کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی






صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت


جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

موضوع: ویژگی احساسی گامها

  1. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1949
    2,254
    سپاس از شما 3,123 بار در 1,110 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    Post ویژگی احساسی گامها

    کریستین فردریش دانیل شوبارت ادیب و شاعر آلمانی است که به دلیل علاقه زیاد و همکاری با موسیقیدانان به دانش موسیقی زیادی دست پیدا نمود. او مدتها مسئولیت مدیریت و کارگردانی موسیقی تاترهای نمایشی در ...آلمان را بر عهده داشت و تالیفات زیادی در زمینه ارتباط میان موسیقی و ادبیات دارد. مواردی که در زیر مطرح می شود بر داشت های شوبارت در رابطه با ویژگیهای احساسی گام های مختلف موسیقی است که دانستن آنها در برداشت شما از موسیقی و یا به هنگام آهنگسازی، بطور قطع می تواند مفید واقع شود.

    C Major : خلوص کامل، پاکی، سادگی، بی ریایی و صداقتی کودکانه.

    C Minor : اظهار عشق و سوگواری در عشقی ناکام. اشتیاق، افسردگی و حسرتی عاشقانه، این گام از روحی آسیب دیده حکایت می کند.

    Db Major : آمیزه ای از حزن، شعف و خلسه. خنده نیست، لبخند است؛ عزاداری نیست، تظاهر به گریه است. به طور کلی بیانگر کاراکتر و احساسی نامتعارف و غریب است.

    C# Minor : فریاد و زاری حاکی از ندامت، گفتگویی خودمانی با پروردگار، طلب دوستی و کمک در زندگی؛ افسوس خوردن از دوستی و و عشقی ناامید کننده.

    D Major : گام فتح و پیروزی، تسبیح پروردگار، رجز خوانی، شادی پس از موفقیت. در سمفونی های مجلسی، موسیقی نظامی یا مارش، سرودهای مختص مناسبت ها و تعطیلات مورد استفاده قرار می گیرد، در حقیقت این گام نوعی نغمه سرایی شادمانه است.

    D Minor : افسردگی زنانه، جسارتی آمیخته با شوخ طبعی کودکانه.

    Eb Major : گام عشق و ایثار، گفتگویی صمیمانه با پروردگار.

    D# Minor : احساس تشویش و اضطراب از عمیق ترین اندوه های روح، ناامیدی کودکانه، افسردگی شدید در تاریک ترین شرایط روح. هر گونه ترس و تردید از لرزش های قلبی از درون

    D# Majorمخوف تراوش می کند. چه بسا اگر ارواح قادر به سخن گفتن بودند، کلماتشان می توانست کاملا به این گام نزدیک باشد!

    E Major : هلهله و فریاد شادی، شور و شعف ناشی از خنده اما نه به طور کامل؛ این گام از لذت و سرخوشی حکایت می کند.

    E minor : بی ریایی، معصومیت زنانه در اظهار عشق، زاری به دور از شکوه و شکایت، افسوس همراه با اشک؛ این گام از امید صد در صد، خلوص و شادی مطلق در گام C Major سخن می گوید
    . F
    Major :ادب، خوش رویی و آرامش
    .
    F Minor : افسردگی عمیق، سوگواری در مراسم ترحیم، عذاداری، شکوه و شکایت از بدبختی و اندوه از دست دادن
    .
    F# Major : فتح در پی پشت سرگذاشتن مشکلات، احساس راحتی و فراغت از غلبه بر موانع؛ انعکاس روحی خشمناک و درگیرهایی که نهایتا به پیروزی ختم می شوند در این گام نهفته است
    .
    F# Minor : گام تیره و تاریک، درست مانند سگی که جامه ای را می درد، با احساسات در کشمکش است. کلام این گام خشم و نارضایتی است.

    G Major : روستایی و بدوی، بزمی، قناعت و رضایت در احساسات، قدردانی محبت آمیز از دوستی صادق و عشق وفادار؛ در یک جمله: هر گونه احساس آرام و صلح آمیز قلبی توسط این گام بیان می گردد
    .
    G Minor : ناخشنودی، اضطراب، تند خویی و نگرانی در مورد ناموفق ماندن برنامه های آینده؛ در یک کلمه : خشم و تنفر
    .
    Ab Major : دفن کردن، مرگ، تعفن، پوسیدگی، داوری و ابدیت در این گام نهفته است.

    Ab Minor : گله کردن، فشار تا مرحله خفقان؛ تاسف و زاری، منازعه شدید، در یک جمله؛ رنگ این گام هر آنچه را که با مشکلات در کشمکش است، در بر می گیرد
    . A Major : این گام اظهار عشق معصوم، رضایت از روابط احساسی؛ امید به دیدار مجدد معشوق در حین جدایی؛ طراوت جوانی و توکل به پروردگار است
    .
    A minor : زهد و تقوای زنانه، لطافت طبع.

    Bb Major : عشق شادمان، باطنی شفاف، در آروزی دنیایی بهتر به سر بردن.

    Bb minor : آفرینشی ظریف که به صورت تیره و تار جلوه گر می شود، دنیا را به تمسخر گرفتن؛ ناخشنودی از خود و بقیه؛ نوعی تمهیدات خودکشی از این گام به گوش می رسد.

    B Major : رنگارنگ، اظهار احساسات شدید و وحشیانه، متشکل از رنگهای پر تشعشع. عصبانیت ، خشم، دیوانگی، حسادت، درنده خویی، ناامیدی و کلیه احساساتی که بر قلب سنگینی می کند در این محدوده قرار دارد.

    B Minor : گام صبر، به آرامی در انتظار تقدیر و سرنوشت به سر بردن، تسلیم قضا و قدر الهی شدن


    تعداد کل آرای این پست : 9
    تعداد آرای مثبت : 9
    سفارشات آهنگسازی و تنظیم با قیمت بسیار خوب پذیرفته میشود...
    از طریق پیام خصوصی در ارتباط باشید...
    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۰۲ در ساعت 16:33


  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۱
    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۲
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای اف ال استودیو
    آموزش فارسی جامع میکس حرفه ای آهنگ با پلاگینهای ویوز waves
    آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ یک آهنگ از ابتدا تا انتها با پلاگینهای ویوز
    آموزش فارسی پلاگین اکولایزر فاب فیلتر FabFilter Pro-Q 2
    آموزش فارسی صفر تا صد استودیو وان Studio one

    آموزش فارسی صفر تا صد آموزش ایبلتون لایو Ableton Live
    صفر تا صد آموزش فارسی مسترینگ با فاب فیلتر و ویوز
    آموزش فارسی صفر تا صد میکس و مسترینگ با ایزوتوپ
    آموزش فارسی و حرفه ای میکس وکال رپ
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای کیوبیس ۹ cubase
    آموزش فارسی گرم کردن وکال صدای خواننده با izotope nectar2 ایزوتوپ
    صفر تا صد آموزش فارسی پرو تولز – پک ۱

    صفر تا صد آموزش فارسی پروتولز – پک ۲
    آموزش فارسی ساخت موسیقی متن فیلم توسط هانس زیمر
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی ساخت ریتم ۶.۸ ایرانی ، بندری ، ترکی ، عربی
    کارگاه آموزش فارسی آکوردها،ملودی ،هارمونی و کنترپوان

    کارگاه آموزشی میکس حرفه ای آهنگ با کیوبیس
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    جعبه آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    جعبه آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی کامل سینتی سایزرهای massive- fm8- sylenth- prologe
    آموزش فارسی اصولی آهنگسازی با کامپیوتر
    آموزش فارسی ساخت ملودی بر اساس فواصل و گامها
    صفر تا صد آموزش فارسی ادوبی ادیشن Adobe Audition CC
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی دی جی با نرم افزار TRAKTOR PRO
    حرفه ای ترین آموزش فارسی میکس و مسترینگ با فاب فیلتر Fab Filter
    ۲۶۰ الگوی ریتم آماده در سبکهای مختلف برای نرم افزارهای آهنگسازی

     

  3. arman666a آواتار ها
    arman666a
    شماره کاربری
    1617
    کاربر پیـشرفته
    تیر /۱۳۹۰
    435
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی334
    357
    سپاس از شما 411 بار در 185 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    خیلی عالی بود. برای هرکسی که تئوری میدونه حتما سوال شده که چه گامی ، چه حسی داره. مرسی


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    آهنگسازی،تنظیم،میکس،مستر و ترانه با قیمتی مناسب.
    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۰۲ در ساعت 16:45

  4. 2 کاربر زیر از arman666a برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  5. sensi_reza آواتار ها
    sensi_reza
    شماره کاربری
    30292
    کاربر فعال
    بهمن /۱۳۹۱
    (گلستان)
    115
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی61
    61
    سپاس از شما 40 بار در 32 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    دمت گرم حال کردیم
    من یه تعریف کلی بین مینورو مازور واصه احساس شنیده بودم اما این یه چی دیگس هی ولا


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۰۲ در ساعت 17:04

  6. کاربران زیر از شما sensi_reza عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  7. Mr_Wizard آواتار ها
    Mr_Wizard
    شماره کاربری
    28309
    کاربر نیمه فعال
    دی /۱۳۹۱
    67
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی30
    4
    سپاس از شما 51 بار در 27 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    آقا دمت گرم, این میتونه خیلی کمک کنه,,
    ممنون


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۰۲ در ساعت 17:22

  8. کاربران زیر از شما Mr_Wizard عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  9. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,813
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mohsen_f_206 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    C Major : خلوص کامل، پاکی، سادگی، بی ریایی و صداقتی کودکانه.

    C Minor : اظهار عشق و سوگواری در عشقی ناکام. اشتیاق، افسردگی و حسرتی عاشقانه، این گام از روحی آسیب دیده حکایت می کند.

    Db Major : آمیزه ای از حزن، شعف و خلسه. خنده نیست، لبخند است؛ عزاداری نیست، تظاهر به گریه است. به طور کلی بیانگر کاراکتر و احساسی نامتعارف و غریب است.

    C# Minor : فریاد و زاری حاکی از ندامت، گفتگویی خودمانی با پروردگار، طلب دوستی و کمک در زندگی؛ افسوس خوردن از دوستی و و عشقی ناامید کننده.

    D Major : گام فتح و پیروزی، تسبیح پروردگار، رجز خوانی، شادی پس از موفقیت. در سمفونی های مجلسی، موسیقی نظامی یا مارش، سرودهای مختص مناسبت ها و تعطیلات مورد استفاده قرار می گیرد، در حقیقت این گام نوعی نغمه سرایی شادمانه است.

    D Minor : افسردگی زنانه، جسارتی آمیخته با شوخ طبعی کودکانه.

    Eb Major : گام عشق و ایثار، گفتگویی صمیمانه با پروردگار.

    D# Minor : احساس تشویش و اضطراب از عمیق ترین اندوه های روح، ناامیدی کودکانه، افسردگی شدید در تاریک ترین شرایط روح. هر گونه ترس و تردید از لرزش های قلبی از درون

    D# Majorمخوف تراوش می کند. چه بسا اگر ارواح قادر به سخن گفتن بودند، کلماتشان می توانست کاملا به این گام نزدیک باشد!

    E Major : هلهله و فریاد شادی، شور و شعف ناشی از خنده اما نه به طور کامل؛ این گام از لذت و سرخوشی حکایت می کند.

    E minor : بی ریایی، معصومیت زنانه در اظهار عشق، زاری به دور از شکوه و شکایت، افسوس همراه با اشک؛ این گام از امید صد در صد، خلوص و شادی مطلق در گام C Major سخن می گوید
    . F
    Major :ادب، خوش رویی و آرامش
    .
    F Minor : افسردگی عمیق، سوگواری در مراسم ترحیم، عذاداری، شکوه و شکایت از بدبختی و اندوه از دست دادن
    .
    F# Major : فتح در پی پشت سرگذاشتن مشکلات، احساس راحتی و فراغت از غلبه بر موانع؛ انعکاس روحی خشمناک و درگیرهایی که نهایتا به پیروزی ختم می شوند در این گام نهفته است
    .
    F# Minor : گام تیره و تاریک، درست مانند سگی که جامه ای را می درد، با احساسات در کشمکش است. کلام این گام خشم و نارضایتی است.

    G Major : روستایی و بدوی، بزمی، قناعت و رضایت در احساسات، قدردانی محبت آمیز از دوستی صادق و عشق وفادار؛ در یک جمله: هر گونه احساس آرام و صلح آمیز قلبی توسط این گام بیان می گردد
    .
    G Minor : ناخشنودی، اضطراب، تند خویی و نگرانی در مورد ناموفق ماندن برنامه های آینده؛ در یک کلمه : خشم و تنفر
    .
    Ab Major : دفن کردن، مرگ، تعفن، پوسیدگی، داوری و ابدیت در این گام نهفته است.

    Ab Minor : گله کردن، فشار تا مرحله خفقان؛ تاسف و زاری، منازعه شدید، در یک جمله؛ رنگ این گام هر آنچه را که با مشکلات در کشمکش است، در بر می گیرد
    . A Major : این گام اظهار عشق معصوم، رضایت از روابط احساسی؛ امید به دیدار مجدد معشوق در حین جدایی؛ طراوت جوانی و توکل به پروردگار است
    .
    A minor : زهد و تقوای زنانه، لطافت طبع.

    Bb Major : عشق شادمان، باطنی شفاف، در آروزی دنیایی بهتر به سر بردن.

    Bb minor : آفرینشی ظریف که به صورت تیره و تار جلوه گر می شود، دنیا را به تمسخر گرفتن؛ ناخشنودی از خود و بقیه؛ نوعی تمهیدات خودکشی از این گام به گوش می رسد.

    B Major : رنگارنگ، اظهار احساسات شدید و وحشیانه، متشکل از رنگهای پر تشعشع. عصبانیت ، خشم، دیوانگی، حسادت، درنده خویی، ناامیدی و کلیه احساساتی که بر قلب سنگینی می کند در این محدوده قرار دارد.

    B Minor : گام صبر، به آرامی در انتظار تقدیر و سرنوشت به سر بردن، تسلیم قضا و قدر الهی شدن
    عرض ِ ادب و احترام عزیز ِ دل ام .
    مطلب ِ بسیار خوبی بود . . .
    هر چند ریشه ی علمی ِ مستحکمی ندارد اما از لحاظ ِ احساسی به قدری تثبیت شده و دارای مثال های قدرتمند است که می توان روی آن حساب کرد .

    مثال هایی این چنین :
    برای دو ماژور می توان از سونات ِ معروف ِ موتسارت شماره ی کا 545 را نام برد که اصلن شروع اش همان است !
    برای دو مینور می توان از سمفونی ِ شماره ی 5 بتهوون نام برد که همه شنیده اند .
    برای دو دیز مینور می توان از آخرین کوارتت ِ بتهوون نام برد که یک شاهکار است برای بیان ِ احساس ِ پیش گفته .
    ذکر ِ این نکته داستان را عیان تر می سازد که بتههون آن را در آخرین لحظه های عمر اش نوشته است .
    برای ر ماژور می توان از سه کنسرتوی برتر ِ ویولن درتاریخ ِ موسیقی نوشته ی موتسارت و بتهوون و برامس نام برد که هر سه در ر ماژور هستند
    و هر سه بخشی از رپرتوار ِ نوازنده گان ِ جهانی و هم چنین منبعی برای آهنگسازانی که می خواهند کنسرتو ویولن بنویسند .
    برای ر مینور بعضی از کار های چایکوفسکی کاملن بازگو کننده ی مطلب هستند . و همین طور شاهکار و انجیل ِ موسیقی . . . انتهای خلق ِ موسیقی . . .
    سمفونی ِ شماره ی 9 از بتهوون .
    برای می بمل ماژور سمفونی ِ قهرمانی از بتهوون که در ایثار گری ناپلئون ساخته شده بود گویاست ! ( که البته بعد ها تغییر کرد چون ناپلئون تاج گذاری کرد و دیکتاتور شد ! )
    برای می ماژور می توان از کنسرتوی بهار از چهار فصل ِ ویوالدی نام برد که اصلن همین اسم ِ بهار خود اش نشان می دهد داستان چیست ! و همین طور قطعه ی صبح گاهی
    از ادوارد گریگ ِ نروژی که یک اجبار ِ شنیداری ست .
    برای می مینور هم که خدا را شکر می توان به کار های مرحوم جواد ِ معروفی اشاره کرد و راه ِ دوری نرفت ! مانند ِ خواب های طلایی .
    برای فا ماژور می توان از قطعه ی رویا ساخته ی شومان نام برد و سمفمونی ِ روستایی ِ بهتوون . ( شماره ی شش )
    برای سل ماژور که بسیار محلی صدا می دهد و سر خوشانه ، می توان به قطعات ِ ایرلندی و اهالی ِ اسکاندیناوی مراجعه کرد که اصلن همین است !
    برای سل مینور می توان به قطعه ی شانسون تریسته ( A Sad Song ) ساخته ی واسیلی کالیننیکوف اشاره کرد که توضیح کلن در اسم اش وجود دارد !
    برای لا بمل ماژور می توان به بعضی از قطعات ِ شوبرت و شوپن مراجعه کرد که اصلن داستانی بس عمیق و سترگ دارد .
    برای لا ماژور می توان به سمفونی ِ هفت از بتهوون و هم چنین سونات ِ لا ماژور ِ موتسارت اشاره کرد که خب نیازی به توضیح ِ این دو غول ِ موسیقی ندارد !
    برای لا مینور می توان به قطعه ی (( رقص ِ آنیتراس ) اثر ِ ادوارد گریگ اشاره کرد که خوب به هر حال اسم اش هم گویای داستان است !
    و همین طور بسیاری از موسیقی ها که در لا مینور هستند ما می شناسیم .
    برای سی بمل ماژور می توان به پرلود و فوگ ِ باخ در این گام اشاره کرد
    برای سی بمل مینور ترجیحن سکوت می کنم . . .
    برای سی مینور هم سمفونی ِ شش ِ چایکوفسکی اسم اش که می آید داستان را مشخص کرده است . ( به خصوص اگر داستان اش را هم بدانیم )


    امیدوار ام سایر ِ دوستان هم این تاپیک ِ دوست امان را بخوانند و از او قدر دانی کنند .
    و همین طور قطعات ِ پیش گفته را نیز بشنوند اگر میلی بود . . .
    به همین منظور تاپیک مهم می شود .
    همواره شاد و آرام باشید .
    ارادتمند .


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    #5 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۵ در ساعت 06:41

  10. 9 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  11. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1949
    2,254
    سپاس از شما 3,123 بار در 1,110 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Roshan.J تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    عرض ِ ادب و احترام عزیز ِ دل ام .
    مطلب ِ بسیار خوبی بود . . .
    هر چند ریشه ی علمی ِ مستحکمی ندارد اما از لحاظ ِ احساسی به قدری تثبیت شده و دارای مثال های قدرتمند است که می توان روی آن حساب کرد .

    مثال هایی این چنین :
    برای دو ماژور می توان از سونات ِ معروف ِ موتسارت شماره ی کا 545 را نام برد که اصلن شروع اش همان است !
    برای دو مینور می توان از سمفونی ِ شماره ی 5 بتهوون نام برد که همه شنیده اند .
    برای دو دیز مینور می توان از آخرین کوارتت ِ بتهوون نام برد که یک شاهکار است برای بیان ِ احساس ِ پیش گفته .
    ذکر ِ این نکته داستان را عیان تر می سازد که بتههون آن را در آخرین لحظه های عمر اش نوشته است .
    برای ر ماژور می توان از سه کنسرتوی برتر ِ ویولن درتاریخ ِ موسیقی نوشته ی موتسارت و بتهوون و برامس نام برد که هر سه در ر ماژور هستند
    و هر سه بخشی از رپرتوار ِ نوازنده گان ِ جهانی و هم چنین منبعی برای آهنگسازانی که می خواهند کنسرتو ویولن بنویسند .
    برای ر مینور بعضی از کار های چایکوفسکی کاملن بازگو کننده ی مطلب هستند . و همین طور شاهکار و انجیل ِ موسیقی . . . انتهای خلق ِ موسیقی . . .
    سمفونی ِ شماره ی 9 از بتهوون .
    برای می بمل ماژور سمفونی ِ قهرمانی از بتهوون که در ایثار گری ناپلئون ساخته شده بود گویاست ! ( که البته بعد ها تغییر کرد چون ناپلئون تاج گذاری کرد و دیکتاتور شد ! )
    برای می ماژور می توان از کنسرتوی بهار از چهار فصل ِ ویوالدی نام برد که اصلن همین اسم ِ بهار خود اش نشان می دهد داستان چیست ! و همین طور قطعه ی صبح گاهی
    از ادوارد گریگ ِ نروژی که یک اجبار ِ شنیداری ست .
    برای می مینور هم که خدا را شکر می توان به کار های مرحوم جواد ِ معروفی اشاره کرد و راه ِ دوری نرفت ! مانند ِ خواب های طلایی .
    برای فا ماژور می توان از قطعه ی رویا ساخته ی شومان نام برد و سمفمونی ِ روستایی ِ بهتوون . ( شماره ی شش )
    برای سل ماژور که بسیار محلی صدا می دهد و سر خوشانه ، می توان به قطعات ِ ایرلندی و اهالی ِ اسکاندیناوی مراجعه کرد که اصلن همین است !
    برای سل مینور می توان به قطعه ی شانسون تریسته ( A Sad Song ) ساخته ی واسیلی کالیننیکوف اشاره کرد که توضیح کلن در اسم اش وجود دارد !
    برای لا بمل ماژور می توان به بعضی از قطعات ِ شوبرت و شوپن مراجعه کرد که اصلن داستانی بس عمیق و سترگ دارد .
    برای لا ماژور می توان به سمفونی ِ هفت از بتهوون و هم چنین سونات ِ لا ماژور ِ موتسارت اشاره کرد که خب نیازی به توضیح ِ این دو غول ِ موسیقی ندارد !
    برای لا مینور می توان به قطعه ی (( رقص ِ آنیتراس ) اثر ِ ادوارد گریگ اشاره کرد که خوب به هر حال اسم اش هم گویای داستان است !
    و همین طور بسیاری از موسیقی ها که در لا مینور هستند ما می شناسیم .
    برای سی بمل ماژور می توان به پرلود و فوگ ِ باخ در این گام اشاره کرد
    برای سی بمل مینور ترجیحن سکوت می کنم . . .
    برای سی مینور هم سمفونی ِ شش ِ چایکوفسکی اسم اش که می آید داستان را مشخص کرده است . ( به خصوص اگر داستان اش را هم بدانیم )


    امیدوار ام سایر ِ دوستان هم این تاپیک ِ دوست امان را بخوانند و از او قدر دانی کنند .
    و همین طور قطعات ِ پیش گفته را نیز بشنوند اگر میلی بود . . .
    به همین منظور تاپیک مهم می شود .
    همواره شاد و آرام باشید .
    ارادتمند .
    سلام روشن جان
    ممنون، نظر لطف شماست
    سخنان زیبای شما و مثالهایی که زدید باعث کامل تر شدن بحث شد
    موفق و موید باشید


    سفارشات آهنگسازی و تنظیم با قیمت بسیار خوب پذیرفته میشود...
    از طریق پیام خصوصی در ارتباط باشید...
    #6 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۲۵ در ساعت 12:11

  12. 2 کاربر زیر از mohsen_f_206 برای این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. سی.تی.اسکن ویلن «تایتانیک»!
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۳/۰۸, 08:12
  2. ویژگیهای احساسی گامهای موسیقی
    توسط piano4all در انجمن گام شناسی(Scale)
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۱/۱۴, 02:26
  3. ویژگیهای احساسی گامهای موسیقی (جالب)
    توسط villi در انجمن انجمن عمومی سایت
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۱۱/۲۷, 21:17
  4. ترانه عربی فارسی شوف الویل ( عذاب ببین ) از ehsanhasani
    توسط ehsanhasani در انجمن ترانه های سروده شده ی کاربران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۶/۲۱, 17:06
  5. بحر طویل، رپ فارسی نیست
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۸/۰۸, 16:40

جستجو شده ها

ویژگی احساسی گام ها

ویژگی های احساسی گام ها

ویژگی احساسی گام ها موتزارت

ویژگی احساسی

ویژگیهای احساسی گامهای موسیقی

گامهای موسیقی احساسخصوصیات گام موسیقیمی بمل ماژوردانلود كنسرتو ويولن ر ماژور چایکوفسکیویژگی احساسی گامها ویژگیهای احساسی گامهای موسیقیگامها ویژگی احساسیويژگي احساسي گامهاي موسيقيحس گامها در موسیقی

تا این لحظه 413 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست