کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی






صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت


جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

موضوع: راهنمای خرید هدفون استودیویی

  1. M.hossein آواتار ها
    M.hossein
    شماره کاربری
    86433
    کاربر فعال
    آذر /۱۳۹۳
    Tehran
    103
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی111
    179
    سپاس از شما 179 بار در 61 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    Post راهنمای خرید هدفون استودیویی



    چرا باید از هدفون استودیویی استفاده کرد؟

    به احتمال زیاد تمامی افرادی که قصد خرید تجهیزات صوتی برای رکورد و ساخت و تنظیم موسیقی دارند به این نکته واقف هستند که هدفون های استودیویی یکی از ...تورهای اصلی برای استودیوها محسوب می شوند و تاثیر آن بر خروجی کار بسیار مشهود و قابل لمس است. بعلاوه به دلیل شرایط محیطی زندگی حال حاضر و کمبود مکان های مناسب از لحاظ اندازه و الزام به رعایت سکوت و آرامش در محیط های پر تراکم ، استفاده از هدفون ها در کار ساخت و تدوین و تنظیم موسیقی اجتناب ناپذیر است.
    همچنین هر کسی که با یک میکروفون به ضبط صدا می پردازد به یک هدفون خوب نیاز دارد. زمانی که در حال ضبط صدای زنده در یک اتاق هستید، هر نویزی توسط میکروفون دریافت و ضبط می شود، در نتیجه نمی توانید از بلندگو استفاده کنید زیرا باعث ایجاد فیدبک (بازخورد) زیادی می شود. برای این کار، یک هدفون، ترجیحا با کابلی بلند، ضروری است. راحتی نیز عامل مهم دیگری است، زیرا ممکن است برای مدت طولانی از هدفون استفاده کنید. گاهی مقداری نشت (bleed) جزئی از هدفون به میکروفون خواننده وجود دارد، اما این موضوع به ندرت در ضبط باعث ایجاد مشکل می شود. DJ ها را نیز، که برای میکس و cue کردن به هدفون نیاز دارند.
    هدفون های خیلی خوب می توانند در میکس کردن نیز به کار بیایند، هر چند به ندرت می توان به طور کامل برای میکس نهایی به هدفون تکیه کرد. زمانی که موسیقی از هدفونی که به دو طرف سرمان وصل شده باشد، پخش می شود دریافت ما از موسیقی نسبت به زمانی که موسیقی از بلندگو در فضای فیزیکی بزرگتری پخش می شود، متفاوت است. بسیاری از موسیقی ها برای شنیدن در بلندگو میکس می شوند. در هر حال هدف شما باید این باشد که میکس نهایی چه در هدفون و چه در بلندگو صدای خوبی بدهد.

    انواع هدفون استودیو

    هدفون ها انواع گوناگونی دارند. ما در این مقاله هدفون های مدل "داخل گوش" را بررسی نخواهیم کرد، زیرا این مدل هدفون ها صدای مورد نیاز برای تولید موسیقی را ایجاد نمی کنند و به اندازه کافی روی سر محکم نمی شوند. همچنین این هدفون ها نشت صدای زیادی دارند، همان طور که هر کسی که سوار اتوبوس یا قطار شده باشد حتما با این موضوع برخورد داشته است.

    هدفون هایی که گوش ها را در بر می گیرند (circumaural) دارای پدهایی هستند که به طور کامل روی گوش را می پوشانند و بدین ترتیب نویز بیرون را ایزوله می کنند، به همین دلیل این هدفون ها معمولا بزرگ و سنگین هستند. هدفون های supra-aural روی گوش ها می نشینند و محافظت کمتری در برابر نویز محیط و نشت صدا به بیرون دارند، اما سبک تر هستند. این هدفون ها برای DJ ها که نیازی به ایزوله شدن کامل ندارند، مناسب تر هستند. در هر کدام از این دو دسته، دو نوع اصلی هدفون وجود دارد – پشت باز و پشت بسته. برخی از هدفون ها به طور فنی نیمه باز هستند، اما نکات زیر شامل این هدفون ها نیز می شود.

    هدفون باز یا هدفون بسته ؟

    هدفون های پشت باز از یک ترنس دیوسر (transducer) استفاده می کنند که در فضایی با فاصله کمی از سر و در بدنه که از فوم پر شده است قرار می گیرد و معمولا تهویه آن از طریق چند شیار یا سوراخ انجام می شود. هدفون های پشت باز نسبت به هدفون های پشت بسته کم تر رنگ صدا را تحت تاثیر قرار می دهند، زیرا مقداری از صدای بیرون وارد هدفون می شود و به طور کامل ایزوله نیستند. در نتیجه این هدفون ها صدای طبیعی تری به شنونده ارایه می دهند.
    اما ایراد این هدفون ها ایزوله کردن کم تر بین داخل و خارج هدفون است، در نتیجه صداهای بیرون آسان تر وارد هدفون می شوند. به همین دلیل اگر به ایزوله شدن کامل نیاز دارید، این هدفون ها زیاد مناسب نیستند. همچنین سیگنال داخل هدفون می تواند به بیرون نشت کند و توسط میکروفون برداشته شود، به ویژه میکروفون های خواننده که به شخصی که در حال اجرا است، نزدیک تر است. این موضوع به ویژه در زمانی که در ورودی هدفون یک ترک برای مترونوم در نظر گرفته شده است، مشکل ساز می شود، زیرا ممکن است صدای آن در ترک های ضبط شده شنیده شود.
    اما ایراد این هدفون ها ایزوله کردن کم تر بین داخل و خارج هدفون است، در نتیجه صداهای بیرون آسان تر وارد هدفون می شوند. به همین دلیل اگر به ایزوله شدن کامل نیاز دارید، این هدفون ها زیاد مناسب نیستند. همچنین سیگنال داخل هدفون می تواند به بیرون نشت کند و توسط میکروفون برداشته شود، به ویژه میکروفون های خواننده که به شخصی که در حال اجرا است، نزدیک تر است. این موضوع به ویژه در زمانی که در ورودی هدفون یک ترک برای مترونوم در نظر گرفته شده است، مشکل ساز می شود، زیرا ممکن است صدای آن در ترک های ضبط شده شنیده شود.
    هدفون های پشت باز برای مانیتور کردن در حین ضبط مناسب هستند، به شرطی که به میکروفونی که در حال ضبط صدا است زیاد نزدیک نباشید. این هدفون ها برای میکس کردن زیاد مناسب نیستند، زیرا بیس ناپایداری ارایه می دهند، اما هدفون های پشت باز برای بررسی میکس در اواخر کار مناسب هستند.
    از طرف دیگر، هدفون های پشت بسته سطح صدای بالاتری تولید می کنند، زیرا اجازه وارد شدن صدا به داخل هدفون و یا خروج آن از هدفون را نمی دهند و گوش را نسبت به فضای اطراف آن بیشتر ایزوله می کند. همچنین این هدفون ها صدای بیس بهتری تولید می کنند زیرا فرکانس های پایین داخل هدفون باقی می مانند و بیرون نمی روند.
    در استودیوها تقریبا همیشه از هدفون های پشت بسته برای مانیتور کردن در حین ضبط استفاده می کنند، زیرا این هدفون ها کمتر دچار مشکل نشت صدا می شوند و به برداشت های تمیز کمک می کنند. هدفون های پشت بسته در صورت استفاده برای میکس کردن می توانند اندکی صدا را مصنوعی کنند زیرا طوری صدا را ایجاد می کنند که انگار از داخل سرتان می آید. از آن جایی که این هدفون ها صدای بیرون را تا حد خیلی زیادی ایزوله می کنند و صدا را به صورت مستقیم به داخل گوش شما آتش می کنند، صدای یک ترک را بسیار متفاوت با بلندگو پخش می کنند. به همین دلیل استفاده از هدفون در بررسی میکس بسیار مهم است اما استفاده از هدفون به تنهایی برای میکس مناسب نیست.

    نکات مهم در انتخاب هدفون

    به کاربردی که هدفون برایتان دارد فکر کنید. برای گوش دادن به موسیقی به طور معمول، یک هدفون ارزان تر کافی است. برای گوش دادن طولانی یا بررسی میکس، به سراغ هدفون های حرفه ای تر بروید. هدفون های پشت باز و پشت بسته دارای امپدانس ها مختلفی، از 8 اهم تا چند صد اهم هستند. هدفون هایی که امپدانس پایین تر دارند می توانند صدای بلندتری از فیش استاندارد هدفون تولید کنند و برای رسیدن به یک سطح فشار صدای معین (SPL) به ولتاژ کمتری نیاز دارند. هرچند که در صورت استفاده از تجهیزات حرفه ای صوتی این موضوع کمتر مشکل ساز است تا زمانی که از دستگاه های قابل حملی مثل آیپاد استفاده می کنید.

    پاسخ فرکانس هدفون نیز اهمیت دارد، و همان طور که می دانید، دامنه فرکانس وسیع تر برای میکس کردن و کاربردهای جدی بهتر است. در مشخصات هدفون هر چه عدد پایین کم تر باشد و عدد بالا بیشتر، آن هدفون توان تولید بیس و تریبل بیشتری دارد. یک هدفون پشت بسته خوب با دامنه فرکانس مناسب، می تواند صدای بیس بزرگ و دقیقی ایجاد کند، به ویژه اگر در گذشته از هدفون های ارزان تر یا تو گوشی استفاده کرده باشید.

    اگر می خواهید از هدفون برای مدت طولانی استفاده کنید، به راحتی آن نیز توجه نمایید. بند قابل تنظیم، پدهای نرم و کابل بلند برای حرکت آزادانه از نکات مهم است. کابل های اضافی مخصوص هدفون نیز قابل تهیه هستند و قیمت پایینی دارند. همچنین می توانید از آمپلیفایرهای مخصوص هدفون استفاده کنید که برای گرفتن خروجی های متعدد هدفون با ولوم مناسب به کار می روند، برای مثال در ضبط صدای یک گروه که همه افراد نیاز به یک هدفون برای مانیتور داشته باشند. همچنین امکان چرخش هدفون برای استفاده با یک گوش را در نظر داشته باشید، ام.... که برای برخی خواننده ها مهم است.


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    خاص بودن توی مغز اتفاق میفته نه توی عکس!
    Fb.com/mohammadhossein.alipour.music
    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ در ساعت 19:50

  2. 2 کاربر زیر از M.hossein برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۱
    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۲
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای اف ال استودیو
    آموزش فارسی جامع میکس حرفه ای آهنگ با پلاگینهای ویوز waves
    آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ یک آهنگ از ابتدا تا انتها با پلاگینهای ویوز
    آموزش فارسی پلاگین اکولایزر فاب فیلتر FabFilter Pro-Q 2
    آموزش فارسی صفر تا صد استودیو وان Studio one

    آموزش فارسی صفر تا صد آموزش ایبلتون لایو Ableton Live
    صفر تا صد آموزش فارسی مسترینگ با فاب فیلتر و ویوز
    آموزش فارسی صفر تا صد میکس و مسترینگ با ایزوتوپ
    آموزش فارسی و حرفه ای میکس وکال رپ
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای کیوبیس ۹ cubase
    آموزش فارسی گرم کردن وکال صدای خواننده با izotope nectar2 ایزوتوپ
    صفر تا صد آموزش فارسی پرو تولز – پک ۱

    صفر تا صد آموزش فارسی پروتولز – پک ۲
    آموزش فارسی ساخت موسیقی متن فیلم توسط هانس زیمر
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی ساخت ریتم ۶.۸ ایرانی ، بندری ، ترکی ، عربی
    کارگاه آموزش فارسی آکوردها،ملودی ،هارمونی و کنترپوان

    کارگاه آموزشی میکس حرفه ای آهنگ با کیوبیس
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    جعبه آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    جعبه آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی کامل سینتی سایزرهای massive- fm8- sylenth- prologe
    آموزش فارسی اصولی آهنگسازی با کامپیوتر
    آموزش فارسی ساخت ملودی بر اساس فواصل و گامها
    صفر تا صد آموزش فارسی ادوبی ادیشن Adobe Audition CC
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی دی جی با نرم افزار TRAKTOR PRO
    حرفه ای ترین آموزش فارسی میکس و مسترینگ با فاب فیلتر Fab Filter
    ۲۶۰ الگوی ریتم آماده در سبکهای مختلف برای نرم افزارهای آهنگسازی

     

  4. harmamitr آواتار ها
    harmamitr
    شماره کاربری
    48142
    کاربر فعال
    مرداد /۱۳۹۲
    117
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی195
    115
    سپاس از شما 251 بار در 69 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط M.hossein تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    چرا باید از هدفون استودیویی استفاده کرد؟

    به احتمال زیاد تمامی افرادی که قصد خرید تجهیزات صوتی برای رکورد و ساخت و تنظیم موسیقی دارند به این نکته واقف هستند که هدفون های استودیویی یکی از ...تورهای اصلی برای استودیوها محسوب می شوند و تاثیر آن بر خروجی کار بسیار مشهود و قابل لمس است. بعلاوه به دلیل شرایط محیطی زندگی حال حاضر و کمبود مکان های مناسب از لحاظ اندازه و الزام به رعایت سکوت و آرامش در محیط های پر تراکم ، استفاده از هدفون ها در کار ساخت و تدوین و تنظیم موسیقی اجتناب ناپذیر است.
    همچنین هر کسی که با یک میکروفون به ضبط صدا می پردازد به یک هدفون خوب نیاز دارد. زمانی که در حال ضبط صدای زنده در یک اتاق هستید، هر نویزی توسط میکروفون دریافت و ضبط می شود، در نتیجه نمی توانید از بلندگو استفاده کنید زیرا باعث ایجاد فیدبک (بازخورد) زیادی می شود. برای این کار، یک هدفون، ترجیحا با کابلی بلند، ضروری است. راحتی نیز عامل مهم دیگری است، زیرا ممکن است برای مدت طولانی از هدفون استفاده کنید. گاهی مقداری نشت (bleed) جزئی از هدفون به میکروفون خواننده وجود دارد، اما این موضوع به ندرت در ضبط باعث ایجاد مشکل می شود. DJ ها را نیز، که برای میکس و cue کردن به هدفون نیاز دارند.
    هدفون های خیلی خوب می توانند در میکس کردن نیز به کار بیایند، هر چند به ندرت می توان به طور کامل برای میکس نهایی به هدفون تکیه کرد. زمانی که موسیقی از هدفونی که به دو طرف سرمان وصل شده باشد، پخش می شود دریافت ما از موسیقی نسبت به زمانی که موسیقی از بلندگو در فضای فیزیکی بزرگتری پخش می شود، متفاوت است. بسیاری از موسیقی ها برای شنیدن در بلندگو میکس می شوند. در هر حال هدف شما باید این باشد که میکس نهایی چه در هدفون و چه در بلندگو صدای خوبی بدهد.

    انواع هدفون استودیو

    هدفون ها انواع گوناگونی دارند. ما در این مقاله هدفون های مدل "داخل گوش" را بررسی نخواهیم کرد، زیرا این مدل هدفون ها صدای مورد نیاز برای تولید موسیقی را ایجاد نمی کنند و به اندازه کافی روی سر محکم نمی شوند. همچنین این هدفون ها نشت صدای زیادی دارند، همان طور که هر کسی که سوار اتوبوس یا قطار شده باشد حتما با این موضوع برخورد داشته است.

    هدفون هایی که گوش ها را در بر می گیرند (circumaural) دارای پدهایی هستند که به طور کامل روی گوش را می پوشانند و بدین ترتیب نویز بیرون را ایزوله می کنند، به همین دلیل این هدفون ها معمولا بزرگ و سنگین هستند. هدفون های supra-aural روی گوش ها می نشینند و محافظت کمتری در برابر نویز محیط و نشت صدا به بیرون دارند، اما سبک تر هستند. این هدفون ها برای DJ ها که نیازی به ایزوله شدن کامل ندارند، مناسب تر هستند. در هر کدام از این دو دسته، دو نوع اصلی هدفون وجود دارد – پشت باز و پشت بسته. برخی از هدفون ها به طور فنی نیمه باز هستند، اما نکات زیر شامل این هدفون ها نیز می شود.

    هدفون باز یا هدفون بسته ؟

    هدفون های پشت باز از یک ترنس دیوسر (transducer) استفاده می کنند که در فضایی با فاصله کمی از سر و در بدنه که از فوم پر شده است قرار می گیرد و معمولا تهویه آن از طریق چند شیار یا سوراخ انجام می شود. هدفون های پشت باز نسبت به هدفون های پشت بسته کم تر رنگ صدا را تحت تاثیر قرار می دهند، زیرا مقداری از صدای بیرون وارد هدفون می شود و به طور کامل ایزوله نیستند. در نتیجه این هدفون ها صدای طبیعی تری به شنونده ارایه می دهند.
    اما ایراد این هدفون ها ایزوله کردن کم تر بین داخل و خارج هدفون است، در نتیجه صداهای بیرون آسان تر وارد هدفون می شوند. به همین دلیل اگر به ایزوله شدن کامل نیاز دارید، این هدفون ها زیاد مناسب نیستند. همچنین سیگنال داخل هدفون می تواند به بیرون نشت کند و توسط میکروفون برداشته شود، به ویژه میکروفون های خواننده که به شخصی که در حال اجرا است، نزدیک تر است. این موضوع به ویژه در زمانی که در ورودی هدفون یک ترک برای مترونوم در نظر گرفته شده است، مشکل ساز می شود، زیرا ممکن است صدای آن در ترک های ضبط شده شنیده شود.
    اما ایراد این هدفون ها ایزوله کردن کم تر بین داخل و خارج هدفون است، در نتیجه صداهای بیرون آسان تر وارد هدفون می شوند. به همین دلیل اگر به ایزوله شدن کامل نیاز دارید، این هدفون ها زیاد مناسب نیستند. همچنین سیگنال داخل هدفون می تواند به بیرون نشت کند و توسط میکروفون برداشته شود، به ویژه میکروفون های خواننده که به شخصی که در حال اجرا است، نزدیک تر است. این موضوع به ویژه در زمانی که در ورودی هدفون یک ترک برای مترونوم در نظر گرفته شده است، مشکل ساز می شود، زیرا ممکن است صدای آن در ترک های ضبط شده شنیده شود.
    هدفون های پشت باز برای مانیتور کردن در حین ضبط مناسب هستند، به شرطی که به میکروفونی که در حال ضبط صدا است زیاد نزدیک نباشید. این هدفون ها برای میکس کردن زیاد مناسب نیستند، زیرا بیس ناپایداری ارایه می دهند، اما هدفون های پشت باز برای بررسی میکس در اواخر کار مناسب هستند.
    از طرف دیگر، هدفون های پشت بسته سطح صدای بالاتری تولید می کنند، زیرا اجازه وارد شدن صدا به داخل هدفون و یا خروج آن از هدفون را نمی دهند و گوش را نسبت به فضای اطراف آن بیشتر ایزوله می کند. همچنین این هدفون ها صدای بیس بهتری تولید می کنند زیرا فرکانس های پایین داخل هدفون باقی می مانند و بیرون نمی روند.
    در استودیوها تقریبا همیشه از هدفون های پشت بسته برای مانیتور کردن در حین ضبط استفاده می کنند، زیرا این هدفون ها کمتر دچار مشکل نشت صدا می شوند و به برداشت های تمیز کمک می کنند. هدفون های پشت بسته در صورت استفاده برای میکس کردن می توانند اندکی صدا را مصنوعی کنند زیرا طوری صدا را ایجاد می کنند که انگار از داخل سرتان می آید. از آن جایی که این هدفون ها صدای بیرون را تا حد خیلی زیادی ایزوله می کنند و صدا را به صورت مستقیم به داخل گوش شما آتش می کنند، صدای یک ترک را بسیار متفاوت با بلندگو پخش می کنند. به همین دلیل استفاده از هدفون در بررسی میکس بسیار مهم است اما استفاده از هدفون به تنهایی برای میکس مناسب نیست.

    نکات مهم در انتخاب هدفون

    به کاربردی که هدفون برایتان دارد فکر کنید. برای گوش دادن به موسیقی به طور معمول، یک هدفون ارزان تر کافی است. برای گوش دادن طولانی یا بررسی میکس، به سراغ هدفون های حرفه ای تر بروید. هدفون های پشت باز و پشت بسته دارای امپدانس ها مختلفی، از 8 اهم تا چند صد اهم هستند. هدفون هایی که امپدانس پایین تر دارند می توانند صدای بلندتری از فیش استاندارد هدفون تولید کنند و برای رسیدن به یک سطح فشار صدای معین (SPL) به ولتاژ کمتری نیاز دارند. هرچند که در صورت استفاده از تجهیزات حرفه ای صوتی این موضوع کمتر مشکل ساز است تا زمانی که از دستگاه های قابل حملی مثل آیپاد استفاده می کنید.

    پاسخ فرکانس هدفون نیز اهمیت دارد، و همان طور که می دانید، دامنه فرکانس وسیع تر برای میکس کردن و کاربردهای جدی بهتر است. در مشخصات هدفون هر چه عدد پایین کم تر باشد و عدد بالا بیشتر، آن هدفون توان تولید بیس و تریبل بیشتری دارد. یک هدفون پشت بسته خوب با دامنه فرکانس مناسب، می تواند صدای بیس بزرگ و دقیقی ایجاد کند، به ویژه اگر در گذشته از هدفون های ارزان تر یا تو گوشی استفاده کرده باشید.

    اگر می خواهید از هدفون برای مدت طولانی استفاده کنید، به راحتی آن نیز توجه نمایید. بند قابل تنظیم، پدهای نرم و کابل بلند برای حرکت آزادانه از نکات مهم است. کابل های اضافی مخصوص هدفون نیز قابل تهیه هستند و قیمت پایینی دارند. همچنین می توانید از آمپلیفایرهای مخصوص هدفون استفاده کنید که برای گرفتن خروجی های متعدد هدفون با ولوم مناسب به کار می روند، برای مثال در ضبط صدای یک گروه که همه افراد نیاز به یک هدفون برای مانیتور داشته باشند. همچنین امکان چرخش هدفون برای استفاده با یک گوش را در نظر داشته باشید، ام.... که برای برخی خواننده ها مهم است.
    سلام منبع رو هم ذکر کنید، بگین تهران ملودی این مطلب رو گذاشته دوست عزیز


    همیشه به دنبال چرایی توی یادگیری باشین تا چیزی رو حفظ نکنین ، یاد بگیرین
    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ در ساعت 20:48

  5. کاربران زیر از شما harmamitr عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. M.hossein آواتار ها
    M.hossein
    شماره کاربری
    86433
    کاربر فعال
    آذر /۱۳۹۳
    Tehran
    103
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی111
    179
    سپاس از شما 179 بار در 61 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط harmamitr تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام منبع رو هم ذکر کنید، بگین تهران ملودی این مطلب رو گذاشته دوست عزیز
    درسته تو این پست یادم رفت
    عذر میخوام


    خاص بودن توی مغز اتفاق میفته نه توی عکس!
    Fb.com/mohammadhossein.alipour.music
    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ در ساعت 21:13

  7. harmamitr آواتار ها
    harmamitr
    شماره کاربری
    48142
    کاربر فعال
    مرداد /۱۳۹۲
    117
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی195
    115
    سپاس از شما 251 بار در 69 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط M.hossein تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درسته تو این پست یادم رفت
    عذر میخوام
    بقیه مقاله هاش رو بذار ، برای میکروفون مثلاً ، تو تاپیکای بعدی به درد بچه ها میخوره ، عزیزی


    همیشه به دنبال چرایی توی یادگیری باشین تا چیزی رو حفظ نکنین ، یاد بگیرین
    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ در ساعت 21:45

  8. M.hossein آواتار ها
    M.hossein
    شماره کاربری
    86433
    کاربر فعال
    آذر /۱۳۹۳
    Tehran
    103
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی111
    179
    سپاس از شما 179 بار در 61 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط harmamitr تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    بقیه مقاله هاش رو بذار ، برای میکروفون مثلاً ، تو تاپیکای بعدی به درد بچه ها میخوره ، عزیزی
    قرار دادم دوست عزیز
    امیدوارم مفید واقع بشه


    خاص بودن توی مغز اتفاق میفته نه توی عکس!
    Fb.com/mohammadhossein.alipour.music
    #5 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ در ساعت 21:56

  9. کاربران زیر از شما M.hossein عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. فروش میکروفون استودیویی بهرینگر c1
    توسط sia.music20 در انجمن خرید و فروش میکروفون
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۱۲/۲۱, 15:33
  2. چگونه میکروفون استودیویی انتخاب کنیم؟
    توسط M.hossein در انجمن Microphone (میکروفن ها)
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۱۰/۲۳, 20:20
  3. آکاپلا استودیویی آینه با اسم من مطمینم
    توسط Korean در انجمن آکاپلا (Acapella)
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۹/۱۷, 21:33
  4. فروش میکسر و کارت صدا استودیویی در حد آک
    توسط ali+98021 در انجمن آرشیــو
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: ۱۳۹۳/۰۳/۰۸, 17:01
  5. فروش فوری فوری فول پکیج استودیویی خانگی
    توسط iran music در انجمن آرشیــو
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۹/۱۴, 01:20

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 39 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست