کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی






صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت


جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

موضوع بسته شد
صفحه 2 از 3 نخستنخست 1 2 3 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 23

موضوع: آموزش کامل ، ساده و تخصصی میکس

  1. Manager آواتار ها
    Manager
    شماره کاربری
    44716
    کاربر فعال
    تیر /۱۳۹۲
    141
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی44
    237
    سپاس از شما 416 بار در 97 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض ابزار نظارت کنترل صدا

    2 ابزار مهم نظارت و کنترل صدا مانیتور ها و هدفون ها هستند .



    مانیتور





    اول بیایم از مشکل مانیتورینگ ها حرف بزنیم

    مشکل اصلی مانیتورینک ها این هست که در مکانهای مختلف تفاوت صدا دارند .

    این امر برمیگرده به تفاوت ریورب در اتاق ها .

    اما بیشتر افارد باز مانیتور رو ترجیح میدهند . از عمده دلیل هاشم اینه که میشه صدای مانیتور رو تا حد دلخواه زیاد کرد . مانیتور سایه اندازی میکنه اما در هدفون سایه اندازی نداریم و ... .


    هدفون





    خیلی ها از هدفون برای میکس استفاده میکنند و خیلی هم خوب اینکار رو انجام میدهند . هیچ یاردی هم نداره .

    اگه شما هم میخواهید از هدفون استفاده کنید باید از هدفون های مخصوص میکس استفاده کنید . البت همچنان مشکل استریو رو دارید !

    صداهای ضعیف توی هدفون به خوبی شنیده نمیشود و همچنین سایه اندازی در هدفون نداریم !


    سایه اندازی ینی صدای کانال چپ را در کانال راست هم بشنویم که هدفون این قابلیت رو ندارد .

    البته نگران نباشید ، نرم افزار هایی هم در بازار موجود هست که این قابلیت رو به هدفون شما بدهد .


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    موفقیت پیش رفتن است نه به نقطه ی پایان رسیدن
    #11 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۲۳ در ساعت 09:06

  2. 9 کاربر زیر از Manager برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۱
    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۲
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای اف ال استودیو
    آموزش فارسی جامع میکس حرفه ای آهنگ با پلاگینهای ویوز waves
    آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ یک آهنگ از ابتدا تا انتها با پلاگینهای ویوز
    آموزش فارسی پلاگین اکولایزر فاب فیلتر FabFilter Pro-Q 2
    آموزش فارسی صفر تا صد استودیو وان Studio one

    آموزش فارسی صفر تا صد آموزش ایبلتون لایو Ableton Live
    صفر تا صد آموزش فارسی مسترینگ با فاب فیلتر و ویوز
    آموزش فارسی صفر تا صد میکس و مسترینگ با ایزوتوپ
    آموزش فارسی و حرفه ای میکس وکال رپ
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای کیوبیس ۹ cubase
    آموزش فارسی گرم کردن وکال صدای خواننده با izotope nectar2 ایزوتوپ
    صفر تا صد آموزش فارسی پرو تولز – پک ۱

    صفر تا صد آموزش فارسی پروتولز – پک ۲
    آموزش فارسی ساخت موسیقی متن فیلم توسط هانس زیمر
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی ساخت ریتم ۶.۸ ایرانی ، بندری ، ترکی ، عربی
    کارگاه آموزش فارسی آکوردها،ملودی ،هارمونی و کنترپوان

    کارگاه آموزشی میکس حرفه ای آهنگ با کیوبیس
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    جعبه آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    جعبه آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی کامل سینتی سایزرهای massive- fm8- sylenth- prologe
    آموزش فارسی اصولی آهنگسازی با کامپیوتر
    آموزش فارسی ساخت ملودی بر اساس فواصل و گامها
    صفر تا صد آموزش فارسی ادوبی ادیشن Adobe Audition CC
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی دی جی با نرم افزار TRAKTOR PRO
    حرفه ای ترین آموزش فارسی میکس و مسترینگ با فاب فیلتر Fab Filter
    ۲۶۰ الگوی ریتم آماده در سبکهای مختلف برای نرم افزارهای آهنگسازی

     

  4. abtn آواتار ها
    abtn
    شماره کاربری
    43206
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۲
    تهران بلوار کاوه شمالی
    383
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی301
    3,288
    سپاس از شما 388 بار در 228 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    میتونید از برنامه وی اس تی Virtual-Studio استفاده کنید
    مجانی هم هست

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #12 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۲۳ در ساعت 15:13

  5. 8 کاربر زیر از abtn برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. Manager آواتار ها
    Manager
    شماره کاربری
    44716
    کاربر فعال
    تیر /۱۳۹۲
    141
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی44
    237
    سپاس از شما 416 بار در 97 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض ابزار های اندازه گیری صدا

    خب در بخش قبل با ابزار های کنترل صدا آشنا شدیم ، در این بخش میخواهیم با ابزار های اندازه گیری صدا آشنا بشیم .







    این رو قبول دارم که عملیات میکس و مسترو ما با گوش هامون انجام میدیم اما نگاه کردن به این ابزار دلیل بر آماتور بودن ما نیست ! این امر باعث میشود ما از حاصل کارمون اطمینان بیشتری داشته باشیم ، اما هیچوقت به چشم های خودتون اطمینان نکنید و قضاوت نهایی رو به گوش هایتان بسپارید .

    اغلب این ابزار از اصول rms استفاده میکنند که یک روش محاسبه ریاضی به روش پریودیک هست ، که فکر نمیکنم باز کردن این موضوع زیاد به درده دوستان نخورد .

    اما اگه از هم دوست دارید بدونید rms یعنی ریشه دوم میانگین مربع های مقادیر . دیدید گفتم زیاد جالب نیست

    منم خودم زیاد ریاضیم خوب نبود



    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    ویرایش توسط Manager : ۱۳۹۲/۰۴/۲۳ در ساعت 23:00
    موفقیت پیش رفتن است نه به نقطه ی پایان رسیدن
    #13 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۲۳ در ساعت 22:41

  7. 10 کاربر زیر از Manager برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. Manager آواتار ها
    Manager
    شماره کاربری
    44716
    کاربر فعال
    تیر /۱۳۹۲
    141
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی44
    237
    سپاس از شما 416 بار در 97 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض phase meter . correlation meter

    phase meter ابزاری هست که به کمک آن میتونید ببنید صدای شما مشکل فازی دارد یا نه .

    اگه صدای شما درناحیه مرکز قرار دارد و به اطراف پراکنده نشده به میتونید بگید که صدای نهایی خوبی دارید .

    correlation meter ابزاری هست که مقدار توزیع سینگناله بین کانال های چپ و راست استریو رو مورد برسی قرار میدهد .اگر نشانگر به سمت راست بود ینی مشکل خاصی در صدا ندارید ( البته حرف من رو با پن کردن اشتباه نگیرید و سو برداشت نکنید که باید همه ساز هارو به سمت راست پن کرد . نشانگر وقتی به سمت راس میرود ینی فرکانسها به طور مناسب پن شده اند. )



    گوش های شما بهترین ابزار شما هستند ، اما این به این معنی نیست که از ابزار صدا سنج استفاده نکنید . تازمانی که آماتور هستید باید از این ابزار استفاده کنید .

    البته در این زمینه من خودم رو هنوز آماتور میدونم چون هنوز هم از این ابزار کمک میگیرم .


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    موفقیت پیش رفتن است نه به نقطه ی پایان رسیدن
    #14 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۲۳ در ساعت 22:58

  9. 9 کاربر زیر از Manager برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. Manager آواتار ها
    Manager
    شماره کاربری
    44716
    کاربر فعال
    تیر /۱۳۹۲
    141
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی44
    237
    سپاس از شما 416 بار در 97 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض میکس با چشم یا گوش ، مسئله این است .

    این امر درست هست که ما با چشمانمان تمام مراحل یک میکس رو پیش میبریم اما بعضی اوقات بهتر هست چشمانمان رو ببندیم و با چشمانی بسته به کار گوش کنیم .
    امتحان کنید . وقتی چشم هایتون رو میبندید دقت در گوش دادن شما به مقدار قابل توجهی بالا میره . مخصوصا برای افکت های مثل دیلی رویرب یا افکت های مخصوص کورس یا حتا پن .

    من این تکنیک رو به دوستانم خیلی توصیه میکنم . اما این به این معنی نیست که ما فقط به گوش هایمان اعتماد کنیم .


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    موفقیت پیش رفتن است نه به نقطه ی پایان رسیدن
    #15 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۲۵ در ساعت 08:12

  11. 11 کاربر زیر از Manager برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  12. Manager آواتار ها
    Manager
    شماره کاربری
    44716
    کاربر فعال
    تیر /۱۳۹۲
    141
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی44
    237
    سپاس از شما 416 بار در 97 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض فرکانس ها

    خب رسیدیم به بخش فرکانس ها . این بخش جایگاه مهمی در میکس به خودش اختصاص داده .


    صدا خصوصیات زیادی دارد که مهترینش فرکانس هست . فرکانس یعنی شدت تولید شده از هر عنصر . کوچیک ترین عنصر صدا سیگنال نام داره و فرکانس ، نشاندهنده شدت هر سیگنال .

    معیار اندازه گیری فرکانس هرتز (Hz) میباشد . دامنه شنوایی انسان بین 20 تا 20000 هرتز میباشد . بالا و پایین تر از این مقدار شنیده نمیشوند اما ممکن است احساس شوند .


    خب حالا میخوام فرکانس هارو باهم بررسی کنیم .





    فرکانس 16 تا 32 هرتز . اوکتاو معادل : اول . پایین ترین صدایی که انسان میتونه بشنوه مثل صدای تولید شده از پدال ارگ .

    فرکانس 32 تا 512 هرتز . اوکتاو معادل دوم تا پینجم . فرکانس تولید شده از ریتم ها و نتهای پایینی گیتار باس .

    فرکانس 1024 تا 2048 هرتز . اوکتاو معادل ششم تا هفتم . صدای ناشی از حرف زدن انسان و ساز ها .

    4096 تا 8192 هرتز . اوکتاو معادل هشتم و نهم . صدای آواز انسان .

    16384 تا 32768 هرتز . اوکتاو معادل دهم . صدای تولید شده با حرف (س) . صدای زنگ . صدای cymbal .




    میخواستم نت ها میدی رو هم برحسب فرکانس توضیح بدم اما شرمنده خیلی خسته هستم . انشالا نت های میدی و انواع فرکانس رو میزاریم برای فردا .

    شب خوش


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    موفقیت پیش رفتن است نه به نقطه ی پایان رسیدن
    #16 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۲۵ در ساعت 09:02

  13. 12 کاربر زیر از Manager برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  14. Manager آواتار ها
    Manager
    شماره کاربری
    44716
    کاربر فعال
    تیر /۱۳۹۲
    141
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی44
    237
    سپاس از شما 416 بار در 97 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض نت های میدی بر حسب فرکانس و آشنایی با فرکانس ها

    c-2 . 4.09 Hz . غیر قابل شنیدن .

    c-1 . 8.16 Hz . پایین ترین نت ارگ . غیر قابل شنیدن .

    c0 . 16.35 HZ . پایین ترین نت توبا و ارگ های قدیمی .

    c1 . HZ 32.70 . پایین ترین نت سی در پیانو با 88 کلاویه .

    c2 . 130.81 HZ . پایین ترین نت ویولا و ماندولا .

    c4 . 261.63 Hz . middle c .

    c5 . 523.25 Hz . پایین ترین نت پی کولو .

    c6 . 1046.50 Hz . بالاترین نت قابل تولید توسط بانوان .

    c7 . 2093 Hz . بالاترین نت فلوت .

    c8 . 4186 Hz . بالاترین نت پیانو با 88 کلاویه .

    c9 . 8372 Hz .

    c10 . 16744 Hz . تن صدای منتشر شده از تلوزیون .





    خب اولین نوع فرکانس هایی که با اونها آشنا میشیم فرکانس های پایین هستند . این نوع فرکانس ها معمولا باید تقویت شوند . حدود دامنه 200 Hz چنین ویژگی دارند .

    صدای باس یکی از این صدا هاست . برای همین در میکس نهایی این صدا ظریف هست .





    فرکانس بعدی فرکانس هایی مثل باس درام ، درام کیت و ... هستند . این صداها در دامنه بین 3 تا 600 HZ تولید میشوند . برای از بین بردن تنین صدای قوطی تولید ششده در این فرکانس با به کمک اکولایز باید فرکانس هارو تقویت کنیم تا صدای قوطی مانند آنها از بین بره .



    البته در هنگام تقویت اون قسمتی رو که صدای قوطی ایجاد میکنه باید تضعیف کنیم .




    فرکانس بعدی مطعلق هست به صداهای چیپ

    اونهایی که گیتاریست هستند امکان نداره با این صدا برخورد نداشته باشند !

    بعضی اوقات گیتار همچین صدایی تولید میکنه که راستش برای یک موزیک جذابیتی نداره هیچ مناسب هم نیست !

    اغلب صای چیپ در دامنه 800 Hz تولید میشود . برای حل این مشکب به اندازه ی دلخواه این دامنه رو تضعیف کنید .




    فرکانس بعدی صدای توی دماقی .

    تاحالا شده به خواننده ای بر بخورید که صدای تو دماقی داره !

    اغلب این صدا در دامنه 1 تا 1.2 کیلو هرتز تولید میشوند .



    برای رفع این مشکل این دامنه رو کمی تضعیف کنید .


    فرکانس بعدی فرکانس 5 کیلوهرتز هست . ساز ها و صداهایی که در این محدوه هستند نقش بسیار مهمی در موزیک شما ایفا میکند .

    این فرکانس فرکانسی هست که صداهای صاف و شفاف در این دامنه قرار دارند .

    هر صدایی در این محدوده باشند حضور درخشان و پر رنگی در موزیک شما دارند .




    فرکانس بالاتر از 10 کیلو هرتز

    این فرکانس رو اغلب هوا مینامیم نت های بالایی برخی ساز ها نثل پیانو و برخی از صدا های رام در اینجا قرار داره .

    گاهی لازم هست صداهای بالاتر از 14 کیلو هرتز را تقویت کنیم که به کارمان برجستگی میده .


    این جدول محدوده ی فرکانسی درام کیت ، باس و پد هارو نشون میده .





    تعداد کل آرای این پست : 4
    تعداد آرای مثبت : 4
    موفقیت پیش رفتن است نه به نقطه ی پایان رسیدن
    #17 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۲۵ در ساعت 23:26

  15. 19 کاربر زیر از Manager برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  16. Manager آواتار ها
    Manager
    شماره کاربری
    44716
    کاربر فعال
    تیر /۱۳۹۲
    141
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی44
    237
    سپاس از شما 416 بار در 97 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض ادامه ی بحث کمپرس

    پوزش بابت تاخیر آموزش ها .

    یکی از دغدغه های اصلی یک میکس من آماتور این هست که نمیدونه نشانه ها و پیچ ها روی کمپرس چی هستند و چه کار بردی دارند !

    راستش من خودم هم اوایل کارم همچین مشکلی رو داشتم !







    اما نگران نباشید . اینجا ما تک تک پارامترها ی کمپرس رو توضیح میدیدم اما فکر میکنم بد نباشه قبل از اون یکم در باره ADSR براتون توضیح بدم .

    شما چه بدونید و چه ندونید هر روز با ADSR سرو کار دارید .

    ADSR مخفف 4 پارامتر بسیار بسیار مهم در میکس هستند .

    ATTACK

    DECAY

    SUSTAIN

    RELEASE


    نکته : مفهوم کلی این پارامتر ها یکسان هست اما عملکرد اونها در عملیات امواج صوتی با عملیات کمپرس کاملا متفاوت هست .


    ATTACK

    این پارامتر تعیین کننده شتاب موج برای رسیدن به حداکثر شدت اون موج هست .

    هرقدر مقدار این پارامتر بیشتر باشد ، مدت زمان بیشتری طول میکشد تا موج صدا به بالاترین مقدار خودش برسد .

    به زبان آمیانه هرچقد این پارامتر را افزایش بدیم صدا کش دارتر میشود .

    DECAY

    وقتی موج صدا به بالاترین حد خودش رسید مقداری کاهش میابد و سپس مقداری را باهمان شدت طی میکند .

    هرچقدر این پارامتر بیشتر باشد بدین معتا هست که مدت زمان بیشتری طول میکشد که شدت اولیه کاهش یابد .


    SUSTAIN

    مدت زمانی که موج در فاز تداو هست را SUSTAIN مینامیم . هرچقدر مقدار این پارامتر بیشتر باشد مدت دوام شدت صدا بیشتر میشود .

    بذارید یک مثال بزنم . گیتاریست های عزیز دیدید که زمانی که یک نت گیتار به صدا در میاد مقداره زیادی در فاز ثابت میمونه یا مثلا بیشتر صدا های درام زمان بسیار بسیار کوناهی در این فاز هستند .


    RELEASE


    دقت کردید وقتی سازی رو مینوازیم پس از اتمام هنوز هم صدایی از اون میشنویم ؟

    این همون RELEASE صدا هست . پارامتر کشش صدا .


    بذارید این 4 پارامتر مهم رو با عکس به شما نشون بدم .








    خب . حالا که با این پارامتر ها آشنا شدید در پست بعدی شما رو با پارامتر های کمپرسور آشنا میکنم .



    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    موفقیت پیش رفتن است نه به نقطه ی پایان رسیدن
    #18 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۲۸ در ساعت 22:51

  17. 10 کاربر زیر از Manager برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  18. Manager آواتار ها
    Manager
    شماره کاربری
    44716
    کاربر فعال
    تیر /۱۳۹۲
    141
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی44
    237
    سپاس از شما 416 بار در 97 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض پارامتر های کمپرس لیمیتر

    کمپرس .


    خب کمپرس ، یکی از غول های میکس ! البته برای آماتور ها . امیدوارم با توضیح هاتم بتونم کار با کمپرس رو برای شما آسون کنم و کم کم بتونم شمارو به یک میکس من واقعی بدل کنم .




    threshold



    threshold رو میتونیم نقطه ی آغاز کمپرس یا ورودی اون بنامیم .

    هر سیگنالی که از مقدار threshold ما بالاتر باشه بر اساس مقدار ratio تحت پردازش قرار میگیره .

    attack



    به زبان عامیانه اتک سرعت دست بکار شدن کپرس رو مشخص میکنه . یعنی وقتی یک صدایی از شدت معین شده عبود کرد کمپرسور با چه سرعتی دستبکار بشود .

    ratio



    وقتی سینگالی از حد معین شده در threshold عبور کرد شما میتونید با استفاده از ratio مشخصی کنید صدا با چه نسبتی پردازش . نسبتی که در ratio میبینید نسبت خروجی به ورودی کمپرسوره ماست . این مقدار نشون میده برای هر x دسی بل ورودی که از حد مجاز گذشت y دسیبل خروجی داشته باشیم .





    نکته مهم .




    release

    این پارامتر مشخص میکنه وقتی سیگنال پایین تر از محدوده ما اومد با چه سرعتی متوقف بشه .


    knee


    راستش نمیدونم این رو چطوری توضیح بدم ولی با یه تشبیه ساده مفهموم رو میفهمید . به نظر من knee روح یک کمپرسور هست مثلا هرچه نرم تر باشه کمپرسور نرم تر به کارش ادمه میده .





    برای تمرین یا حس کردن این پارامتر میتونید یک لیمیتر باز کنید . اونرو در حالت کمپرس قرار بدید و با کم و زیاد کردن knee عملکرد بهتر این پارامتر رو حس کنید .




    لیمیتر

    لیمیتر یک نوع کمپرس هست که در این عکس توضیح دادم . ما از لیمیتر برای کیلیپینگ نشدن صدا استفاده میکنیم .









    تعداد کل آرای این پست : 4
    تعداد آرای مثبت : 4
    موفقیت پیش رفتن است نه به نقطه ی پایان رسیدن
    #19 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۴/۳۱ در ساعت 12:25

  19. 15 کاربر زیر از Manager برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  20. Savan II آواتار ها
    Savan II
    شماره کاربری
    16488
    مدیر بـازنشسته
    خرداد /۱۳۹۱
    شیراز
    2,702
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3087
    5,635
    سپاس از شما 4,694 بار در 1,975 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    تاپیک پاکسازی شد
    دوستان عزیز لطفا سوالات خودتون رو درتاپیک تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید سوال بفرمایید و تاپیک رو شلوغ نکنید!!
    موفق باشید



    حتی مرگم را
    شکست به حساب نمی آورم ،
    به جای آن،
    تنها حسرت ترانه ای ناتمام را
    با خود به گور خواهم برد...
    #20 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۵/۰۲ در ساعت 12:46

  21. 3 کاربر زیر از Savan II برای این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. جعبه آموزش فارسی ریتم سازی در موسیقی( کتاب + فیلم آموزشی)
    توسط Solo در انجمن محصولات آموزشی فروشگاه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۳/۲۷, 22:48
  2. فروش جعبه آموزش فارسی cubase 5 & nuendo4 کتاب همراه با فیلمهای آموزشی
    توسط Solo در انجمن محصولات آموزشی فروشگاه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۲/۰۲/۰۱, 21:38
  3. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۶/۱۲, 02:16
  4. آموزش موسیقی پاپ و سنتی در شبکه آموزش
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۶/۲۵, 14:44
  5. آموزش موسیقی پاپ و سنتی در شبکه آموزش
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۶/۲۱, 14:51

جستجو شده ها

آموزش ساده کامل وتخصصی میکس

جایگاه صدا ها در حالت استریو

کنترل میکس

جدول محدوده فرکانسی درام باس

manager میکس cubase.ir

کیت انادازه گیری فرکانس صدا

محدوده فرکانس درام

چه زمانی از لیمیتر استفاده میکنیم

آموزش کامل میکس چند ترک

اموزش كامل از ميك سو مسترينگ اف ال 11

کمپرس اصولی درموزیک

جزییات افکت ریورب

اموزش اکولایز

اموزش ریورب

بعد از میکس

آموزش ریورب

اکولایز پیانو در کیوبیس

اموزش سند افكت

آموزش بالا بردن لول صدا

اموزش تنظیم اوکولایز خواننده

تا این لحظه 431 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست