کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی






صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت


جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: ارزیابی شما از آموزش تئوری کاربردی موسیقی الکترونیک؟

رأی دهندگان
127. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • عالی

    110 86.61%
  • خوب

    13 10.24%
  • متوسط

    3 2.36%
  • ضعیف

    1 0.79%
+ پاسخ به موضوع
صفحه 8 از 19 نخستنخست ... 6 7 8 9 10 18 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 71 تا 80 , از مجموع 181

موضوع: تئوری کاربردی موسیقی الکترونیک

  1. amintbz آواتار ها
    amintbz
    شماره کاربری
    654
    کاربر تازه وارد
    خرداد /۱۳۹۰
    تبریز
    5
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی7
    48
    سپاس از شما 4 بار در 3 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام
    خیلی وقت بود می خواستم از عوامل این سایت تشکر کنم,ولی خوب با توجه به قوانبن نمی شد. الان که سوالی برام پیش اومده بود گفتم فرصت و غنیمت بشمرم.
    اول از همه از کسانی تو این پیج زحمت می کشن واقعا تشکر می کنم (از مدیران و مسیولین که این سایت مفید رو راه انداختن و نظم و مرتب بودنش رو زیر نظر دارن و دوستانی که جواب سوال هارو می دن و تمام اعضا و عوامل پشت صحنه و... )
    یه تشکر ویژه و خاص هم از آقای روشن دارم که خیلی چیزا ازشون یاد گرفتم. به خصوص لحن شیوا و صریحشون که باعث شد مطالب جسته و گریخته ای که از تئوری می دونستم و مدام فکرم مشغوله یه تیکه کردن این مباحث بود با خوندن مطالب و جوابای ایشون به سوالات اعضا این اتفاق بیفته.
    البته از مطالب دوستان دیگه مثل آقا محسن که این تاپیک رو راه انداختن و آموزش مفیدی ارایه دادن هم استفاده کردم.
    ببخشید اگر صحبت طولانی شد,ولی وظیفه ی خودم می دونستم رسم ادب و شاگردیرو به جا بیارم. شاید اگه تشکر کردن در این حدشم خلاف بود هیچ وقت سوالیم نمی پرسیدم...
    و اما سوالم
    تو کتاب تئوری آقای پورتراب در قسمت آکوردای نه ام نوشته : معکوس چهارم این آکورد مورد استفاده قرار نمی گیره چون نت نهمِ آکورد بایستی در باس قرار بگیرد و این عمل از نظر اصولی صحیح نیست.
    حالا می خوام بدونم اولا, آیا این معکوس واقعا هیچوقت و تحت هیچ شرایطی استفاده نمی شه؟!
    دوما, این حالت کدوم اصول رو نقض می کنه که باعث میشه این معکوس استفاده نشه؟
    سوال دیگه هم این بود که تو آکوردای نهم و یازدهم و سیزدهم که 5, 6 و 7 صدایی هستن,برا حذف صداها آیا قانونی وجود داره یا باز به حس و تجربه بر میگرده؟ (البته تو کتاب به 2 روش اشاره شده که یکی حذف سوم ها در آکورد یازدهم و سیزدهم و روش دیگه حذف پنجم و یازدهم در آکورد سیزدهم نمایان هست) ولی خوب بعضی وقتا لازم می شه بیشتر از یکی دوتا صدا حذف بشه و شخصیت آکورد هم حفظ بشه.
    البته می دونم این بحث به موسیقی الکترونیک زیاد ربط نداره,ولی چون دیدم پر بازدیده و به تئوری مربوط می شه اینجا مطرح کردم.


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #71 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ در ساعت 11:27

  2. 2 کاربر زیر از amintbz برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۱
    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۲
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای اف ال استودیو
    آموزش فارسی جامع میکس حرفه ای آهنگ با پلاگینهای ویوز waves
    آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ یک آهنگ از ابتدا تا انتها با پلاگینهای ویوز
    آموزش فارسی پلاگین اکولایزر فاب فیلتر FabFilter Pro-Q 2
    آموزش فارسی صفر تا صد استودیو وان Studio one

    آموزش فارسی صفر تا صد آموزش ایبلتون لایو Ableton Live
    صفر تا صد آموزش فارسی مسترینگ با فاب فیلتر و ویوز
    آموزش فارسی صفر تا صد میکس و مسترینگ با ایزوتوپ
    آموزش فارسی و حرفه ای میکس وکال رپ
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای کیوبیس ۹ cubase
    آموزش فارسی گرم کردن وکال صدای خواننده با izotope nectar2 ایزوتوپ
    صفر تا صد آموزش فارسی پرو تولز – پک ۱

    صفر تا صد آموزش فارسی پروتولز – پک ۲
    آموزش فارسی ساخت موسیقی متن فیلم توسط هانس زیمر
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی ساخت ریتم ۶.۸ ایرانی ، بندری ، ترکی ، عربی
    کارگاه آموزش فارسی آکوردها،ملودی ،هارمونی و کنترپوان

    کارگاه آموزشی میکس حرفه ای آهنگ با کیوبیس
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    جعبه آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    جعبه آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی کامل سینتی سایزرهای massive- fm8- sylenth- prologe
    آموزش فارسی اصولی آهنگسازی با کامپیوتر
    آموزش فارسی ساخت ملودی بر اساس فواصل و گامها
    صفر تا صد آموزش فارسی ادوبی ادیشن Adobe Audition CC
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی دی جی با نرم افزار TRAKTOR PRO
    حرفه ای ترین آموزش فارسی میکس و مسترینگ با فاب فیلتر Fab Filter
    ۲۶۰ الگوی ریتم آماده در سبکهای مختلف برای نرم افزارهای آهنگسازی

     

  4. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,813
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط amintbz تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام
    خیلی وقت بود می خواستم از عوامل این سایت تشکر کنم,ولی خوب با توجه به قوانبن نمی شد. الان که سوالی برام پیش اومده بود گفتم فرصت و غنیمت بشمرم.
    اول از همه از کسانی تو این پیج زحمت می کشن واقعا تشکر می کنم (از مدیران و مسیولین که این سایت مفید رو راه انداختن و نظم و مرتب بودنش رو زیر نظر دارن و دوستانی که جواب سوال هارو می دن و تمام اعضا و عوامل پشت صحنه و... )
    یه تشکر ویژه و خاص هم از آقای روشن دارم که خیلی چیزا ازشون یاد گرفتم. به خصوص لحن شیوا و صریحشون که باعث شد مطالب جسته و گریخته ای که از تئوری می دونستم و مدام فکرم مشغوله یه تیکه کردن این مباحث بود با خوندن مطالب و جوابای ایشون به سوالات اعضا این اتفاق بیفته.
    البته از مطالب دوستان دیگه مثل آقا محسن که این تاپیک رو راه انداختن و آموزش مفیدی ارایه دادن هم استفاده کردم.
    ببخشید اگر صحبت طولانی شد,ولی وظیفه ی خودم می دونستم رسم ادب و شاگردیرو به جا بیارم. شاید اگه تشکر کردن در این حدشم خلاف بود هیچ وقت سوالیم نمی پرسیدم...
    و اما سوالم
    تو کتاب تئوری آقای پورتراب در قسمت آکوردای نه ام نوشته : معکوس چهارم این آکورد مورد استفاده قرار نمی گیره چون نت نهمِ آکورد بایستی در باس قرار بگیرد و این عمل از نظر اصولی صحیح نیست.
    حالا می خوام بدونم اولا, آیا این معکوس واقعا هیچوقت و تحت هیچ شرایطی استفاده نمی شه؟!
    دوما, این حالت کدوم اصول رو نقض می کنه که باعث میشه این معکوس استفاده نشه؟
    سوال دیگه هم این بود که تو آکوردای نهم و یازدهم و سیزدهم که 5, 6 و 7 صدایی هستن,برا حذف صداها آیا قانونی وجود داره یا باز به حس و تجربه بر میگرده؟ (البته تو کتاب به 2 روش اشاره شده که یکی حذف سوم ها در آکورد یازدهم و سیزدهم و روش دیگه حذف پنجم و یازدهم در آکورد سیزدهم نمایان هست) ولی خوب بعضی وقتا لازم می شه بیشتر از یکی دوتا صدا حذف بشه و شخصیت آکورد هم حفظ بشه.
    البته می دونم این بحث به موسیقی الکترونیک زیاد ربط نداره,ولی چون دیدم پر بازدیده و به تئوری مربوط می شه اینجا مطرح کردم.

    عرض ِ ادب و احترام عزیز ِ دل ام .
    بنده ی حقیر و سایر مدیران ِ بزرگوار ِ انجمن فقط انجام ِ وظیفه می کنیم . . .
    کار ِ دیگری نیز یاد نگرفته ایم .
    ما نیز از شما سپاس گزار ایم برای این همه مهربانی و بزرگواری اتان .
    امید که باعث ِ رضایت ِ خاطر ِ شما باشیم با انجام ِ وظیفه ی خویش .
    اما بپردازیم به سوالات اتان . . .

    تو کتاب تئوری آقای پورتراب در قسمت آکوردای نه ام نوشته : معکوس چهارم این آکورد مورد استفاده قرار نمی گیره چون نت نهمِ آکورد بایستی در باس قرار بگیرد و این عمل از نظر اصولی صحیح نیست.
    حالا می خوام بدونم اولا, آیا این معکوس واقعا هیچوقت و تحت هیچ شرایطی استفاده نمی شه؟!


    البته که استفاده می شود اما در موسیقی ِ شخصی و کاملن سلیقه ای ِ یک آهنگساز نه در موسیقی ها و تمرین های آکادمیک و آموزشی .
    از منظر ِ آکادمیک خطاهای مختلفی به آن وارد است که در درس ِ هارمونی همه ی آن به تفصیل و تفسیر بیان شده است .

    دوما, این حالت کدوم اصول رو نقض می کنه که باعث میشه این معکوس استفاده نشه؟

    مهم ترین اصل ِ موسیقی یعنی زیبایی را . . .
    که یکی از شرایط ِ این زیبایی ، وضوح و شفافیت ِ صدا ها و هم چنین فشرده گی ِ کم تر ِ نت ها در بخش ِ باس است آن هم به شکل ِ دیسونانس یا نا خوش آیند .
    اجازه بده برای ات یک مثال بزنم . . .
    آکرود ِ دو ماژور 9 را در نظر بگیر که از نت های دو / می / سل / سی / ر / تشکیل شده است .
    اگر ما بخواهیم فاصله ی نهم ِ آکورد یعنی نت ِ ر را در باس قرار بدهیم چه چیزی خواهیم داشت ؟
    ر نسبت به می : فاصله ی دوم و نا خوش آیند
    ر نسبت به سل : فاصله ی چهارم و خوش آیند / ناخوش آیند ِ مشترک
    ر نسبت به سی : فاصله ی شش ام و خوش آیند
    ر نسبت به دو : فاصله ی هفت ام و نا خوش آیند .
    عملن در یک آکورد ِ پنج صدایی ، چهار صدای اش نا خوش آیند بودند !
    می دانید برای حلِ این دیسونانس ما چه قدر خطاهای هارمونیک خواهیم داشت ؟!
    اصلن همان بهتر که استفاده نشود ! چون منجر به کلی حرکات ِ کاسته و افزوده و دوم و پنجم و هفتم و اکتاو ِ موازی می شود . . .
    پس منطقی نیست . . . سری که درد نمی کند دستمال نمی بندند !

    سوال دیگه هم این بود که تو آکوردای نهم و یازدهم و سیزدهم که 5, 6 و 7 صدایی هستن,برا حذف صداها آیا قانونی وجود داره یا باز به حس و تجربه بر میگرده؟ (البته تو کتاب به 2 روش اشاره شده که یکی حذف سوم ها در آکورد یازدهم و سیزدهم و روش دیگه حذف پنجم و یازدهم در آکورد سیزدهم نمایان هست) ولی خوب بعضی وقتا لازم می شه بیشتر از یکی دوتا صدا حذف بشه و شخصیت آکورد هم حفظ بشه.


    خب مشخص است که یک قانونی وجود دارد . . . آن هم حذف ِ صدا هایی که در ( شخصیت ِ آکورد ) یا تاثیر گذار نیستند یا اولویت ِ مهم بودن اشان ضعیف تر است .
    مثلن مظلوم ترین عضو ِ این روند درجه ی پنجم ِ آکورد است که تا نتی قرار است اضافه شود آن را حذف می کنند !
    به ندرت پیش می آید درجه ی سوم ِ آکورد را حذف کنند چون مشخص کننده ی ماژور یا مینور بودن ِ آکورد است و هم چنین اگر آکورد نمایان باشد
    درجه ی سوم ، محسوس ِ گام است که باید بر روی تنیک حل شود . . .در نتیجه خیلی احتمال ِ حذف اش کم است . . . خیلی . . .

    دقت کنید که وقتی می گوییم مثلن در یک آکورد سیزده فواصل 9 و یا 11 حذف می شوند ؛ در واقع منظور از حذف بیشتر ( تاخیر ) است .
    یعنی هم زمان شنیده نمی شود اما در روند و ادامه ی کار حضور ِ خود اش را اعلام می کند . ( تاکید می کنم : معمولن این گونه است )
    ببینید ! در موسیقی ِ شخصی ِ خود اتان شما هر کاری که دل اتان بخواهد می توانید انجام دهید .
    ( اگر علوم ِ آهنگسازی را نیز فرا گرفته باشید ، برای هر خطایی نیز می توانید یک دلیل و عذر ِ موجه بیاورید )
    پس اگر مجبور شدید در یک آکورد ِ مثلن 7 صدایی حتی 4 صدا را حذف کنید باز نگران نشوید . . .اما برای اش دلیل بیاورید و توضیح بدهید .
    هم چنین اگر اصرار به استفاده از این گونه آکورد ها دارید حتمن تکنیک ِ تاخیر و حل را فرا بگیربد که در کتاب های هارمونی به خوبی آموزش داده شده است .

    همواره شاد و آرام باش .
    ارادتمند ات .


    تعداد کل آرای این پست : 6
    تعداد آرای مثبت : 6
    ویرایش توسط Roshan.J : ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ در ساعت 16:11
    #72 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ در ساعت 15:31

  5. 6 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. amintbz آواتار ها
    amintbz
    شماره کاربری
    654
    کاربر تازه وارد
    خرداد /۱۳۹۰
    تبریز
    5
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی7
    48
    سپاس از شما 4 بار در 3 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    بازم ممنون از جواب جامعتون.
    بله خوب موافقم که نباید سوم حذف بشه,ولی نمی دونم چرا تو کتاب این کارو کرده.

    به گفته ی خودتون بعد از تموم کردن تیوری پور تراب (و البته تمام آموزش های سایت) الان کتاب هارمونی کاربردی رو شروع کردم. البته تو این راه از استاد پیانوم هم کمک می گیرم,ولی بعضی وقتا خیلی سطح بالا جواب میده,منم روم نمی شه بگم نفهمیدم برا همین فک کنم باز مزاحمتون میشم
    تصاویر کوچک فایل پیوست تصاویر کوچک فایل پیوست dsc00022.jpg   dsc00023.jpg  


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #73 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ در ساعت 16:17

  7. کاربران زیر از شما amintbz عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. Roshan.J آواتار ها
    Roshan.J
    شماره کاربری
    37205
    هنــرمنـد انجمن
    فروردین /۱۳۹۲
    1,154
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3882
    4,813
    سپاس از شما 5,175 بار در 1,242 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط amintbz تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    بازم ممنون از جواب جامعتون.
    بله خوب موافقم که نباید سوم حذف بشه,ولی نمی دونم چرا تو کتاب این کارو کرده.

    به گفته ی خودتون بعد از تموم کردن تیوری پور تراب (و البته تمام آموزش های سایت) الان کتاب هارمونی کاربردی رو شروع کردم. البته تو این راه از استاد پیانوم هم کمک می گیرم,ولی بعضی وقتا خیلی سطح بالا جواب میده,منم روم نمی شه بگم نفهمیدم

    عرض ِ ادب و احترامی دوباره .

    کتاب ِ هارمونی ِ کاربردی نوشته ی آقای روشن روان ؟ کتاب ِ بسیار عظیمی ست سه جلد کم نیست به هر حال . . .
    اما در رابطه با دو عکسی که قرار دادی . زحمت کشیدی عزیز ِ دل ام . می توانستم مستقیم به کتاب نگاه کنم اما زحت ام را کم کردی
    سپاس از لطف ات .
    در این باره برای ات توضیح می دهم
    ببین ! گفته است مثلن آکورد ِ درجه ی دوم ِ گام ِ ماژور که مینور است که در مثال ر مینور هفت است .
    اگر روی درجه ی پنجم ِ گام قرار بگیرد ، تشکیل ِ آکورد ِ 11 می دهد و شش صدایی ست و فاصله ی سوم اش حذف است .
    این جا باید توضیح بدهم :
    دقت کن گفته : آکورد ِ فرضن ر مینور هفت به فاصله ی پنجم بر روی درجه نمایان یعنی نت ِ سل قرار بگیرد . . .
    نگفته : آکورد ِ ر مینور بر روی آکورد ِ سل ماژور . . . .
    در این جا تو باید نت ِ سل را نت ِ پدال ِ هارمونی در نظر بگیری نه نتی که همه ی درجات را بر روی آن سوار کنی .
    آقای پورتراب این فرض را در نظر گرفته که شما بعد از مطالعه ی این مبحث ِ مهم به سراغ ِ هارمونی می روید
    در نتیجه دیگر توضیحی در مورد ِ نت ِ پدال نداده است . چون هم طولانی می شد هم وارد ِ درس ِ هارمونی می شد که جای آن در تئوری نیست .
    در مورد ِ مثال های دیگر نیز همین مطلب صدق می کند . . .

    هماوره شاد و آرام باش .
    ارادتمند ات .


    تعداد کل آرای این پست : 5
    تعداد آرای مثبت : 5
    #74 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ در ساعت 16:30

  9. 6 کاربر زیر از Roshan.J برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. amintbz آواتار ها
    amintbz
    شماره کاربری
    654
    کاربر تازه وارد
    خرداد /۱۳۹۰
    تبریز
    5
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی7
    48
    سپاس از شما 4 بار در 3 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    مرسی متوجه شدم کاش حد اقل اسم آکوردشو می نوشت,چون اکثر مثالای کتاب رو دو ماژور یا لا مینوره منم اینو دو ماژور می گرفتم.
    ولی تو اون یکی مثالا اینطوری نیستا, نت سوم تنیک (نت می در گام دو ماژور) رو حذف کرده...
    نه آ قا اونو حالا حالاها زوده بخونم, هارمونی کاربردی آنا باتروث البته بعلاوه ی اصول هارمونی (هوموفونی - پلیفونی) حمید زاهدی.


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    ویرایش توسط amintbz : ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ در ساعت 16:59
    #75 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ در ساعت 16:40

  11. کاربران زیر از شما amintbz عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  12. Mahyaar آواتار ها
    Mahyaar
    شماره کاربری
    41056
    کاربر فعال
    اردیبهشت /۱۳۹۲
    152
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی144
    552
    سپاس از شما 118 بار در 73 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    درود بر شما
    راستش من هنوز آموزش ها رو نخوندم ولی یه نگاهی انداختم هویدا بود تلاش فراوانی کردی برای اینکار
    ای کاش همه ی هنرمندها مانند شما به آموزش میپرداختند
    به راستی سپاس گزارم


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #76 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۰۳ در ساعت 19:46

  13. psad73 آواتار ها
    psad73
    شماره کاربری
    51380
    کاربر پیـشرفته
    شهریور /۱۳۹۲
    560
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1204
    2,301
    سپاس از شما 991 بار در 314 پست
    Follows
    0
    Following
    3

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mahyaar تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درود بر شما
    راستش من هنوز آموزش ها رو نخوندم ولی یه نگاهی انداختم هویدا بود تلاش فراوانی کردی برای اینکار
    ای کاش همه ی هنرمندها مانند شما به آموزش میپرداختند
    به راستی سپاس گزارم
    سلام میتونید نسخه ی pdf رو از پست شصت دانلود کنید وراحت مطالعه کنید


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #77 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۰۳ در ساعت 19:53

  14. کاربران زیر از شما psad73 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  15. Ali Khorshidi آواتار ها
    Ali Khorshidi
    شماره کاربری
    21823
    کاربر پیـشرفته
    مهر /۱۳۹۱
    362
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی103
    1
    سپاس از شما 149 بار در 86 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    خسته نباشید و ممنون از آموزش ها

    من آموزش هارو مطالعه کردم و اونارو فهمیدم فقط چیزی که برام گنگ هستش اینه که توی یک آهنگ( بیت ) چه قسمت هاییش به این آموزش ها مربوط میشه؟همینطور نحوه کنار هم قرار گرفتن این عناصر( متلا آکورد و ملودی اصلی یا زیر ملودی و...) چطور هست؟؟


    #78 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۲۲ در ساعت 23:13

  16. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1949
    2,254
    سپاس از شما 3,123 بار در 1,110 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mahyaar تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درود بر شما
    راستش من هنوز آموزش ها رو نخوندم ولی یه نگاهی انداختم هویدا بود تلاش فراوانی کردی برای اینکار
    ای کاش همه ی هنرمندها مانند شما به آموزش میپرداختند
    به راستی سپاس گزارم
    سلام دوست عزیز
    ممنون از نظرتون، لطف دارید


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    #79 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۲۳ در ساعت 00:40

  17. کاربران زیر از شما mohsen_f_206 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  18. mohsen_f_206 آواتار ها
    mohsen_f_206
    شماره کاربری
    16019
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۱
    Fars - Darab
    1,864
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1949
    2,254
    سپاس از شما 3,123 بار در 1,110 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط inkare تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    خسته نباشید و ممنون از آموزش ها

    من آموزش هارو مطالعه کردم و اونارو فهمیدم فقط چیزی که برام گنگ هستش اینه که توی یک آهنگ( بیت ) چه قسمت هاییش به این آموزش ها مربوط میشه؟همینطور نحوه کنار هم قرار گرفتن این عناصر( متلا آکورد و ملودی اصلی یا زیر ملودی و...) چطور هست؟؟
    سلام دوست گرامی
    کلا همه قسمتهای موسیقی بر اساس همین تئوری موسیقی ساخته میشه
    استفاده از آکوردها بستگی به فضای کار و سلیقه آهنگساز داره
    موفق باشی


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2
    #80 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۲۳ در ساعت 00:43

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۸/۲۹, 09:10
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۸/۱۵, 15:50
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۱/۳۰, 15:30
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۱/۲۲, 11:10
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۸/۱۴, 11:42

جستجو شده ها

تئوری موسیقی الکترونیک

تئوری کاربردی موسیقی الکترونیک

آموزش تئوری موسیقی الکترونیک

اشنایی با درجه های گام در پیانواموزش تئوری موسیقی الکترونیکتئوریموسیقی الکترونیکتئوری کاربردیتئوری کاربردی cubase.irاموزش موسیقی الکترونیک در خانه مفاهیم کاربردی موسیقی الکترونیکتئوری کاربردی موسیقیتدوریه موسیقی الکترونیک cubase.irاکورد ساسپنددرس آکوردهای لامینور بر روی ویاونفاصله زمانی نت ها در پیانو رولتئوری موسيقی الكترونيك اموزش ضرب موسیقی در رول پیانودانلود کتاب الکترونیکی هارمونی آنا باتروثاموزش تئوری کاربردی موسیقیhttp:cubase.irthread30377تئوری-کاربردی-موسیقی-الکترونیک.htmlاموزش کامل تءوری موسیقی الکترونیکﺗﺌﻮﺭﯼ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﯿﮏاموزش موسيقي الكترونيك site:cubase.irاموزش تعوری موسیقی الکترونیکاکوردساس susتوضیح کامل کسر میزان در موسیقیشرح گامهای مینور و ماژور پیانودانلود اموزش تعوری موسیقی الکترونیکتئوری موسیقی site:cubase.irچه اکردایی زیر هست و چه اکوردایی بماصول موسیقی الکترونیکتوضیح درموردعلامتهای تءوری موسیقی سنتیدانلود رایگان آموزش تئوری موسیقی الکترونیککاربرد الکترونیک در موسیقیگام های موسیقی الکترونیکتئوری موزیک الکترونیکآموزش تئوری کاربردی موسیقیدانلود کتاب هارمونی کاربردی آنا باترورث ترجمه ورزندهاکوردساس 2 به این صورت هست که فاصله ی بیت نت اول و دوم 2 پرده دانلود کتاب تءوری موسیقی و اصول هارمونی حمید زاهدیpdfاموزش تئوری کاربردی موسیقی الکترونیکتیوری کاربردی موسیقی الکترونیکتئورییه موسیقی الکترونیکتئوری الکترونیکكاربرد كيوبيس7دومینانت در موسیقیکاربردی موسیقی الکترونیکتئوری کاربدی موسیقی الکترونیکتئوری موسیقی الکتتیوریکاربردی موسیقیشناخت نت ها روی کلاویه های پیانو و فاصله ی بین آنها و شناخت اکتاودرجات آکورد مینور در گامآکورد معکوستئوري کاربردي موسيقیتوری کاربردی موسیقی الکترونیکشکل نت های موسیقیتئوری موسیقی الکترونیک انجمن کیوبیستعوری کار بردیآموزش موسیقی الکترونیکتیوری کاربردیآکورد ساس 4 به صورت شکل توضیح کاملتوضیح آکورد ساس به صورت شکل 4سورس کسر 24 cubase.irآکوردهای ساسپند ﻓﺎﺻﻠﻪ ي ﻧﺖ (e) ﺗﺎ (g) درجه در تئوری موسیقیآگورد ساسپندکلمات کاربردی تئوری موسیقیروی درجات گام مینور چه آکورد هایی ساخته می شود؟روی درجات گام ماژور چه آکورد هایی ساخته می شود؟اموزش تیوری موسیقی الکترونیکتئوریه کاربردیه موسیقیه الکترونیکعلامت نت موسیقی

تا این لحظه 1575 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست