کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی






صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت


+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: پویان بیگلر: تمامی نهادها برای حفظ اصالت موسیقی ایرانی تلاش کنند

  1. Ramin95 آواتار ها
    Ramin95
    شماره کاربری
    4941
    Contributor
    شهریور /۱۳۹۰
    0
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی575
    0
    سپاس از شما 666 بار در 549 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض پویان بیگلر: تمامی نهادها برای حفظ اصالت موسیقی ایرانی تلاش کنند

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید موسیقی ایرانیان – عفت نژادساکیان: آهنگساز خانه غریب معتقد است: «تمامی نهادها باید در حفظ اصالت و همچنین پیشرفت موسیقی ایرانی تلاش کنند وحمایت از موسیقی ایرانی را بعنوان یکی از سرمایه های فرهنگی ایران زمین همواره در الویت کاری خود قرار دهند.» ‬

    پویان بیگلر متولد سال 1361 در همدان است و دارای مدرک کارشناسی ارشد موسیقی از دانشکده هنر. او شاگرد استادی همچون محمدرضا لطفی، داریوش طلایی، شریف لطفی و محسن حجاریان بوده است. با این آهنگساز در خصوص. وضعیت موسیقی اصیل ایرانی گفتگویی داشته ایم که در ادامه می توانید دنبال کنید.

    چه چیز باعث شده که نسل جوان به سمت موسیقی پاپ برود؟
    ببینید!این تا اندازه ای در کشور ما به دلایل اجتماعی طبیعی است ، زیرا که ما در ایران انتخاب نمیکنیم و بیشتر برایمان انتخاب میکنند ، این به این معنی است که در حوزه ی موسیقی ما انواع موسیقی فعال را در جامعه نداریم . همین دو سه نوع موسیقی که در جامعه هست هم از تبلیغات رسانه ای در کشور برخوردار نیست ، یعنی موسیقی که مردم جامعه ما استفاده میکنند ، موسیقی است که بیشتر وارداتی. یا تجاری است البته منظور از موسیقی وارداتی موسیقی غیر ایرانی است که ممکن است در ایران تولید شده باشد ولی مربوط به ایران نیست ، میخواهم این موضوع را برایتان بگویم که ما در کشورمان تصمیم گیری کلان در حوزه موسیقی نداریم . یعنی. مسئولین بخش فرهنگ و هنر برنامه ریزی دقیقی. در راستای اعتلای موسیقی کلاسیک ایران به طور کوتاه مدت و یا بلند مدت ارایه نمیکنند . برایتان یک مثال مشخص میزنم جوانی که در خانواده خود از سبقه ی موسیقایی برخوردار نیست ،از کجا باید کوچکترین شناخت را حتی در زمینه ی شناسایی سازهای ایرانی بدست آورد؟ غیر از این است که باید ساز را در رسانه ببیند؟ در رسانه ملی که وجود ندارد ، پس موسیقی که یک جوان ایرانی بدان نیازمند است از کجا باید تامین شود ؟ او ناخواسته و نادانسته از رسانه های دیگر استفاده میکند و در آن رسانه ها برنامه ای برای شناخت و معرفی موسیقی ایران وجود ندارد چون بیشتر این رسانه ها بر پایه موسیقی های مصرفی و تبلیغاتی استوارند . من فکر میکنم ما در ایران مشکلمان اساسی است، یعنی مردم یا حتی برخی از موسیقیدانان جوانمان موسیقی ایرانی را نمیشناسند و کاربرد و جایگاه این موسیقی را نمیدانند، اثبات این گفته موسیقی است که امروز در جامعه. تولید میشود که برخی از این آثار تنها با سازهای ایرانی و بر روی مد ها و دستگاهای موسیقی ایرانی ساخته میشوند اما کاربری پاپ دارند و کاملا شنونده های موسیقی پاپ را هدف میگیرند . دلیل این امر، هم به دلیل عدم حمایت موسیقی جدی از سوی نهادهای مربوط است و هم به دلیل عدم شناخت کافی از موسیقی ایرانی است.

    سرپرست همنوازان نی داوود اظهار داشت:حال ما در یک هرج و مرج هنری هستیم که راه برون رفت از این بحران هنری سیاستگذاری های کلان و اقتصاص دادن بوجه و سرمایه برای راه اندازی تولید موسیقی جدی و حمایت رسانه ملی در بخش معرفی و ارایه شناخت به مخاطبین است. موسیقی تلویزیون میخواهد و گرنه نابود میشود ، موسیقی ما چندین سال است که از رسانه به طور جدی پخش نمیشود و این یکی از اصلی ترین دلایل عدم شناخت و انتخاب موسیقی های دیگر است .

    آیا مرزبندی کردن. موسیقی پاپ و سنتی صحیح است یا خیر؟
    این دو نوع موسیقی تنها وجه مشترکشان فقط موسیقی بودنشان است ولی در کاربرد با یکدیگر متفاوت هستند ‫.‬ به این معنی که موسیقی پاپ به دنبال تامین کردن نیازهای روز و مصرفی جامعه است و قرار است دغدغه های توده مردم را. با در نظر گرفتن. سطح آگاهی کلی جامعه بیان کند ‫، البته این مربوط به تعریف واژه موسیقی پاپ است اما در همین حوزه موسیقی آثاری توسط آهنگسازانی برجسته. تولید شده است. که حاوی مفاهیم. عمیق انسانی و اجتماعی بوده و جامعه نیز اقبال بسیار خوبی به این آثار نشان داده اند.شما خودتان میگوید موسیقی پاپ یعنی همگانی و روز وقتی میگوییم موسیقی روز منظور این است که باید برای تمامی مسایلی که به تور زنده در جامعه جریان دارد موسیقی تولید کنیم ‬یعنی از فوتبال تا تبلیغات‫.‬ تولید این موسیقی ‫(‬پاپ‫)‬ آهنگساز خودش را میخواهد‫ ، شاعر خودش را میخواهد ، نوازنده خودش را میخواهد ، رهبر و تهیه کننده خودش را میخواهد ، اما در موسیقی کلاسیک (سنتی) علاوه بر مباحث جدی و اساسی. قابل تعمق در جامعه ، موضوعات دیگری باید در ذهن پدید آورنده اثر وجود داشته باشد از فلسفه تا جامعه شناسی ، تاریخ و فرهنگ که مجموعا تخصص دیگریست .‬
    بیگلر افزود:نکته دیگر در مورد تفاوت این دو بخش موسیقی استفاده از ابزارهاست ما متاسفانه بعضی اوقات در کشورمان از ابزارها در سر جای خود استفاده نمیکنیم. ولی این موضوع در غرب بسیار دقیق اعمال میشود برای اجرای موسیقی پاپ در غرب سازهای الکترونیک ساخته شدند و شما نمیشنوید که فلان ارکسترسمفونیک چند ستاره با خواننده پاپ معروفی اثری را اجرا کنند. اما در کشور ما بدون در نظرگرفتن مورد استفاده هر ساز در هر جایی از آن استفاده میکنیم یعنی گروهی از سازهای ایرانی موسیقی اجرا میکنند که دارای المانهای موسیقی پاپ است و فقط سازهای آن ایرانی است‫.‬صرف استفاده از سازهای ایرانی نمیتوان گفت که این موسیقی ایرانی است ‫.‬ اینکه بعضی بر این عقیده هستند که برای ترویج یک موسیقی در جامعه باید از طرح مباحث عمیق در موسیقی خودداری کرد و بخشهایی پاپیولار بدان افزود در دراز مدت بخش هنری موسیقی جدی را از بین خواهد برد ‫.‬ بطور کلی آمیختن موسیقی پاپ و سنتی رسالت اجتماعی هر یک از موسیقی ها را از آنها خواهد گرفت‫.‬
    قرار نیست موسیقی ایرانی بجای موسیقی پاپ ایفای نقش کند یا بالعکس‫.‬

    بله مرز بین موسیقی پاپ و ایرانی سنگ محک فرهنگ. شناخت مردم.. کشور از موسیقی سرزمین خودشان است‫.‬

    جایگاه موسیقی ایران را درخارج مرزهای ایران چگونه ارزیابی می کنید؟
    من فکر میکنم تا مادامی که در کشور خودمان موسیقی دارای هویت نباشد در هیچ جای دنیا نمیتوان دارای جایگاه رفیع شد ‫.‬ برخی در این اشتباه هستند که موسیقی ایرانی با تلفیق و تغییر بر اساس نسخه هایی که از طریق مدیا و رسانه ها به ما القا میشود میتواند لقب جهانی شدن را به خود اختصاص دهد‫ و یا با شبیه سازی میتوان تایید جامعه جهانی را گرفت .اما من چنین فکر نمیکنم .ما باید بتوانیم با در نظر گرفتن شرایط فرهنگی خودمان عضوی از جامعه موسیقایی جهان باشیم.‬

    نقش خانه موسیقی را برای حفظ موسیقی اصیل چگونه ارزیابی می کنید؟
    من فکر میکنم خانه موسیقی بیش از آنکه وظیفه حفظ اصالت ها را به عهده داشته باشد ، بیشتر باید در پی حفظ حقوق شهروندی هنرمندان موسیقی. باشد ‫.‬چون خانه موسیقی بیشتر نقش یک شورای صنفی یا سندیکایی موسیقی را باید داشته باشد ‫، اما این وظیفه بدین معنی نیست که خانه موسیقی نباید از موسیقی ایرانی بطور اخص حمایت کند بلکه تمامی نهادها باید در حفظ اصالت و همچنین پیشرفت موسیقی ایرانی تلاش کنند وحمایت از موسیقی ایرانی را بعنوان یکی از سرمایه های فرهنگی ایران زمین همواره در الویت قرار دهند... ‬

    منبع: آریا


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۲۸ در ساعت 13:40

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۱
    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۲
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای اف ال استودیو
    آموزش فارسی جامع میکس حرفه ای آهنگ با پلاگینهای ویوز waves
    آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ یک آهنگ از ابتدا تا انتها با پلاگینهای ویوز
    آموزش فارسی پلاگین اکولایزر فاب فیلتر FabFilter Pro-Q 2
    آموزش فارسی صفر تا صد استودیو وان Studio one

    آموزش فارسی صفر تا صد آموزش ایبلتون لایو Ableton Live
    صفر تا صد آموزش فارسی مسترینگ با فاب فیلتر و ویوز
    آموزش فارسی صفر تا صد میکس و مسترینگ با ایزوتوپ
    آموزش فارسی و حرفه ای میکس وکال رپ
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای کیوبیس ۹ cubase
    آموزش فارسی گرم کردن وکال صدای خواننده با izotope nectar2 ایزوتوپ
    صفر تا صد آموزش فارسی پرو تولز – پک ۱

    صفر تا صد آموزش فارسی پروتولز – پک ۲
    آموزش فارسی ساخت موسیقی متن فیلم توسط هانس زیمر
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی ساخت ریتم ۶.۸ ایرانی ، بندری ، ترکی ، عربی
    کارگاه آموزش فارسی آکوردها،ملودی ،هارمونی و کنترپوان

    کارگاه آموزشی میکس حرفه ای آهنگ با کیوبیس
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    جعبه آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    جعبه آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی کامل سینتی سایزرهای massive- fm8- sylenth- prologe
    آموزش فارسی اصولی آهنگسازی با کامپیوتر
    آموزش فارسی ساخت ملودی بر اساس فواصل و گامها
    صفر تا صد آموزش فارسی ادوبی ادیشن Adobe Audition CC
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی دی جی با نرم افزار TRAKTOR PRO
    حرفه ای ترین آموزش فارسی میکس و مسترینگ با فاب فیلتر Fab Filter
    ۲۶۰ الگوی ریتم آماده در سبکهای مختلف برای نرم افزارهای آهنگسازی

     

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۱۲/۰۴, 19:00
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۱۱/۰۲, 13:00
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۴/۲۱, 12:10
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۴/۰۵, 10:21
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۸/۲۲, 23:01

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 0 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست