کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی






صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت


+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: پاسخ سرپرست گروه صدابرداری برج میلاد در برابر انتقادات به صدابرداری این سالن در شب.های جشنواره موسیقی فجر حسن اردستانی:

  1. Ramin95 آواتار ها
    Ramin95
    شماره کاربری
    4941
    Contributor
    شهریور /۱۳۹۰
    0
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی575
    0
    سپاس از شما 666 بار در 549 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض پاسخ سرپرست گروه صدابرداری برج میلاد در برابر انتقادات به صدابرداری این سالن در شب.های جشنواره موسیقی فجر حسن اردستانی:

    پاسخ سرپرست گروه صدابرداری برج میلاد در برابر انتقادات به صدابرداری این سالن در شب.های جشنواره موسیقی فجر
    حسن اردستانی: فقط نیمه خالی لیوان را نبینیم

    موسیقی ما – بهمن بابازاده: بحران صدابرداری در شب.های جشنواره موسیقی فجر یکی از عمده بحث.هایی بود که رسانه.های مختلف به آن پرداختند و هیچ پاسخی هم از سوی عوامل اجرایی به این معضل داده نشد. خبرنگار «موسیقی ما» سراغ سرپرست گروه صدابرداری مجموعه برج میلاد رفته تا پاسخ.های او به این انتقاد.ها را بپرسد. «حسن اردستانی» در این گفتگو حاضر شده و به انتقاد.ها پاسخ داده است.

    • در روزهای برگزاری جشنواره موسیقی فجر، اکثر رسانه.ها به طرز شدیدی از صدابرداری سالن برج میلاد انتقاد کردند. فکر می.کنم شما بهترین کسی هستید که می.توانید به این انتقادات پاسخ دهید.
    البته پاسخ به این سوال زمان زیادی می.خواهد و باید کار تخصصی انجام شود و صحبتهای تخصصی داشته باشیم.
    • اگر راحت بخواهیم حرف بزنیم چطور؟
    آن چیزی که راحت می.شود گفت این است که وقتی شما می.خواهید یک صوت شنیداری را در یک سالن بشنوید مقوله.ای است که از عوامل بسیار زیادی تبعیت می.کند و شما نمی.توانید بگویید فقط مثلا بلندگو چه نوعی است یا صدابردار چه نقشی دارد وقتی شما می.خواهید یک صدا را بشنوید سالن، نوع آکوستیک سالن، سازهایی که در اجرا استفاده می.شود، سیستم صوتی که از آن در حال استفاده هستند و صدابرداری و زمان «ساوند چک» تاثیرگذار است. حرفه.ای بودن یا آماتور بودن خواننده هم در این بین تاثیر زیادی می.تواند داشته باشد.
    • پس اینهایی که انتقاد می.کنند به نظر شما دلیلشان بر روی کدام یک از این مقوله.ها است؟
    من فکر می.کنم که انتقاد کردن حق همه دوستان است و اصلا خبرنگار.ها می.بایست که نقد کنند. اما این نقد باید منصفانه باشد تا بتواند باعث رشد شود، نه ایمکه باعث شود آن چیزی را هم که تا الان ساخته.ایم از بین برود. من فکر می.کنم یک مقدار متاسفانه اطلاعات تخصصی و موسیقایی در بعضی از دوستان بسیار کم است که از جمله یکی از نقدهایی که من شنیدم آمدند گفتند چرا پایه میکروفون خراب بود؟ پس صدابرداری بد است! یا اینکه چرا مانیتور خواننده قطع شده است؟ پس صدابرداری بد است! شما می.دانید که در تمام دنیا در حین اجرای زنده اتفاقات زیادی رخ می.دهد و شما نمی.توانید جلوی هر اتفاقی را بگیرد و حتی در صداوسیمای خودمان می.بینید که در اجراهای زنده از این قبیل اتفاقات زیاد است.
    • ولی این اتفاقات در جشنواره و در این هفت روز خیلی بیشتر شده. hf فرزاد فرزین سه بار قطع شد. یا اتفاقات سیروان... به نظر برخی بدشانسی.ها هم در زیاد شدن این انتقادات تاثیر داشت.
    البته من یک توضیح بدهم، درجشنواره به دلیل اینکه تراکم اجرا.ها خیلی زیاد است و وقتی شما در یک روز دو خواننده و دو ارکس.تر می.گذارید کار سخت.تر است. شما خودتان آدم حرفه.ای هستید و می.بینید که یک ارکس.تر شروع می.کند و تمام می.شود و هنوز ارکس.تر پایین نیامده، ارکس.تر بعدی روی صحنه می.آید. همین اتفاقات در سالنهای خیلی بزرگ دنیا انجام می.شود ولی با فرق اینکه استیج.های آن.ها گردان است یعنی روی یک استیج این اتفاق نمی.افتد، آن استیج.ها به گونه.ای است که چند گروه آماده سازی می.کنند و استیج می.چرخد و آن چیزی که شما برای برنامه اصلی می.بینید استیجی است که چرخانده شده است. اما نکته.ای که چرا این اتفاقات زیاد می.شود شاید این است که تراکم برنامه.های ما خیلی زیاد است. اما یک چیز مهم هم این است که شما نباید قسمت خالی یک لیوان را ببینید. شما باید ببنید آیا در کل این اجرا.ها با این جمعیتی که می.آید داخل و بیرون می.رود نارضایتی در مردم چقدر است؟ همانطور که گفتم بخشی از صدابرداری سلیقه است. خود من دیده.ام یک سری خبرنگار می.گویند چقدر عالی بود، یک خبرنگار می.آید می.گوید چقدر بد بود. مثلا اگر باتری یک hf قطع شود و یا تمام شود و باتری نو باشد این دیگر زیر سوال بردن مجموعه نیست. من از نقدهای منصفانه واقعا استقبال می.کنم.
    • شما تجربه صدابرداری در کنسرتهای خارج از ایران را هم داشته.اید و با خیلی از گروه.ها در نقاط مختلف دنیا اجراهایی را رفته.اید. چه فرق.ها و چه ضعفهایی را در سیستم داخلی و خارجی می.بینید و آیا اصلا این دو با هم قابل مقایسه هستند؟
    یک نکته خیلی خیلی ظریفی را گفتی و من فکر می.کنم این خیلی از موضوعات را حل کند. واقیعت این است که ما چون نرفتیم و ندیدیم و استانداردهای دیگر را هم ندیده.ایم در واقعیت فکر می.کنیم که یا استاندارد اینجا پایین است یا هرچیزی به ما بدهند نمی.دانیم مطلوب است یا مطلوب نیست. یکی از مشکلات ما این است که اکنون متاسفانه عوامل مطلوب بودن یا غیر مطلوب بودن را نمی.دانیم. شما این را بدانید همانگونه که موسیقی پاپ خیلی جوان است صدابرداری هم به طبع آن درحال بالا آمدن است. ولی آن چیزی که الان در ایران ما وجود دارد رشد بسیار زیادی است که در بخش صدا داریم. می.توانم به طور تخصصی بگویم که ما در بخش سخت افزار بسیار رشد کرده.ایم و شما می.دانید که صدابرداری.ها به صورت دیجیتال انجام می.شود و صدابرداری دیجیتال سه چهار سال است که به این شدت انجام می.شود و تجربه بچه.هایی که در این حوزه کار می.کنند هر روز بهتر از گذشته است. شما قطعا می.توانید بگویید که صدابرداری امروز با صدابرداری دو سال پیش متفاوت است و جای پیشرفت زیادی هم دارد. ولی آن چیزی که ما می.خواهیم برسیم باید ببینیم نسبت به چه استانداردی، تخصصی است.
    • پس اگر شما بخواهید در یک جمله به همه انتقاد.ها و همه کسانی که آمدند و درست یا غلط انتقاد کردند جواب بدهی، جوابت به این دوستان چیست؟
    من فکر می.کنم که در حوزه صدا کارهای بسیار بزرگی شده است. الان هم استانداردهای صدا بسیار پیشرفت کرده و با توجه به اینکه شما می.بیند یکی از شرایطی که اجرای کنسرتهای پاپ رونق بسیاری گرفته است حتما می.تواند ساختارهایی باشد که در برج میلاد ایجاد کرده.اند. همکاری که در برج میلاد هست چه بابت صوت، نور، ال.ای دی و یا جلوه.های ویژه همه این.ها تاثیرگذاشته و شما می.بینید که بعضی از خواننده.ها در عرض یک روز کل بلیتشان به فروش می.رسد. شما قطعا این را بدانید که اگر اینجا اتفاقات خیلی خوب و زیبایی نمی.افتاد این رندوم را این سالن نداشت.

    ادامه در منبع : تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۱/۱۲/۰۴ در ساعت 12:30

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۱
    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۲
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای اف ال استودیو
    آموزش فارسی جامع میکس حرفه ای آهنگ با پلاگینهای ویوز waves
    آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ یک آهنگ از ابتدا تا انتها با پلاگینهای ویوز
    آموزش فارسی پلاگین اکولایزر فاب فیلتر FabFilter Pro-Q 2
    آموزش فارسی صفر تا صد استودیو وان Studio one

    آموزش فارسی صفر تا صد آموزش ایبلتون لایو Ableton Live
    صفر تا صد آموزش فارسی مسترینگ با فاب فیلتر و ویوز
    آموزش فارسی صفر تا صد میکس و مسترینگ با ایزوتوپ
    آموزش فارسی و حرفه ای میکس وکال رپ
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای کیوبیس ۹ cubase
    آموزش فارسی گرم کردن وکال صدای خواننده با izotope nectar2 ایزوتوپ
    صفر تا صد آموزش فارسی پرو تولز – پک ۱

    صفر تا صد آموزش فارسی پروتولز – پک ۲
    آموزش فارسی ساخت موسیقی متن فیلم توسط هانس زیمر
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی ساخت ریتم ۶.۸ ایرانی ، بندری ، ترکی ، عربی
    کارگاه آموزش فارسی آکوردها،ملودی ،هارمونی و کنترپوان

    کارگاه آموزشی میکس حرفه ای آهنگ با کیوبیس
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    جعبه آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    جعبه آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی کامل سینتی سایزرهای massive- fm8- sylenth- prologe
    آموزش فارسی اصولی آهنگسازی با کامپیوتر
    آموزش فارسی ساخت ملودی بر اساس فواصل و گامها
    صفر تا صد آموزش فارسی ادوبی ادیشن Adobe Audition CC
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی دی جی با نرم افزار TRAKTOR PRO
    حرفه ای ترین آموزش فارسی میکس و مسترینگ با فاب فیلتر Fab Filter
    ۲۶۰ الگوی ریتم آماده در سبکهای مختلف برای نرم افزارهای آهنگسازی

     

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۱۱/۲۳, 15:20
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۱۰/۱۷, 11:00
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۶/۱۲, 16:40
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۲/۰۲, 12:21
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۷/۲۳, 16:23

جستجو شده ها

حسن اردستانی صدابردار

اردستانی صدابردار

گروه صدابرداری اردستانیصدابرداری اردستانیصدابردار اردستانیفروشگاه اردستانی صدابرداراسامی صدابرداران برج نیلادحرفه صدا برداري برج ميلادصدابرداری برج میلادحسن اردستانی صداحسن اردستانی استودیو پاپصدا برداري اردستانيصدابردار سالن میلاد

تا این لحظه 3 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست