کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی






صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت


جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 3 از 5 نخستنخست 1 2 3 4 5 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 44

موضوع: واسه خلق ملودی چه چیزایی لازمه؟

  1. FARZAD آواتار ها
    FARZAD
    شماره کاربری
    100
    کاربر بسیار فعال
    اردیبهشت /۱۳۹۰
    تهران
    250
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی28
    208
    سپاس از شما 180 بار در 94 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    در جواب خودم بگم که درسته خیلی جا ها تقصیر شما نیست

    نقل قول نوشته اصلی توسط FARZAD تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    1-برای این زیبا نمیشه یا شما ملودی توی زهن رو پیدا نکردید از نت گرفته تا پرده و . . .
    2-یا اون ملودی رو برای یه ساز دیگه توی ذهن خود ساختید
    3-شما از وی اس تی های نا مرغوب و بد استفاده می کنید برای این میگم که ( تا حالا دیدید وقتی یه ملودی تویس نرم افزار میزنید وبعد میگید یه پرده پایین رو ببینم هی
    می رید پایین تر میبینید بد میشه و دباره میرید از جای اول میرید بالا باز هم بد و بد تر میشه) می دونید چرا؟
    شرکت های کوچیک یا گاهی شرکت های بزرگ برای ساخت vsti خودشون برای کم کردن هزینه ها این کار رو می کنن
    یه یا دو یا نهایتا سه پرده ساز رو به صدا در میارن بعد در نرم افزار پیچ میکنن
    یا این شرکت های کوچیک یا وی اس تی های کم حجم شو این کار ور میکنن یه lead زیبا می سازن بعد با چند افکت و اکو صدا رو تغییر میدن


    #21 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۰۷/۰۶ در ساعت 23:05

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۱
    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۲
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای اف ال استودیو
    آموزش فارسی جامع میکس حرفه ای آهنگ با پلاگینهای ویوز waves
    آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ یک آهنگ از ابتدا تا انتها با پلاگینهای ویوز
    آموزش فارسی پلاگین اکولایزر فاب فیلتر FabFilter Pro-Q 2
    آموزش فارسی صفر تا صد استودیو وان Studio one

    آموزش فارسی صفر تا صد آموزش ایبلتون لایو Ableton Live
    صفر تا صد آموزش فارسی مسترینگ با فاب فیلتر و ویوز
    آموزش فارسی صفر تا صد میکس و مسترینگ با ایزوتوپ
    آموزش فارسی و حرفه ای میکس وکال رپ
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای کیوبیس ۹ cubase
    آموزش فارسی گرم کردن وکال صدای خواننده با izotope nectar2 ایزوتوپ
    صفر تا صد آموزش فارسی پرو تولز – پک ۱

    صفر تا صد آموزش فارسی پروتولز – پک ۲
    آموزش فارسی ساخت موسیقی متن فیلم توسط هانس زیمر
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی ساخت ریتم ۶.۸ ایرانی ، بندری ، ترکی ، عربی
    کارگاه آموزش فارسی آکوردها،ملودی ،هارمونی و کنترپوان

    کارگاه آموزشی میکس حرفه ای آهنگ با کیوبیس
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    جعبه آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    جعبه آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی کامل سینتی سایزرهای massive- fm8- sylenth- prologe
    آموزش فارسی اصولی آهنگسازی با کامپیوتر
    آموزش فارسی ساخت ملودی بر اساس فواصل و گامها
    صفر تا صد آموزش فارسی ادوبی ادیشن Adobe Audition CC
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی دی جی با نرم افزار TRAKTOR PRO
    حرفه ای ترین آموزش فارسی میکس و مسترینگ با فاب فیلتر Fab Filter
    ۲۶۰ الگوی ریتم آماده در سبکهای مختلف برای نرم افزارهای آهنگسازی

     

  3. Muse آواتار ها
    Muse
    شماره کاربری
    1321
    کاربر پیـشرفته
    خرداد /۱۳۹۰
    تهران
    447
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی112
    341
    سپاس از شما 797 بار در 285 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط AUTUMNAL تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    کلا من خودم چون هنوز زوده که کار وکال بدم بیرون، موزیک هایی که میسازم بدون وکال هستش.
    تو ترنس هم مهمترین چیزی که مخاطب رو جذب میکنه و کلا نقطه قوت این سبک (که شده پرطرفدارترین سبک موزیک الکترونیک و منو مجذوب خودش کرده)، ملودی های خارق العاده اونه.
    واسه همین هم این تاپیک رو زدم تا از تجربیات شما ها استفاده کنم. کارام داره شبیه به هم میشه
    من مشکلم همینه، خیلی موقع ها یه چیزی میاد تو ذهنم، به نظرم جالبه، میام پیادش کنم خوب نمیشه!
    حالا چند تا نکته هست.
    1. من تنها چیزی که بلدم اسم نت هاست. آیا این دلیلشه؟
    2. واسه این کار نت خوانی لازمه که یاد بگیرم؟
    3.آکورد شناسی و گام شناسی چقدر تو این زمینه بهم کمک میکنه؟
    ممنون
    مهدی عزیز موسیقی یه علمه
    تو ایران بعضی ها این جوری برداشت کردن که بازی با لوپ ها و الگو های اماده ادمو اهنگساز و تنظیم کننده میکنه بعضی جاها شنیدم در مورد بعضی از بزرگان صحبت میشه که فلان شخص سواد موسیقی نداره پس چطور به اینجا رسیده دقیقا مطمئن نیستم ولی فکر کنم تیستو در مورد شنیده بودم که تئوری موسیقی نمی دونه در حالی که این کاملا غلطه که بدون سواد تئوریک نمیشه یه موسیقی دان شد همیشه تو دنیا استثنائ وجود داره تیستو هم میتونه یکی از این افراد باشه بعضی افراد موسیقی در خونشونه شاید تحصیل نکردن ولی ذاتی موسیقیدانن که این شاید از هزار ها نفر یه نفر اینجوری باشه ولی برای اشخاص دیگه فقط اشنائی با تئوری موسیقیه که میتونه از اونا یه موسیقی دان بسازه تا یه اهنگساز با اکوردها وگام - فاصله و ... اشنا نباشه نمیتونه افکارشو رو کاغذ پیاده کنه مواردی که خودت اشاره کردی از مهمترین چیزاس که اگه در موردشون خوب مطالعه نکنی به مشکل بر میخوری


    کاش میشد خدا بودم...
    #22 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۰۷/۰۶ در ساعت 23:50

  4. 6 کاربر زیر از Muse برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  5. music آواتار ها
    music
    شماره کاربری
    15
    کاربر پیـشرفته
    فروردین /۱۳۹۰
    963
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی152
    406
    سپاس از شما 1,330 بار در 543 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    گفتگوی خوبی هست ممنون از تاپیک
    به نظر من برای خلق ملودی ( فعلا بحثم ملودی هست نه تنظیم ) احساس و استعداد عامل مهمی هست
    اما نکته اینجاست برای تبدیل و پیاده کردن این احساس و استعداد اشنایی با اصول و علم و قوائد اهنگسازی خیلی مهمتره
    فرض کنید توی ذهن خیلی از ماها در حال قدم زدن یا ماشین سواری یا زیر بارون و غیره... یک ملودی به ذهنمون میاد که پر از احساس و قشنگی هست اما به دلیل اینکه نمیتونیم اون رو به خط موسیقیایی تبدیلش کنیم اون ...ه و ملودی از ذهنمون میره و در نطفه میمیره
    اما میرسیم به این مطلب که آیا هر کسی که علم موسیقیایی کامل داشت ملودی ساز خوبی هست؟ جواب منفیه چون ما این همه آهنگساز در ایران و جهان داریم اما خیلی از اونها به ورطه تکرار افتادند و شاهکاری خلق نکردند
    یه مثال میزنم مثلا کامبیز روشن روان در تئوری موسیقی و در زمینه اهنگسازی خیلی سابقه و تجربه و تحصیلات داره اما چرا هیچوقت مثل مجید انتظامی نمیشه؟
    برای اینکه مجید انتظامی علاوه بر علم و دانش یه غریزه و استعداد و احساس ذاتی داره که اون و اثارش رو متمایز کرده
    یا مثلا شادمهر
    همینطور در تنظیم هم اینطوره ما تعداد زیادی تنظیم کننده با سواد داریم اما یکی میشه سیروان همه نمیشن این به اون دلیل نیست که دیگران درسش رو نخوندند یا تحصیلات هنری نداشتند بلکه به این خاطره که یک هوش و هنر و احساس و استعداد در یک نفر تجلی میکنه که در دیگران ممکنه اون نباشه
    پس برای خلق یک ملودی خوب علم کافی نیست اما برای خلق یک ملودی خوب علم لازم هست
    حالا دوستان گفتگو رو ادامه بدند من وارد جزییات هم میشم چون این صحبتم کلی بود و طولانی شد و به بحث فنی ساخت موسیقی نرسید البته من یاد میگیرم از نظر دوستان


    #23 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۰۷/۰۷ در ساعت 00:09

  6. 4 کاربر زیر از music برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  7. FARZAD آواتار ها
    FARZAD
    شماره کاربری
    100
    کاربر بسیار فعال
    اردیبهشت /۱۳۹۰
    تهران
    250
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی28
    208
    سپاس از شما 180 بار در 94 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    کاملا درسته


    #24 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۰۷/۰۷ در ساعت 00:29

  8. Ali_Nazari آواتار ها
    Ali_Nazari
    شماره کاربری
    4325
    مدیر بـازنشسته
    مرداد /۱۳۹۰
    س و ب
    2,242
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی1384
    4,608
    سپاس از شما 4,167 بار در 1,536 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    من فكر نمي كنم ملودي ربطي به اين چيزا داشته باشه دوستان
    نه به سمپل هايي كه استفاده ميكنيم
    و نه به ليد ها وبيس و پد يا چيزاي ديگه
    به نظر من ملودي...!
    يه چيزيه كه خود آهنگساز بايد خلق كنه
    و توي اين كار بايد از تجربه ، احساس ، استعداد و علم موسيقي كمك بگيره
    كه به نظر من احساس آهنگ ساز حرف اول رو ميزنه
    و هر وقت چيزي به ذهنت ميرسه يه جوري ثبتش كن حتما كه نبايد نت نويسي يا داشته باشيم
    نزار ملودي پبره چون اگه بپره ديگه پريده
    مثلا من از 100% تئوري موسيقي شايد 5% رو بلد باشم و بيشتر از تجربه ام كمك ميگيرم تا چيزاي ديگه
    و موقعي هم كه ملودي تو ذهنت نيست انقد با نتها ور برو تا چيزي كه مي خواي بشه
    منظورم توي پيانو روله
    توي ساخت ملودي هم اگه خواستي ميتونم كمكت كنم هر چند سبكم اين نيست ولي يه ذهنيتهايي دارم كه شايد به دردت بخوره
    مرسي


    #25 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۰۷/۰۸ در ساعت 01:08

  9. 4 کاربر زیر از Ali_Nazari برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. FARZAD آواتار ها
    FARZAD
    شماره کاربری
    100
    کاربر بسیار فعال
    اردیبهشت /۱۳۹۰
    تهران
    250
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی28
    208
    سپاس از شما 180 بار در 94 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    مشکل ایشون رو گفتم این جوریه از توی حرفاشون معلومه که مشکل از کجاس

    وگر نه ربطی نداره


    #26 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۰۷/۰۸ در ساعت 01:33

  11. کاربران زیر از شما FARZAD عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  12. AUTUMNAL آواتار ها
    AUTUMNAL
    شماره کاربری
    4288
    عضو سابق
    مرداد /۱۳۹۰
    Mashhad
    319
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی76
    401
    سپاس از شما 588 بار در 184 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Muse تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    مهدی عزیز موسیقی یه علمه
    تو ایران بعضی ها این جوری برداشت کردن که بازی با لوپ ها و الگو های اماده ادمو اهنگساز و تنظیم کننده میکنه بعضی جاها شنیدم در مورد بعضی از بزرگان صحبت میشه که فلان شخص سواد موسیقی نداره پس چطور به اینجا رسیده دقیقا مطمئن نیستم ولی فکر کنم تیستو در مورد شنیده بودم که تئوری موسیقی نمی دونه در حالی که این کاملا غلطه که بدون سواد تئوریک نمیشه یه موسیقی دان شد همیشه تو دنیا استثنائ وجود داره تیستو هم میتونه یکی از این افراد باشه بعضی افراد موسیقی در خونشونه شاید تحصیل نکردن ولی ذاتی موسیقیدانن که این شاید از هزار ها نفر یه نفر اینجوری باشه ولی برای اشخاص دیگه فقط اشنائی با تئوری موسیقیه که میتونه از اونا یه موسیقی دان بسازه تا یه اهنگساز با اکوردها وگام - فاصله و ... اشنا نباشه نمیتونه افکارشو رو کاغذ پیاده کنه مواردی که خودت اشاره کردی از مهمترین چیزاس که اگه در موردشون خوب مطالعه نکنی به مشکل بر میخوری
    ممون علی جان
    در مورد تیستو من مصاحبه انگلیسی شو خوندم که میگفت از تئوری چیزه زیادی نمیدونه، اما خوب به قوله خودت شاید اون استثناس.
    دقیقا منم همینو میخوام بدونم که اگه بخوام اونی که تو ذهنم میاد رو یه جوری یادداشت کنم که از دست نره، چه چیزایی رو باید یاد بگیرم. تا الان من فقط یه ملودی بوده که تو ذهنم اومده و تونستم همونو دقیقا اجرا کنم. بقیه رفتن.
    نقل قول نوشته اصلی توسط music تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    گفتگوی خوبی هست ممنون از تاپیک
    به نظر من برای خلق ملودی ( فعلا بحثم ملودی هست نه تنظیم ) احساس و استعداد عامل مهمی هست
    اما نکته اینجاست برای تبدیل و پیاده کردن این احساس و استعداد اشنایی با اصول و علم و قوائد اهنگسازی خیلی مهمتره
    فرض کنید توی ذهن خیلی از ماها در حال قدم زدن یا ماشین سواری یا زیر بارون و غیره... یک ملودی به ذهنمون میاد که پر از احساس و قشنگی هست اما به دلیل اینکه نمیتونیم اون رو به خط موسیقیایی تبدیلش کنیم اون ...ه و ملودی از ذهنمون میره و در نطفه میمیره
    اما میرسیم به این مطلب که آیا هر کسی که علم موسیقیایی کامل داشت ملودی ساز خوبی هست؟ جواب منفیه چون ما این همه آهنگساز در ایران و جهان داریم اما خیلی از اونها به ورطه تکرار افتادند و شاهکاری خلق نکردند
    یه مثال میزنم مثلا کامبیز روشن روان در تئوری موسیقی و در زمینه اهنگسازی خیلی سابقه و تجربه و تحصیلات داره اما چرا هیچوقت مثل مجید انتظامی نمیشه؟
    برای اینکه مجید انتظامی علاوه بر علم و دانش یه غریزه و استعداد و احساس ذاتی داره که اون و اثارش رو متمایز کرده
    یا مثلا شادمهر
    همینطور در تنظیم هم اینطوره ما تعداد زیادی تنظیم کننده با سواد داریم اما یکی میشه سیروان همه نمیشن این به اون دلیل نیست که دیگران درسش رو نخوندند یا تحصیلات هنری نداشتند بلکه به این خاطره که یک هوش و هنر و احساس و استعداد در یک نفر تجلی میکنه که در دیگران ممکنه اون نباشه
    پس برای خلق یک ملودی خوب علم کافی نیست اما برای خلق یک ملودی خوب علم لازم هست
    حالا دوستان گفتگو رو ادامه بدند من وارد جزییات هم میشم چون این صحبتم کلی بود و طولانی شد و به بحث فنی ساخت موسیقی نرسید البته من یاد میگیرم از نظر دوستان
    منم کاملا موافقم که حرفه اول رو ذوق و استعداده که میزنه.
    پیمان جان حتما ادامه بده.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Ali_ice تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    من فكر نمي كنم ملودي ربطي به اين چيزا داشته باشه دوستان
    نه به سمپل هايي كه استفاده ميكنيم
    و نه به ليد ها وبيس و پد يا چيزاي ديگه
    به نظر من ملودي...!
    يه چيزيه كه خود آهنگساز بايد خلق كنه
    و توي اين كار بايد از تجربه ، احساس ، استعداد و علم موسيقي كمك بگيره
    كه به نظر من احساس آهنگ ساز حرف اول رو ميزنه
    و هر وقت چيزي به ذهنت ميرسه يه جوري ثبتش كن حتما كه نبايد نت نويسي يا داشته باشيم
    نزار ملودي پبره چون اگه بپره ديگه پريده
    مثلا من از 100% تئوري موسيقي شايد 5% رو بلد باشم و بيشتر از تجربه ام كمك ميگيرم تا چيزاي ديگه
    و موقعي هم كه ملودي تو ذهنت نيست انقد با نتها ور برو تا چيزي كه مي خواي بشه
    منظورم توي پيانو روله
    توي ساخت ملودي هم اگه خواستي ميتونم كمكت كنم هر چند سبكم اين نيست ولي يه ذهنيتهايي دارم كه شايد به دردت بخوره
    مرسي
    ممنون از راهنمایی و پیشنهادت.

    آقا من این تاپیک رو زدم به دلایل زیر:
    1. چون واقعا وقتشو ندارم برم تمام مواردی که مربوط به تئوری موزیک میشه رو یاد بگیرم، اینجا بفهمم که چه چیزایی واسه ملودی سازی لازمه، همونا رو برم دنبالش.
    2. اینجا تو این سایت زدم چون همه اعضاش خوب و خاکی هستند و کسانی تو این ساید عضون که علم و تجربه و ذوقشون تو موزیک بالاست (جدی میگم) و این باعث افتخار منه که در کنارشون هستم.

    امیدوارم به من کمک کنید که این مشکل (که الان زیاد واسم حاد نیست) اما میبینم که در آینده واسم مشکل ایجاد میکنه رو حل کنم.

    ممون از همه


    #27 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۰۷/۰۸ در ساعت 07:14

  13. کاربران زیر از شما AUTUMNAL عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  14. villi آواتار ها
    villi
    شماره کاربری
    2768
    عضو سابق
    تیر /۱۳۹۰
    Steinberg
    1,763
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی68
    1,117
    سپاس از شما 1,799 بار در 871 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    تهیه و اجرای ملودی های بکر با گرفتن ایده های همزمان از موسیقی در حال اجرا، از ضروری ترین توانایی هایی است که یک نوازنده ساز - از percussion و drums گرفته تا سازهایی مانند پیانو، ترمپت و ... - باید داشته باشد.هیچ قانون مشخصی برای تهیه ملودی های زیبا بصورت بداهه وجود ندارد و این موارد تنها ایده هایی است که ممکن است بتواند در خلق جملات موسیقی مفید باشد.

    موسیقی jazz – که منظور بداهه نوازی می باشد – تنها با تمرین های زیاد، گوش دادن به موسیقی jazz ، مطالعه سبکهای مختلف موسیقی و بخصوص توجه به ادبیات و ریشه های فرهنگی موسیقی jazz ، می تواند در ذهن یک نوازنده jazz رشد و نمو پیدا کند.

    در نظر گرفتن ریتم، نتهای موسیقی (pictch)، طراحی فرم و پستی و بلندی هندسی جملات بداهه نوازی مجموعا" شخصیت ملودی شما را درست میکنند. در هر صورت قوائد زیر می تواند شما را در ساخت این ملودی ها یاری نماید :

    - میان قسمت های آرام (relaxation) و پرهیجان و پرتنش (tension) موسیقی همواره باید بالانس وجود داشته باشد.
    - ملودی حتما باید نقطه اوج (Climax) داشته باشد و این حالت نباید بیش از حد تکرار شود.
    - میان حرکت های پیوسته و پرش ها باید تعادل وجود داشته باشد.
    - میان جملاتی که تکرار می شود با جملاتی که فقط یکبار اجرا می شوند نیز باید تعادل برقرار باشد.

    شاید بنظر برسد که این موارد بسیار بدیهی بنظر می رسد، که کاملا" هم درست است نکته مهم توجه به رعایت آنها هنگام بداهه نوازی می باشد.
    - داشتن ایده های هندسی از ملودی موسیقیدانان بزرگ بسیار به درک و بالابردن توانایی بداهه نوازی کمک می کند...


    #28 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۰۷/۰۸ در ساعت 10:09

  15. 3 کاربر زیر از villi برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  16. arman NK آواتار ها
    arman NK
    شماره کاربری
    5951
    کاربر فعال
    مهر /۱۳۹۰
    تهران
    111
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی6
    0
    سپاس از شما 36 بار در 29 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط AUTUMNAL تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    کلا من خودم چون هنوز زوده که کار وکال بدم بیرون، موزیک هایی که میسازم بدون وکال هستش.
    تو ترنس هم مهمترین چیزی که مخاطب رو جذب میکنه و کلا نقطه قوت این سبک (که شده پرطرفدارترین سبک موزیک الکترونیک و منو مجذوب خودش کرده)، ملودی های خارق العاده اونه.
    واسه همین هم این تاپیک رو زدم تا از تجربیات شما ها استفاده کنم. کارام داره شبیه به هم میشه
    من مشکلم همینه، خیلی موقع ها یه چیزی میاد تو ذهنم، به نظرم جالبه، میام پیادش کنم خوب نمیشه!
    حالا چند تا نکته هست.
    1. من تنها چیزی که بلدم اسم نت هاست. آیا این دلیلشه؟
    2. واسه این کار نت خوانی لازمه که یاد بگیرم؟
    3.آکورد شناسی و گام شناسی چقدر تو این زمینه بهم کمک میکنه؟
    ممنون
    تمام اين چيزايي كه گفتي ميتونه درست باشه ولي هميشه مخصوصا تو سبك هاي الكترونيك ملودي از اعماق افكار ما مياد .
    مثلا وقتي شاديم ملودي شاد مي زنيم و وقتي ناراحت ملودي هاي غم از افكار بيرون ميان و


    #29 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۰۷/۱۹ در ساعت 04:18

  17. wolf.0511 آواتار ها
    wolf.0511
    شماره کاربری
    5595
    کاربر پیـشرفته
    مهر /۱۳۹۰
    مشهد
    791
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی65
    153
    سپاس از شما 397 بار در 243 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام دوستان خیلی ممنون خیلی خوبه اگه این موضوع ادامه پیدا کنه من شخصا سبک هیپ هاپ و رپ کار میکنم شاید به نظر خیلی از شما ها هیپ هاپ اصلا جز موسیقی نباشه ولی به نظر من هست .چون یک آهنگ خیلی ساده با یک ریتم تکراری تا آخر و ملودی ای که از چهار تا نت بیشتر تشکیل نشده تشکیل میشه ولی خیلی زیبا به نظر میاد . باور ندارین برین هیپ هاپ های آمریکایی مثلا 50cent و eminem رو گوش کنین
    وقتی خودم میخام یک ملودی مثلا برای اجتماعی بزنم تا حدودی باید غمگین باشه ولی ملودی ای که میزنم بیشتر به ملودی برنامه کودک یا زنگ موبایل میشه .تئوري موسیقی رو هم تا حد کمی خوندم ولی تا حالا برام کاربردی نداشته
    یعنی نمیدونم چطوری باید تو آهنگ به کار ببرمش ملودی در حد همون چهار نت برا من کافیه فقط مناسب فضای آهنگ باشه.به نظر شما اشکال من کجاست؟


    #30 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۰۹/۱۶ در ساعت 19:09

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۱/۲۱, 10:51
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۲/۲۲, 14:21
  3. آثار حسین علیزاده و خسرو شکیبایی منتشر می.شود
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۲/۲۰, 23:50
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۳/۰۲, 03:46
  5. دانلود سینتی سایزر فضایی Golden ASET
    توسط iran در انجمن آرشیو
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۲/۲۳, 01:47

جستجو شده ها

زدن یک زیر ملودی قشنگ با برنامیه کیوبیس

سمپل ملودي

خط ملودی

ملودی سازی

خلق ملودی

خلق ملودی خوب

برای ملودی ساختن چه چیزی لازمه

تا این لحظه 261 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست