کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی






صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت


جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 5 از 6 نخستنخست ... 3 4 5 6 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 52

موضوع: طرح سوالات و مشکلات تئوری موسیقی از شما (( پاسخ از ما ))

  1. kamiparpar آواتار ها
    kamiparpar
    شماره کاربری
    45959
    کاربر تازه وارد
    مرداد /۱۳۹۲
    17
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3
    2
    سپاس از شما 0 بار در 0 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    با سلام خدمت بزرگان... یه سوال داشتم اینکه برای زیرسازی صداهای یک قطعه ایا قاعده خاصی وجود دارد و مربوط به مبحث خاصی می شود؟عزیزان این سوال خیلی رو مخمه چون خودم هر وقت قطعه میسازم با زیر صداها مشکل دارم اگر پاسخ جامعی بفرمایید ممنون میشم..


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 0
    #41 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۴/۲۳ در ساعت 03:17

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۱
    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۲
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای اف ال استودیو
    آموزش فارسی جامع میکس حرفه ای آهنگ با پلاگینهای ویوز waves
    آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ یک آهنگ از ابتدا تا انتها با پلاگینهای ویوز
    آموزش فارسی پلاگین اکولایزر فاب فیلتر FabFilter Pro-Q 2
    آموزش فارسی صفر تا صد استودیو وان Studio one

    آموزش فارسی صفر تا صد آموزش ایبلتون لایو Ableton Live
    صفر تا صد آموزش فارسی مسترینگ با فاب فیلتر و ویوز
    آموزش فارسی صفر تا صد میکس و مسترینگ با ایزوتوپ
    آموزش فارسی و حرفه ای میکس وکال رپ
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای کیوبیس ۹ cubase
    آموزش فارسی گرم کردن وکال صدای خواننده با izotope nectar2 ایزوتوپ
    صفر تا صد آموزش فارسی پرو تولز – پک ۱

    صفر تا صد آموزش فارسی پروتولز – پک ۲
    آموزش فارسی ساخت موسیقی متن فیلم توسط هانس زیمر
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی ساخت ریتم ۶.۸ ایرانی ، بندری ، ترکی ، عربی
    کارگاه آموزش فارسی آکوردها،ملودی ،هارمونی و کنترپوان

    کارگاه آموزشی میکس حرفه ای آهنگ با کیوبیس
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    جعبه آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    جعبه آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی کامل سینتی سایزرهای massive- fm8- sylenth- prologe
    آموزش فارسی اصولی آهنگسازی با کامپیوتر
    آموزش فارسی ساخت ملودی بر اساس فواصل و گامها
    صفر تا صد آموزش فارسی ادوبی ادیشن Adobe Audition CC
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی دی جی با نرم افزار TRAKTOR PRO
    حرفه ای ترین آموزش فارسی میکس و مسترینگ با فاب فیلتر Fab Filter
    ۲۶۰ الگوی ریتم آماده در سبکهای مختلف برای نرم افزارهای آهنگسازی

     

  3. Savan II آواتار ها
    Savan II
    شماره کاربری
    16488
    مدیر بـازنشسته
    خرداد /۱۳۹۱
    شیراز
    2,702
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3087
    5,635
    سپاس از شما 4,694 بار در 1,975 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط kamiparpar تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    با سلام خدمت بزرگان... یه سوال داشتم اینکه برای زیرسازی صداهای یک قطعه ایا قاعده خاصی وجود دارد و مربوط به مبحث خاصی می شود؟عزیزان این سوال خیلی رو مخمه چون خودم هر وقت قطعه میسازم با زیر صداها مشکل دارم اگر پاسخ جامعی بفرمایید ممنون میشم..
    سلام
    میشه سوال کنم منظور شما از زیر صدا چیه؟


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 1

    حتی مرگم را
    شکست به حساب نمی آورم ،
    به جای آن،
    تنها حسرت ترانه ای ناتمام را
    با خود به گور خواهم برد...
    #42 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۴/۲۳ در ساعت 07:09

  4. کاربران زیر از شما Savan II عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  5. kamiparpar آواتار ها
    kamiparpar
    شماره کاربری
    45959
    کاربر تازه وارد
    مرداد /۱۳۹۲
    17
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3
    2
    سپاس از شما 0 بار در 0 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    ممنونم از حضورتان.منظورم کلا صداهایی غیر از ملودی اصلی و ریتم درام و اینا است یعنی شما ملاحظه بفرمایی به کارهای آقای فرزاد فرزین متوجه یهه سری صداهایی میشوید که در واقع نقش همراهی را ایفا می کند.کلا مبانی ای برای سازهای همراهی کننده مثل سازهای بیس و پیانو گیتار وجود دارد؟


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 0
    #43 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۴/۲۳ در ساعت 23:11

  6. sevenstar1000 آواتار ها
    sevenstar1000
    شماره کاربری
    46554
    کاربر تازه وارد
    مرداد /۱۳۹۲
    34
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی29
    105
    سپاس از شما 24 بار در 16 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    بله مبانی برای ساز های همراهی کننده وجود داره ( البته اگر منظورتون رو درست فهمیده باشم )

    برای سازهايی مثل .پیانو - گیتار - بیس ها - پد ها و حتی سازهای ملودیک مثل سازهای بادی و ... چندین حالت به غیر از ملودی اصلی وجود داره که میتونن به صورت آکورد - آرپژ - ریتم -حتی به صورت یه ملودی مجزا و... باشند .
    که اکثرا در گام ملودی اصلی حرکت میکنند و شاید این مبانی رو بشه توی هارمونی و از روی گام های موسیقی پیدا کرد.

    ساز های بیس مثل گیتار بیس هم بعضی اوقات ( شاید اکثر اوقات ) برای خودشون ملودی مجزایی رو دنبال میکنند . که گاهی اوقات از گام اصلی خارج میشند و خارج شدنشون از گام نه تنها مشکل ایجاد نمیکنه که حتی یکی از تکنیک های موسیقی و زیبایی به شمار میاد که معمولا بر روی گام های کروماتیک که با گام اصلی هماهنگند حرکت میکنند...

    برای صدای های غیر موسیقایی که توی قطعات موسیقی مدرن به وفور دیده میشه (فرض کنید مثل صدای فلزات) هم میشه قاعده هایی گذاشت ولی بیشتر به حس نوازنده بستگی داره که باهاشون چه کاری انجام بده ..

    امیدوارم منظورتون رو خوب فهمیده باشم و پاسخم هر چند کم مفید باشه ...
    موفق باشید ...


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 2
    ویرایش توسط sevenstar1000 : ۱۳۹۳/۰۴/۲۴ در ساعت 02:42
    #44 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۴/۲۴ در ساعت 02:23

  7. کاربران زیر از شما sevenstar1000 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. kamiparpar آواتار ها
    kamiparpar
    شماره کاربری
    45959
    کاربر تازه وارد
    مرداد /۱۳۹۲
    17
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3
    2
    سپاس از شما 0 بار در 0 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    بی نهایت از شما بابت وقتی که گذاشتید ممنونم...خوشبختانه منظور سوالم را دقیقا متوجه شدید.پس برای سازهای همراهی کننده باید علاوه بر پیشنیاز های هارمونی,هارمونی را نیز آموخت؟یعنی پاسخ چنین سولاتی را تنها در هارمونی بیابیم؟


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 0
    #45 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۴/۲۴ در ساعت 06:24

  9. rohamkabir آواتار ها
    rohamkabir
    شماره کاربری
    37707
    کاربر فعال
    فروردین /۱۳۹۲
    سنندج
    111
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی45
    78
    سپاس از شما 42 بار در 32 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    با تجربه میشه کار کرد ولی بنظر من اگه تئوری بلد باشین پیشرفتتون خیلی سریعتره و علمی تر و اصولی تر کار میکنین
    در ضمن اگه منظور شما از تجربه اینه که فقط با کارکردن با نرم افزار آهنگسازی کنیم ممکن نیست اصن !
    شما باید یه حداقلی بلد باشین مثل گام ها و آکورد ها و ...
    موفق باشید


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 0
    اگه از پست کاربری خوشتون اومد ، بجای اسپم زدن کافیه علامت + پایین پست و دکمه ی تشکر (لایک) رو بزنید ...

    خوشحال میشم نظرتونو در مورد آهنگ جدیدم (دمو - رپ اجتماعی) بدونم ...
    #46 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۴/۲۴ در ساعت 10:53

  10. sevenstar1000 آواتار ها
    sevenstar1000
    شماره کاربری
    46554
    کاربر تازه وارد
    مرداد /۱۳۹۲
    34
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی29
    105
    سپاس از شما 24 بار در 16 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط kamiparpar تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    بی نهایت از شما بابت وقتی که گذاشتید ممنونم...خوشبختانه منظور سوالم را دقیقا متوجه شدید.پس برای سازهای همراهی کننده باید علاوه بر پیشنیاز های هارمونی,هارمونی را نیز آموخت؟یعنی پاسخ چنین سولاتی را تنها در هارمونی بیابیم؟
    بله در آهنگ سازی یکی از مهمترین چیز ها که زیبایی موسیقی رو میرسونه آکورد ها و نت های چند صدایی هستند که اصول ساخت اون ها رو میتونید با یاد گیری هارمونی یاد بگیرید . توصیه میکنم یه جستجویی تو بخش آموزش هارمونی همین سایت بکنید ...

    در مورد نظر دوستمون هم باید بگم که با استفاده از نرم افزار شاید فقط بتونید ملودی بسازید و استفاده از زیر صداهایی که مد نظرتونه بدون دونستن اصول اولیه و هارمونی شاید غیر ممکن به نظر برسه ...
    موفق باشید ...


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 2
    #47 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۴/۲۴ در ساعت 18:39

  11. saeedtt آواتار ها
    saeedtt
    شماره کاربری
    75997
    کاربر تازه وارد
    مرداد /۱۳۹۳
    31
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی8
    19
    سپاس از شما 10 بار در 5 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام.
    من آموزش تئوری موسیقی رو دارم تو سایت می خونم.و خیلی چیزا یاد گرفتم.اما یه سری چیزا رو قاطی کردم.
    سوالمو با یه مثال توضیح میدم: من یک ملودی رو اجرا کردم در اکتاو 5 و می خوام آکورد بگیرم.
    ایا فقط می تونم تو اکتاو 5 آکورد بگیرم؟یا می تونم در اکتاو 6 آکورد بگیرم؟( یا بلعکس،ملودی رو اکتاو 6 و آکورد رو اکتاو 5 )
    یه سوال دیگه: آکورد گرفتن الزامیه یا دل بخواهی ؟


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 0
    #48 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۵/۳۱ در ساعت 03:01

  12. مهران خراطها آواتار ها
    مهران خراطها
    شماره کاربری
    12709
    کاربر تازه وارد
    فروردین /۱۳۹۱
    17
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی8
    7
    سپاس از شما 2 بار در 2 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام...از اساتید یکی لطف کنه آکورد های این دو تا ملودی را واسم تحصیح کنه...خیلی کوتاه هست ممنون میشم یکی زحمتشو بکشه...
    فایل های پیوست شده فایل های پیوست شده
    • نوع فایل: flp untitled.flp‏ (134.1 کیلو بایت, 38 بار این فایل دانلود شده است)


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 0
    #49 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۷/۲۶ در ساعت 13:12

  13. مهران خراطها آواتار ها
    مهران خراطها
    شماره کاربری
    12709
    کاربر تازه وارد
    فروردین /۱۳۹۱
    17
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی8
    7
    سپاس از شما 2 بار در 2 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    کسی نیست کمک کنه؟


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 0
    #50 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۷/۲۷ در ساعت 22:54

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۱/۲۰, 10:00
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۱/۱۹, 14:00
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۰/۲۸, 13:21
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۰/۲۸, 11:50
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۸/۱۸, 09:52

جستجو شده ها

سوالات تئوری موسیقی

طرح نت موسیقی

طرح نت موسيقيریاضی و موسیقیریاضی و نت نویسی«موسیقی»پاساژ چیستموسيقي سنتيعلامت موسيقي سنتيجواب کتاب تءوری cubase.irسوالات تخصصی تئوری موسیقی تمرين پاساژچيستآکوردهای گام پنتاتونیکكليد سوًالات تئوری موسیقی برای نوآموزان آکوردAm7پاساژ چیست ؟سوالات سخت تئوری موسیقیطرح نوت موسیقیربع پرده زیر ترنت آهنگ love story در گام laminor

تا این لحظه 314 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست