کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی






صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت


جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

موضوع: تمــرینی آهنگ " اتــفــاق" / کــاری از عــلی حــســینی

  1. starl3oy آواتار ها
    starl3oy
    شماره کاربری
    21881
    کاربر بسیار فعال
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    303
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی202
    5
    سپاس از شما 417 بار در 191 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض تمــرینی آهنگ " اتــفــاق" / کــاری از عــلی حــســینی

    سلام خدمت دوستان عزیز
    این کار به صورت تمرینی زدم منتظر نظرات هستم
    یا علی

    -----------------------------<<
    Daw:FL 11
    Vsti:
    Nexus
    Sytrus
    ----------------------------<<


    لینک دانلود :

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    پخش آنلاین :



    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۳/۱۱ در ساعت 06:18

  2. 3 کاربر زیر از starl3oy برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۱
    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۲
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای اف ال استودیو
    آموزش فارسی جامع میکس حرفه ای آهنگ با پلاگینهای ویوز waves
    آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ یک آهنگ از ابتدا تا انتها با پلاگینهای ویوز
    آموزش فارسی پلاگین اکولایزر فاب فیلتر FabFilter Pro-Q 2
    آموزش فارسی صفر تا صد استودیو وان Studio one

    آموزش فارسی صفر تا صد آموزش ایبلتون لایو Ableton Live
    صفر تا صد آموزش فارسی مسترینگ با فاب فیلتر و ویوز
    آموزش فارسی صفر تا صد میکس و مسترینگ با ایزوتوپ
    آموزش فارسی و حرفه ای میکس وکال رپ
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای کیوبیس ۹ cubase
    آموزش فارسی گرم کردن وکال صدای خواننده با izotope nectar2 ایزوتوپ
    صفر تا صد آموزش فارسی پرو تولز – پک ۱

    صفر تا صد آموزش فارسی پروتولز – پک ۲
    آموزش فارسی ساخت موسیقی متن فیلم توسط هانس زیمر
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی ساخت ریتم ۶.۸ ایرانی ، بندری ، ترکی ، عربی
    کارگاه آموزش فارسی آکوردها،ملودی ،هارمونی و کنترپوان

    کارگاه آموزشی میکس حرفه ای آهنگ با کیوبیس
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    جعبه آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    جعبه آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی کامل سینتی سایزرهای massive- fm8- sylenth- prologe
    آموزش فارسی اصولی آهنگسازی با کامپیوتر
    آموزش فارسی ساخت ملودی بر اساس فواصل و گامها
    صفر تا صد آموزش فارسی ادوبی ادیشن Adobe Audition CC
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی دی جی با نرم افزار TRAKTOR PRO
    حرفه ای ترین آموزش فارسی میکس و مسترینگ با فاب فیلتر Fab Filter
    ۲۶۰ الگوی ریتم آماده در سبکهای مختلف برای نرم افزارهای آهنگسازی

     

  4. DJ_YA30N آواتار ها
    DJ_YA30N
    شماره کاربری
    27336
    مدیر انجمن
    آذر /۱۳۹۱
    آذربایجان شرقی ، تبریز
    2,425
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3729
    7,393
    سپاس از شما 4,021 بار در 1,831 پست
    Follows
    1
    Following
    0

    پیش فرض

    باعرض سلام وادب
    خسته نباشید
    تایید شد
    موفق و هنرمند باشید


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1


    یه روز هممون میریم. فقط کافیه چشماتو ببندی و باز کنی


    نحوه گذاشتن پلیر آنلاین

    نکات مهم در گذاشتن سورس ها


    دوستان لطفا پروژه ها و سورس های خود را در http://upload.cubase.ir آپلود کنید وگرنه پروژه های شما تایید نخواهد شد

    هرکسی از ظن خود شد یار من / از درون من نجست اسرار من

    My Names : YASIN - Deejay YA30N - YA30N - Y@30N - Yas Sin - YACN - YASIN REMIX

    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۳/۱۱ در ساعت 07:52

  5. کاربران زیر از شما DJ_YA30N عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,347
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13877
    9,502
    سپاس از شما 19,352 بار در 5,391 پست
    Follows
    3
    Following
    0

    پیش فرض

    درود علی عزیز .
    خب کارت به مراتب پیشرفت کرده و از لحاظ سرضرب بودن و به موقع عوض کردن ِ آکوردها خیلی بهتر شده و مشکلی از این بابت نداشت .
    ملودی و تنظیم فضای قشنگی داره .
    ولی بشرطی که تو ملودی خلاقیت به خرج بدی و این ایده رو مدام تکرار نکنی .
    در ضمن اگه دقت کنی در تمامه کارهات و یا همون اتود هات از این نوع آکوردبندی استفاده میکنی .
    یعنی اولا گام ِ تمامه کارهات همیشه مینور هست .
    و دوما آکورد ِ اول ِ کارات هم همیشه اکورد ِ درجه ی پنجم ِ گام هست . ( دومینانت )
    و همچنین آکورد ِ دومت هم همیشه آکورد ِ درجه ی چهارم گام هستش . _ ساب دومینانت )
    مثلا تو این کار گام " سل دیز مینور " هستش .
    آکورد درجه ی پنجم ِ گام میشه : ره دیز مینور .
    و آکورد درجه چهارم گام هم میشه : دو دیز مینور .
    من همیشه تو همه ی کارات فقط این فرمول ِ آکوربندی رو میشنوم .
    یعنی فقط اسم ِ گام هات رو عوض میکنی و این فرمول همیشه ثابت هست تو همه اتودهات .
    گام های مینور با این نوع فرمول ِ آکوربندی کاملا شرقی و ترکیه ای به گوش میرسن و اصلا به هیچوجه راه نداره رو این فرمول مثلا یه موزیک ِ کلاسیک و یا غربی بسازیم و 100 درصد فضای ملودی خاورمیانه ای میشه .
    در کارای بعدیت سعی کن موزیک رو با آکورد درجه اول ِ گام ( تونیک ) شروع کنی تا یخورده از این فرمول فاصله بگیری و دچار یکنواختی نشی .
    مثلا تو این کار و تو این گام میتونستی موزیک رو از آکورد سل دیز مینور که آکورد ِ تونیک ِ گام هست شروع کنی و بعد در ادامه از اکورد های درجات ِ پنجم و چهارم ِ گام استفاده کنی .
    و یا اصلا در آینده کارت رو تو یه گام ماژور بساز و موزیک رو با یک آکورد ِ ماژور شروع کن که دیکه به کل کارت دچار تغییر تحول بشه .
    مثلا گام ِ دو ماژور رو در نظر بگیر و این آکوردها رو تو کارت بگیر :
    دو ماژور - لا مینور - فا ماژور - سل ماژور .
    اصلا فکر کن تو یه کلاس ِ آهنگسازی ثبت نام کردی و معلم ازت میخواد که هفته ی بعد یه پروژه ی آهنگسازی تو این گام و با این آکوردها تحویل بدی !
    رو این فرمول ِ آکوربندی هم برعکس ِ او فرمولی که در بالا گفتم هرکاری کنی و اگه حتی خودت هم نخوای بازم کارت فضای غربی و مدرن به خودش میگیره .

    راستی انقدر درگیر مباحث تئوریک شدم که میکس رو فراموش کردم .
    نسبت به کارای قبلیت حقیقتا میکس ِ خیلی خوبی کردی تو این کار .
    صداها رو شفاف و با کیفیت کردی و بهشون رنگ و قدرت بخشیدی .
    اما دیگه خیلی زیاد صداها رو Wide کردی و تقریبا همه ی صداها غیر کیک از باند های چپ و راست شنیده میشن !
    یخورده شم میذاشتی تو باند وسط .
    در کل حداکثر دیگه دو تا از صداها رو واید کن .
    مستر هم که نکردی کارت رو .

    در هرصورت یکنواختی و شبیه شدن ِ کارهای یک آهنگساز به هم ، اصلا وجه ِ خوبی نداره و یک شکست ِ بزرگ برای یک آهنگساز به حساب میاد و اون آهنگساز هرچقدر هم که محبوب باشه رفته رقته محبوبیت ِ خودش رو در بین مخاطبین از دست میده .

    امیدوارم موفق باشی دوست بسیار عزیزم و امیدوارم در کار بعدی کلا این فرمول اکوردبندی رو فراموش کنی و یک کار کاملا متفاوت ازت بشنونم .
    اگه بتونی رو اون گام دو ماژور و با اون آکوردها یک اتود بزنی که دیگه خیلی خوب میشه .


    تعداد کل آرای این پست : 4
    تعداد آرای مثبت : 4
    Music is my love
    Music is my life
    Music is my everything

    iP شما همواره رصد میشود :

    تدریس ِ حضوری و تخصصی ِ آهنگسازی و تنظیم در تمامه سبک ها و میکس و مستر در تهران پذیرفته میشود

    صفحه اینستاگرام من
    mehrzad.mehregan

    اکانت تلگرام من
    http://t.me/mehrmehrzad
    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۳/۱۱ در ساعت 12:33

  7. 4 کاربر زیر از Violinist برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. after1 آواتار ها
    after1
    شماره کاربری
    41057
    کاربر بسیار فعال
    اردیبهشت /۱۳۹۲
    337
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی366
    291
    سپاس از شما 350 بار در 123 پست
    Follows
    1
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط violinist تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    درود علی عزیز .
    خب کارت به مراتب پیشرفت کرده و از لحاظ سرضرب بودن و به موقع عوض کردن ِ آکوردها خیلی بهتر شده و مشکلی از این بابت نداشت .
    ملودی و تنظیم فضای قشنگی داره .
    ولی بشرطی که تو ملودی خلاقیت به خرج بدی و این ایده رو مدام تکرار نکنی .
    در ضمن اگه دقت کنی در تمامه کارهات و یا همون اتود هات از این نوع آکوردبندی استفاده میکنی .
    یعنی اولا گام ِ تمامه کارهات همیشه مینور هست .
    و دوما آکورد ِ اول ِ کارات هم همیشه اکورد ِ درجه ی پنجم ِ گام هست . ( دومینانت )
    و همچنین آکورد ِ دومت هم همیشه آکورد ِ درجه ی چهارم گام هستش . _ ساب دومینانت )
    مثلا تو این کار گام " سل دیز مینور " هستش .
    آکورد درجه ی پنجم ِ گام میشه : ره دیز مینور .
    و آکورد درجه چهارم گام هم میشه : دو دیز مینور .
    من همیشه تو همه ی کارات فقط این فرمول ِ آکوربندی رو میشنوم .
    یعنی فقط اسم ِ گام هات رو عوض میکنی و این فرمول همیشه ثابت هست تو همه اتودهات .
    گام های مینور با این نوع فرمول ِ آکوربندی کاملا شرقی و ترکیه ای به گوش میرسن و اصلا به هیچوجه راه نداره رو این فرمول مثلا یه موزیک ِ کلاسیک و یا غربی بسازیم و 100 درصد فضای ملودی خاورمیانه ای میشه .
    در کارای بعدیت سعی کن موزیک رو با آکورد درجه اول ِ گام ( تونیک ) شروع کنی تا یخورده از این فرمول فاصله بگیری و دچار یکنواختی نشی .
    مثلا تو این کار و تو این گام میتونستی موزیک رو از آکورد سل دیز مینور که آکورد ِ تونیک ِ گام هست شروع کنی و بعد در ادامه از اکورد های درجات ِ پنجم و چهارم ِ گام استفاده کنی .
    و یا اصلا در آینده کارت رو تو یه گام ماژور بساز و موزیک رو با یک آکورد ِ ماژور شروع کن که دیکه به کل کارت دچار تغییر تحول بشه .
    مثلا گام ِ دو ماژور رو در نظر بگیر و این آکوردها رو تو کارت بگیر :
    دو ماژور - لا مینور - فا ماژور - سل ماژور .
    اصلا فکر کن تو یه کلاس ِ آهنگسازی ثبت نام کردی و معلم ازت میخواد که هفته ی بعد یه پروژه ی آهنگسازی تو این گام و با این آکوردها تحویل بدی !
    رو این فرمول ِ آکوربندی هم برعکس ِ او فرمولی که در بالا گفتم هرکاری کنی و اگه حتی خودت هم نخوای بازم کارت فضای غربی و مدرن به خودش میگیره .

    راستی انقدر درگیر مباحث تئوریک شدم که میکس رو فراموش کردم .
    نسبت به کارای قبلیت حقیقتا میکس ِ خیلی خوبی کردی تو این کار .
    صداها رو شفاف و با کیفیت کردی و بهشون رنگ و قدرت بخشیدی .
    اما دیگه خیلی زیاد صداها رو Wide کردی و تقریبا همه ی صداها غیر کیک از باند های چپ و راست شنیده میشن !
    یخورده شم میذاشتی تو باند وسط .
    در کل حداکثر دیگه دو تا از صداها رو واید کن .
    مستر هم که نکردی کارت رو .

    در هرصورت یکنواختی و شبیه شدن ِ کارهای یک آهنگساز به هم ، اصلا وجه ِ خوبی نداره و یک شکست ِ بزرگ برای یک آهنگساز به حساب میاد و اون آهنگساز هرچقدر هم که محبوب باشه رفته رقته محبوبیت ِ خودش رو در بین مخاطبین از دست میده .

    امیدوارم موفق باشی دوست بسیار عزیزم و امیدوارم در کار بعدی کلا این فرمول اکوردبندی رو فراموش کنی و یک کار کاملا متفاوت ازت بشنونم .
    اگه بتونی رو اون گام دو ماژور و با اون آکوردها یک اتود بزنی که دیگه خیلی خوب میشه .
    سلام. میشه یکم در مورد Wide کردن توضیح بدید؟


    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۳/۱۱ در ساعت 16:50

  9. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,347
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13877
    9,502
    سپاس از شما 19,352 بار در 5,391 پست
    Follows
    3
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط after1 تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام. میشه یکم در مورد Wide کردن توضیح بدید؟
    Wide به معنی پهن و عریض کردن هست .
    یعنی یه افکت هایی رو صدا میگذاریم که صدا از اطراف ِ سر به گوش میرسه و از وسط ِ سر شنیده نمیشه که البته بصورت دستی هم میشه یک صدا رو واید کرد .
    در اف ال افکت هایی مثل Stereo Shaper و Stereo Enhancer اینکارو انجام میدن .


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    Music is my love
    Music is my life
    Music is my everything

    iP شما همواره رصد میشود :

    تدریس ِ حضوری و تخصصی ِ آهنگسازی و تنظیم در تمامه سبک ها و میکس و مستر در تهران پذیرفته میشود

    صفحه اینستاگرام من
    mehrzad.mehregan

    اکانت تلگرام من
    http://t.me/mehrmehrzad
    #5 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۳/۱۳ در ساعت 22:51

  10. 2 کاربر زیر از Violinist برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  11. pe32_64 آواتار ها
    pe32_64
    شماره کاربری
    19671
    مدیر بـازنشسته
    مرداد /۱۳۹۱
    تهران
    2,668
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3145
    10,208
    سپاس از شما 4,690 بار در 2,271 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط violinist تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    Wide به معنی پهن و عریض کردن هست .
    یعنی یه افکت هایی رو صدا میگذاریم که صدا از اطراف ِ سر به گوش میرسه و از وسط ِ سر شنیده نمیشه که البته بصورت دستی هم میشه یک صدا رو واید کرد .
    در اف ال افکت هایی مثل Stereo Shaper و Stereo Enhancer اینکارو انجام میدن .
    بله در ادامه ی توضیحات مهرزاد عزیزم
    اینو بگم که تا حدی "wide" کنید که اگه کل کار رو مونو بکنی(با تنظیمات ترک مستر)، هیچ سازی گم نشه.


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    نمی گم با تو واسم، گریه دیگه گریه نبود
    با تو این زمزمه ها یه های های دیگه داشت
    #6 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۳/۱۴ در ساعت 02:24

  12. کاربران زیر از شما pe32_64 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 37 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست