    1
    Following
    0

    Cool آهنگ" عید پاییزی" با صدای مرتضی آهنج/تنظیم : علی خطابی/میکس و مستر: Letka Record

    Daw: FLstudio , cubase
    Vsti: All Fl Plug_in & Ppinao
    Vst: All Fl Plug_in & Waves
    آهنگساز و تنظیم کننده: آهنگساز: مهدی شبرنگ/ تنظیم: علی خطابی
    خواننده ( پروژه های با کلام ): مرتضی آهنج
    شاعر و ترانه سرا ( پروژه های با کلام ): کوثر مارسالاری
    سبک پروژه: House & TRance
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمام رفیق های کیوبیسی ام...
    فرا رسیدن سال 94 را به همه عزیزان تبریک میگم و امیدوارم سالی پر از موفقیت و سلامتی باشه برای تک تک دوستان..
    این پروژه همان جوری که در توضیحات نوشته شده توسط مرتضی آهنج(خواننده) با تنظیم بنده و ترانه خانم کوثر مارسالاری و میکس مستر Letka Record به مرحله تولید رسیده....
    امیدوارم خوشتون بیاد و منتظر نظر و انتقادهای سازنده تمام عزیزان هستم...

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید




    @


    تعداد کل آرای این پست : 9
    تعداد آرای مثبت : 9
    هیچوقت مهربانی هاییم را با ضعفم اشتباه نگیر...
    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۰۱ در ساعت 17:07

  2. 8 کاربر زیر از ali.khatabi برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۱
    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۲
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای اف ال استودیو
    آموزش فارسی جامع میکس حرفه ای آهنگ با پلاگینهای ویوز waves
    آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ یک آهنگ از ابتدا تا انتها با پلاگینهای ویوز
    آموزش فارسی پلاگین اکولایزر فاب فیلتر FabFilter Pro-Q 2
    آموزش فارسی صفر تا صد استودیو وان Studio one

    آموزش فارسی صفر تا صد آموزش ایبلتون لایو Ableton Live
    صفر تا صد آموزش فارسی مسترینگ با فاب فیلتر و ویوز
    آموزش فارسی صفر تا صد میکس و مسترینگ با ایزوتوپ
    آموزش فارسی و حرفه ای میکس وکال رپ
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای کیوبیس ۹ cubase
    آموزش فارسی گرم کردن وکال صدای خواننده با izotope nectar2 ایزوتوپ
    صفر تا صد آموزش فارسی پرو تولز – پک ۱

    صفر تا صد آموزش فارسی پروتولز – پک ۲
    آموزش فارسی ساخت موسیقی متن فیلم توسط هانس زیمر
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی ساخت ریتم ۶.۸ ایرانی ، بندری ، ترکی ، عربی
    کارگاه آموزش فارسی آکوردها،ملودی ،هارمونی و کنترپوان

    کارگاه آموزشی میکس حرفه ای آهنگ با کیوبیس
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    جعبه آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    جعبه آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی کامل سینتی سایزرهای massive- fm8- sylenth- prologe
    آموزش فارسی اصولی آهنگسازی با کامپیوتر
    آموزش فارسی ساخت ملودی بر اساس فواصل و گامها
    صفر تا صد آموزش فارسی ادوبی ادیشن Adobe Audition CC
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی دی جی با نرم افزار TRAKTOR PRO
    حرفه ای ترین آموزش فارسی میکس و مسترینگ با فاب فیلتر Fab Filter
    ۲۶۰ الگوی ریتم آماده در سبکهای مختلف برای نرم افزارهای آهنگسازی

     

  4. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,813
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    عرض ِ ادب و احترام آقا جان
    سپاس از مهر ات و هم چنین لطف های بی شمار ات .
    هم چنان تاکید می کنم که روشن ام ! لقب ِ استادی بر ما قرار نمی گیرد .
    ( هم چنین این درجه ی هنرمند ِ برتر )

    خُب در مورد ِ قطعه ات .
    می دانی که تخصص ام موسیقی ِ الکترونیک نیست و بیشتر ( آنالوگ هستم تا دیجیتال ! )
    احتمالن بخشی از مشخصه ی این سبک است که کار بی ملودی باشد . که چندان مورد ِ پسند نیست البته .
    ببین ! ما در جامعه ای شرقی و احساسی زندگی می کنیم که بسیار ( زیبایی ِ عام ) محور هستیم
    یعنی خیلی مهم است که وقتی یک کاری را می شنویم بعد ها هم بتوانیم آن را با ملودی اش برای خود امان یا دیگران تکرار کنیم .
    الان من این کار را دوست دارم اما نمی دانم چه طور به یک نفر ِ دیگر معرفی اش کنم جز با خواندن ِ شعر اش . . .
    و طبیعتن همه ی ما نه شاعر ایم و نه خواننده ، پس طبیعتن با بد ترین روش ِ ممکن کار ات را به دیگران معرفی می کنیم !
    تاکید می کنم که این فقط یک بحث ِ روحی و عاطفی و کمی نیز روانشناسانه پیرامون ِ کار های بی ملودی بود .
    کمی تخصصی تر می نگریم کار ات را .
    سکوئنس های هارمونیک / ریتمیک ات کمی زیادی تاکید و تکرار می شود از همان ابتدا تا اواسط ِ کُراس .
    ورود ِ دوباره اش با Fade in ....هوووممممم نمی شود گفت خیلی خوب است . . . اما خوب است !
    در حوالی ِ دقیقه ی یک و بیست ثانیه . . . ورود ِ آرپژ ات را پسندیدم . . .
    ( حیف که نظر ِ شخصی ام مهم نیست و اگر نه می گفتم عاشق اش شدم ! )
    یک نکته ی مهم . . . مجموعه ی صدا ها و جنس ِ صدا های به کار رفته در این قطعه خیلی شبیه ِ هم هستند
    که اگر شکل ِ استفاده ی مختلف اشان نباشد ، شنونده نمی تواند تشخیص دهد .
    اما این یک دلیل نمی تواند قانع کننده باشد .
    دو کلمه ی تنهایی و هفت سین که پرش ِ ملودیک دارند در دقیقه ی دوم و ثانیه ی چهار ده اُم . . . تنهایی خوب است اما هفت سین درست نیست
    هم از نظر ِ معنای شعر هم از نظر ِ ارتباط اش با فضای کلی ِ قطعه .
    (همیشه نیازی نیست دو مصراع دقیقن شبیه ِ هم باشند در ملودی نویسی البته )
    بعد از این قسمت در قسمت ِ ( آره حق با تو بود انگار ) کلمه ی حق با موسیقی بیگانه است
    اگر هدف ات این بوده که هیچ اما اگر بر اساس ِ حرکت ِ هارمونیک و ملودیک نوشته ای ، اشتباه اجرا شده .

    به شکل ِ کلی این ها نکات ِ مهمی بودند که به نظر می رسد .
    دست ِ آخر تصمیم گیرنده خود ات هستی نه من و نه دیگران .

    باز هم سپاس گزار ام از لطف و مهربانی ات برای همه چیز .
    شاد و آرام باش همواره
    ارادت مند ات .

    پی نوشت :
    انتهای موسیقی ات را با بی میلی رها نکن . برای کدانس و فرود بیش تر از شروع وقت بگذار.
    شکل دهنده ی بخش ِ مهمی از خاطره نسبت به یک موسیقی است .
    همین . . .


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۰۲ در ساعت 02:37

  5. 4 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. ali.khatabi آواتار ها
    ali.khatabi
    شماره کاربری
    32864
    هنــرمنـد انجمن
    اسفند /۱۳۹۱
    مازندران
    571
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1290
    1,896
    سپاس از شما 1,650 بار در 461 پست
    Follows
    1
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Roshan.J تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    عرض ِ ادب و احترام آقا جان
    سپاس از مهر ات و هم چنین لطف های بی شمار ات .
    هم چنان تاکید می کنم که روشن ام ! لقب ِ استادی بر ما قرار نمی گیرد .
    ( هم چنین این درجه ی هنرمند ِ برتر )

    خُب در مورد ِ قطعه ات .
    می دانی که تخصص ام موسیقی ِ الکترونیک نیست و بیشتر ( آنالوگ هستم تا دیجیتال ! )
    احتمالن بخشی از مشخصه ی این سبک است که کار بی ملودی باشد . که چندان مورد ِ پسند نیست البته .
    ببین ! ما در جامعه ای شرقی و احساسی زندگی می کنیم که بسیار ( زیبایی ِ عام ) محور هستیم
    یعنی خیلی مهم است که وقتی یک کاری را می شنویم بعد ها هم بتوانیم آن را با ملودی اش برای خود امان یا دیگران تکرار کنیم .
    الان من این کار را دوست دارم اما نمی دانم چه طور به یک نفر ِ دیگر معرفی اش کنم جز با خواندن ِ شعر اش . . .
    و طبیعتن همه ی ما نه شاعر ایم و نه خواننده ، پس طبیعتن با بد ترین روش ِ ممکن کار ات را به دیگران معرفی می کنیم !
    تاکید می کنم که این فقط یک بحث ِ روحی و عاطفی و کمی نیز روانشناسانه پیرامون ِ کار های بی ملودی بود .
    کمی تخصصی تر می نگریم کار ات را .
    سکوئنس های هارمونیک / ریتمیک ات کمی زیادی تاکید و تکرار می شود از همان ابتدا تا اواسط ِ کُراس .
    ورود ِ دوباره اش با Fade in ....هوووممممم نمی شود گفت خیلی خوب است . . . اما خوب است !
    در حوالی ِ دقیقه ی یک و بیست ثانیه . . . ورود ِ آرپژ ات را پسندیدم . . .
    ( حیف که نظر ِ شخصی ام مهم نیست و اگر نه می گفتم عاشق اش شدم ! )
    یک نکته ی مهم . . . مجموعه ی صدا ها و جنس ِ صدا های به کار رفته در این قطعه خیلی شبیه ِ هم هستند
    که اگر شکل ِ استفاده ی مختلف اشان نباشد ، شنونده نمی تواند تشخیص دهد .
    اما این یک دلیل نمی تواند قانع کننده باشد .
    دو کلمه ی تنهایی و هفت سین که پرش ِ ملودیک دارند در دقیقه ی دوم و ثانیه ی چهار ده اُم . . . تنهایی خوب است اما هفت سین درست نیست
    هم از نظر ِ معنای شعر هم از نظر ِ ارتباط اش با فضای کلی ِ قطعه .
    (همیشه نیازی نیست دو مصراع دقیقن شبیه ِ هم باشند در ملودی نویسی البته )
    بعد از این قسمت در قسمت ِ ( آره حق با تو بود انگار ) کلمه ی حق با موسیقی بیگانه است
    اگر هدف ات این بوده که هیچ اما اگر بر اساس ِ حرکت ِ هارمونیک و ملودیک نوشته ای ، اشتباه اجرا شده .

    به شکل ِ کلی این ها نکات ِ مهمی بودند که به نظر می رسد .
    دست ِ آخر تصمیم گیرنده خود ات هستی نه من و نه دیگران .

    باز هم سپاس گزار ام از لطف و مهربانی ات برای همه چیز .
    شاد و آرام باش همواره
    ارادت مند ات .

    پی نوشت :
    انتهای موسیقی ات را با بی میلی رها نکن . برای کدانس و فرود بیش تر از شروع وقت بگذار.
    شکل دهنده ی بخش ِ مهمی از خاطره نسبت به یک موسیقی است .
    همین . . .
    کلی ممنون روشن عزیز بابت انتقاد های سازنده و مهم...
    سپاسگذارم ..


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    هیچوقت مهربانی هاییم را با ضعفم اشتباه نگیر...
    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۰۲ در ساعت 02:54

  7. کاربران زیر از شما ali.khatabi عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. F-Li آواتار ها
    F-Li
    شماره کاربری
    26412
    مدیر بـازنشسته
    آذر /۱۳۹۱
    Mashhad
    1,954
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3668
    2,579
    سپاس از شما 4,437 بار در 1,782 پست
    Follows
    1
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام علی جان
    خوشحالم که میبینمت دوباره
    سال نو رو هم تبریک میگم...
    کار خوبی بود...میکس تا حد زیادی اوکی بود اما مسترش رو نپسندیدم...
    نقد روشن جان انقدر کامل بود که بنده در مقابلش هیچ حرفی برای گفتن ندارم!!!


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۰۲ در ساعت 04:53

  9. 2 کاربر زیر از F-Li برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,346
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13875
    9,501
    سپاس از شما 19,351 بار در 5,390 پست
    Follows
    3
    Following
    0

    پیش فرض

    درود به دوست عزیزم علی .
    امیدوارم همیشه سرزنده و شاد ببینمت و هیچوقت غمگین نیبنمت .
    در مورد کارت ، من درسته موزیک الکترونیک هم میسازم ، ولی واقعا تخصصص اصلیم نیست .
    یه کار الکترونیک رو واقعا نمیشه درست و حسابی نقید و آنالیز کرد.
    چون بیشتر صداسازای و افکت بازی هستش و اینها همش سلیقه ای هستش و مثل فوانین ِ مثلا کلاسیک یا راک تعریف خاصی براش نوشته نشده .
    اگه مثلا سبک کارت کلاسیک و یه پاپ ارکسترال بود متونستم مثلا در مورد هارمونی یا ملودی کارت با توجه به تئوری سبک کلاسیک نظر بدم و نقد کنم .
    البته چند نکته ای که به ذهنم اومد در حین شنیدن کارت رو میگم :
    احساس کردم صداها خیلی از اطراف سر شنیده میشن که نشون میده در استفاده از Pan افراط کردی تا حدودی .
    کیک قدرت لازم رو نداره و میتونست قوی تر باشه .
    کیک وبیس بدون مقدمه قطع میشه تو قسمت هایی که خواننده میخواد تازه اوج بگیره و بقول عوام اونجایی که باید بکوبه تا طرف فاز بگیره با موزیک یهو قطع میشه ! ( برای مثال ثانیه 41 که تازه باید کار پرتر از پارت قبلش میکوبید ، اما کیک و بیس حذف میشه در این تایم )
    آکوردبندی هم تکراری و یکنواخت هستش که باعث شده ملودی وکال هم یکنواخت بشه .
    خواننده از اول تا آخر چند تا نت رو فقط ادا میکنه .
    همین تکرار در ملودی ِ وکال باعث میشه که شنونده زیاد به ترانه ی کار توجه نکنه ، چون همه ی ابیات و مصرع ها با یک نوع فرم و ملودی اجرا شدن .

    سال خوبی رو برات آرزو میکنم


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    Music is my love
    Music is my life
    Music is my everything

    iP شما همواره رصد میشود :

    تدریس ِ حضوری و تخصصی ِ آهنگسازی و تنظیم در تمامه سبک ها و میکس و مستر در تهران پذیرفته میشود

    صفحه اینستاگرام من
    mehrzad.mehregan

    اکانت تلگرام من
    http://t.me/mehrmehrzad
    #5 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۰۴ در ساعت 16:52

  11. کاربران زیر از شما Violinist عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  12. ElEcSi آواتار ها
    ElEcSi
    شماره کاربری
    63654
    کاربر بسیار فعال
    اسفند /۱۳۹۲
    شیراز
    254
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی718
    252
    سپاس از شما 741 بار در 163 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    با سلام
    تبریک میگم کاره زیباتونو اما چندتا نکته به ذهنم رسید گفتم شاید در زیبا تر شدن این اهنگ کمک کنه
    اولا این سبک به نظر من نه ترنس بود ونه هاووس بیشتر پاپ الکترونیک بود
    حس میکنم موزیک خالی بود و هنوز احتیاج به پر تر شدن داره
    جنس صداهای انتخابی زیاد جالب نبود (روی ساند دیزاینت بیشتر دقت کنی کار زیبا تر میشه)
    میکس وکال هم هنوز جایه کار داره
    ساید چین اول موزیک (اینترو)زیاده
    چند جایی هم وکال فالشی داشت البته به نظر من
    در کل زیبا بود موقف باشید



    Deadmau5
    HR 8938 Cephei


    https://soundcloud.com/elecsi
    #6 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۰۵ در ساعت 20:36

  13. کاربران زیر از شما ElEcSi عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  14. ali.khatabi آواتار ها
    ali.khatabi
    شماره کاربری
    32864
    هنــرمنـد انجمن
    اسفند /۱۳۹۱
    مازندران
    571
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1290
    1,896
    سپاس از شما 1,650 بار در 461 پست
    Follows
    1
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط F-Li تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام علی جان
    خوشحالم که میبینمت دوباره
    سال نو رو هم تبریک میگم...
    کار خوبی بود...میکس تا حد زیادی اوکی بود اما مسترش رو نپسندیدم...
    نقد روشن جان انقدر کامل بود که بنده در مقابلش هیچ حرفی برای گفتن ندارم!!!
    ممنون سید عزیز..وقت برای گوش دادن موزیک و انتقادش گذاشتی برادر

    نقل قول نوشته اصلی توسط Violinist تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درود به دوست عزیزم علی .
    امیدوارم همیشه سرزنده و شاد ببینمت و هیچوقت غمگین نیبنمت .
    در مورد کارت ، من درسته موزیک الکترونیک هم میسازم ، ولی واقعا تخصصص اصلیم نیست .
    یه کار الکترونیک رو واقعا نمیشه درست و حسابی نقید و آنالیز کرد.
    چون بیشتر صداسازای و افکت بازی هستش و اینها همش سلیقه ای هستش و مثل فوانین ِ مثلا کلاسیک یا راک تعریف خاصی براش نوشته نشده .
    اگه مثلا سبک کارت کلاسیک و یه پاپ ارکسترال بود متونستم مثلا در مورد هارمونی یا ملودی کارت با توجه به تئوری سبک کلاسیک نظر بدم و نقد کنم .
    البته چند نکته ای که به ذهنم اومد در حین شنیدن کارت رو میگم :
    احساس کردم صداها خیلی از اطراف سر شنیده میشن که نشون میده در استفاده از Pan افراط کردی تا حدودی .
    کیک قدرت لازم رو نداره و میتونست قوی تر باشه .
    کیک وبیس بدون مقدمه قطع میشه تو قسمت هایی که خواننده میخواد تازه اوج بگیره و بقول عوام اونجایی که باید بکوبه تا طرف فاز بگیره با موزیک یهو قطع میشه ! ( برای مثال ثانیه 41 که تازه باید کار پرتر از پارت قبلش میکوبید ، اما کیک و بیس حذف میشه در این تایم )
    آکوردبندی هم تکراری و یکنواخت هستش که باعث شده ملودی وکال هم یکنواخت بشه .
    خواننده از اول تا آخر چند تا نت رو فقط ادا میکنه .
    همین تکرار در ملودی ِ وکال باعث میشه که شنونده زیاد به ترانه ی کار توجه نکنه ، چون همه ی ابیات و مصرع ها با یک نوع فرم و ملودی اجرا شدن .

    سال خوبی رو برات آرزو میکنم
    قربانت مهرزاد عزیز بابت انتقاد های سازنده و تاثیر گذلر...
    منم برای شما سال خوبی رو ارزو مند هستم...

    نقل قول نوشته اصلی توسط siavash.shz تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    با سلام
    تبریک میگم کاره زیباتونو اما چندتا نکته به ذهنم رسید گفتم شاید در زیبا تر شدن این اهنگ کمک کنه
    اولا این سبک به نظر من نه ترنس بود ونه هاووس بیشتر پاپ الکترونیک بود
    حس میکنم موزیک خالی بود و هنوز احتیاج به پر تر شدن داره
    جنس صداهای انتخابی زیاد جالب نبود (روی ساند دیزاینت بیشتر دقت کنی کار زیبا تر میشه)
    میکس وکال هم هنوز جایه کار داره
    ساید چین اول موزیک (اینترو)زیاده
    چند جایی هم وکال فالشی داشت البته به نظر من
    در کل زیبا بود موقف باشید
    ممنون سیاوش عزیز..لطف کردی..


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    هیچوقت مهربانی هاییم را با ضعفم اشتباه نگیر...
    #7 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ در ساعت 14:30

  15. 2 کاربر زیر از ali.khatabi برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  16. kamrantak آواتار ها
    kamrantak
    شماره کاربری
    4639
    کاربر فعال
    شهریور /۱۳۹۰
    128
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی105
    211
    سپاس از شما 102 بار در 63 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام .دوستان نظرات خوبی در مورد آهنگ و تنظیم و... داده بودند
    ولی به نظرم اون چیزی که تو ذوق میزنه اجرای خواننده است که انگار اصلا این وکال میکس نشده.چرا اصلا تیون نداره چرا فالشیای وکال برطرف نشده؟تو این انجمن بعضی آهنگا رو که گوش می کنیم از بس تیون شده که کار رو خیلی غیر حرفه ای می کنه برعکس کار شما که انگار اصلا تیون نشده یا اونجوری که باید میشد نشده.به هر حال تیون به صورت حرفه ای یک هنره تا وکال رو روی آهنگ بشونه.البته مثل همیشه نظر شخصیم رو گفتم و به نظرم این وکال به کار شما آسیب میزنه.


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #8 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ در ساعت 20:38

  17. 2 کاربر زیر از kamrantak برای این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۱۲/۱۲, 09:03
  2. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۱۲/۱۰, 18:16

جستجو شده ها

مرتضی آهنج

مرتضی اهنجمرتصی آهنج

تا این لحظه 75 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست