کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی






صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت


+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: بازگشت «خسرو شکیبایی» به سینما/ عکس

  1. Ramin95 آواتار ها
    Ramin95
    شماره کاربری
    4941
    Contributor
    شهریور /۱۳۹۰
    0
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی575
    0
    سپاس از شما 666 بار در 549 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض بازگشت «خسرو شکیبایی» به سینما/ عکس

    موسیقی ایرانیان – خانه هنر (سینما و تلویزیون)/ مهر نوشت:.

    عبدالرضا منجزی کارگردان فیلم سینمایی «شرقی» که پس از بیش از 5 سال این روزها بر پرده سینماها نقش بسته است درباره اکران این فیلم به خبرنگار مهر گفت: پیش از پرداخت به موضوع اکران این فیلم سینمایی باید چند نکته دیگر را متذکر شوم.

    وی در ادامه افزود: من جنوبی.ام و با سینما و ادبیات غریبه نیستم. از سرزمینی می.آیم که بهرام حیدری، یار علی پورمقدم، سید علی صالحی، امیر نادری و ناصر تقوایی را معرفی کرده است. دیاری که موج سپید شعر را شکل داد. من سیاست را با همه خم و چم.ها و سختی هایش لمس کرده ام. همینطور جنگ را، جنگ را با همه زمختی و بی رحمی.اش درک کرده.ام.

    نویسنده فیلمنامه «متروپل» ساخته اخیر مسعود کیمیایی درباره افرادی که به بهانه جنگ یا مهاجرت از دست داده است، عنوان کرد: نیمی از همکلاسی های من دیگر نیستند یا مهاجرند و یا در جنگ کشته و یا در گوشه ای افتاده و فراموش شده اند. نیمی از همسایه های من آواره این شهر و آن شهر شده اند. ما به یکباره از هم متفرق شدیم، جدا شدیم حتی بدون وداع، بدون خبر و بدون هیچ خداحافظی گرمی.



    وی با یادی از روزهای جنگ عراق علیه ایران بیان کرد: به ضرب یک موشک، یک خمپاره و بمب زادگاهم جهنمی از دود و آتش شد و به دنبال این جهنم خیلی از پدیده ها پشت غبار جنگ پنهان ماند. خیلی صداها پشت صدای انفجار خفه شد. مثل صدای بغض یک نسل، مثل صدای گریه بچه های کوچکی که در قلب هیاهوی جنگ گم شدند. من باید از جنگ حرف بزنم و چاره.ای ندارم. این تقدیری است که برای من نوشته شده است. این دنیا، روزگار و زمانه هم برای من این تقدیر را نوشته است. اگر جوانی ام با دوره سرخوشی.ها ، سرمستی ها و لذت های تاریخی گره خورده بود مطمئنا دغدغه های من هم از همان جنس می.شد.

    منجزی با اشاره به انتخاب حرفه سینما برای بیان دغدغه های خود گفت: من سینما را با فیلم دیدن در سینما «نفتون» آموختم. علاقه من به سینما با فیلم.بازی در این سینما و دیدن فیلم با زبان اصلی شکل گرفت، اما عشق واقعی به سینما را با فیلم هایی با رنگ.مایه های مهاجم، خیابانی، معترض و متفاوت دهه 50 به خصوص با فیلم.های مسعود کیمیایی تجربه کرده ام. جنس آدم های این سینما زبانش، عاشقانه هایش و شکل روایی و بصری اش برای من آشنا بود.

    کارگردان فیلم سینمایی «شرقی» تاکید کرد که آدمی با شناسنامه او الفبای این حرفه را بلد است و در این باره توضیح داد: آشنایی من با قصه، دوربین، بازی آشکار است اما بحث من این نیست. چون «شرقی» فیلم دوپاره ای شد درست مانند خود ما که هزارپاره.ایم. هر پاره ای از ما یک گذشته جاافتاده یا جا مانده در دیروز و بخشی از آن در امروز است اما اصل روایت «شرقی» باقی مانده از یک یادآوری تاریخی است.

    منجزی با اشاره به حجم اخبار و جایگاه این فیلم در اخبار گفت: با حجم اخبار و سرعت رد و بدل شدن اطلاعات اگر سندی از گذشته جا نگذاریم چیزی برای آینده و فردای این دنیا باقی نخواهد ماند و برای اثبات وجود خودت تا چند سال آینده در این هیاهو. و شلوغی باید قسم بخوری. چون عصر، عصر انکار است. عصر جعل و فراموشی است. مهم نیست که این نسل حوصله شنیدن این حرف.ها را نداشته باشد اما من برای گفتن این حرف ها اصرار دارم، شاعرانه هم می گویم و حوصله هم بسیار دارم. حوصله ای چندساله برای اکران یک فیلم 85 دقیقه.ای.



    وی درباره داستان این فیلم سینمایی که به گفته خودش پس از سال.ها انتظار رنگ اکران را دیده است، عنوان کرد: «شرقی» روایت یک صبح تا شب زندگی یک زوج مهاجر است که در چنبره هزار درد و بلای غربت گرفتار شده اند. یک زوج عاشق. عشاقی که زبان هم را تا دیروز می.فهمیدند. رابطه شان گرم بوده و زندگی می.کردند حالا به دنیایی پرتاب شده اند که ذره ذره آنها را ذوب می کند. من آنها را در شرایطی قرار دادم که با هم گفتگو کنند اما جنگ حتی امان گفتگو را به آنها نمی دهد. آنها را از هم دور می کند. تنها عشق به بقا، شور، اشتیاق، امید به عاشقی و زندگی، کلید حل این بحران و راز برداشتن دیوار جدایی است.

    کارگردان فیلم «شرقی» با اشاره به نقشی که زنده.یاد خسرو شکیبایی در این فیلم ایفا کرده و از این طریق پس از مدت.ها دوباره او روی پرده سینما جان گرفته است، گفت: خسرو نقش یک بازیگر جنوبی را دارد. بازیگر بریده از همه چیز، همه جا، غریبه و دور افتاده از دیارش. دور افتاده از خودش. شخصیتی که خسرو نقش آن را بازی کرده دوست داشت در خرمشهر بماند، بجنگد اما نشد. ما. در سیدخندان و در هتل «باتمان قلیچ»، هتلی شبیه به لوکیشن های محله «هارلن» و فیلم های مکزیکی با راهروهایی با هزار سوراخ مثل کندوی عسل که در هر روزنه یک زندگی جاری است، روبه.رو هستیم ولی ما فقط به درون یکی از این روزنه ها سرک کشیدیم.

    وی افزود: ما وقتی دوربین را به این هتل بردیم، هر دری را باز می.کردیم یک دریا غصه، داستان جدایی، زخم درد مردانگی، گذشت و جوانی بر باد رفته می.دیدیم. «قاضی ربیهاوی» (نویسنده ایرانی که کتاب «مرد سرباز» با اندیشه های ضد جنگ از آثار اوست) وقتی به خوابگاه آمد، گریه کرد. گفت کاش یک خانه بزرگ داشتم و همه اینها را با خود به خانه می بردم. غصه.ام می شد اگر شرقی و خوابگاه جنگ.زدگان با همه واقعیت های آن دیده نمی شد؛ تصاویر لانگ شات خوابگاه و جنگ زدگان تنها یک سند تاریخی نبود بلکه راهروها و آدم.ها و زندگی جاری در آنجا یک واقعیت تاریخی است بدون دستکاری من به عنوان فیلمساز.

    این کارگردان در پاسخ به اینکه به نظر می رسد بخش هایی از فیلم دچار حذف و اضافه هایی شده است، گفت: مجبور شدم تکه هایی به فیلم اضافه کنم و در عین حال مجبور شدم که تکه هایی را حذف کنم. بازار مصرف و ذائقه عمومی این اجبار را به من تحمیل کرد اتفاقا بخش های نچسب فیلم امروزی است، اما واقعیت دارد. به نظر من این نچسبی روح این زمانه و خاصیت این روزگار است. حال اینکه مگر همه چیز این زمان پسند شماست؟



    وی در ادامه افزود: بخش های لذت بخش متعلق به گذشته است از شاعرانگی آدمها، پای هم ایستادن ها و حتی عصبانیت و خشم شان دلنشین و با نمک است و این خاصیت روزگار از دست رفته است. حال اینکه نه از نحوه اکران راضی ام و نه به نحوه حیات و فضای این سینما نق می زنم. بی سوادی، غلط حرف زدن، لودگی، مسخرگی و بیهودگی غوغا می کند. این روزها لمپنیزم جدیدی به دست کسانی که فیلمفارسی را مسخره می کردند، باب شده است و میلیاردی هم می فروشند و این میلیارد را چماق کردند و بر سر سینماگر اهل حرف و اندیشه می زنند.

    منجزی در پایان توضیح داد: من جای خودم ایستاده ام، حرف خودم را می زنم با زور و اصرار و بی ادعا و چشم داشت. باور کنید مرعوب کردن تماشاچی، منتقد امروز و فضای رسانه ای حتی مدیریت سینما کار آسانی است و به ترفند و شعبده بازی نیازی نیست بلکه فرمول دارد و فرمول آن را نسل من به خوبی بلد است اما شتیاقی برای این کار نداریم و من قصدم مرعوب کردن نیست. من در فیلم «شرقی» فقط می خواستم یک روز از زندگی مردمان را روایت کنم؛ فقط یک روز. نکته آخر اینکه می خواهم بگویم ما هم از عدالت سهمی داریم (دیالوگ مهناز افشار در فیلم متروپل).


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۲/۱۹ در ساعت 08:30

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۱
    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۲
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای اف ال استودیو
    آموزش فارسی جامع میکس حرفه ای آهنگ با پلاگینهای ویوز waves
    آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ یک آهنگ از ابتدا تا انتها با پلاگینهای ویوز
    آموزش فارسی پلاگین اکولایزر فاب فیلتر FabFilter Pro-Q 2
    آموزش فارسی صفر تا صد استودیو وان Studio one

    آموزش فارسی صفر تا صد آموزش ایبلتون لایو Ableton Live
    صفر تا صد آموزش فارسی مسترینگ با فاب فیلتر و ویوز
    آموزش فارسی صفر تا صد میکس و مسترینگ با ایزوتوپ
    آموزش فارسی و حرفه ای میکس وکال رپ
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای کیوبیس ۹ cubase
    آموزش فارسی گرم کردن وکال صدای خواننده با izotope nectar2 ایزوتوپ
    صفر تا صد آموزش فارسی پرو تولز – پک ۱

    صفر تا صد آموزش فارسی پروتولز – پک ۲
    آموزش فارسی ساخت موسیقی متن فیلم توسط هانس زیمر
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی ساخت ریتم ۶.۸ ایرانی ، بندری ، ترکی ، عربی
    کارگاه آموزش فارسی آکوردها،ملودی ،هارمونی و کنترپوان

    کارگاه آموزشی میکس حرفه ای آهنگ با کیوبیس
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    جعبه آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    جعبه آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی کامل سینتی سایزرهای massive- fm8- sylenth- prologe
    آموزش فارسی اصولی آهنگسازی با کامپیوتر
    آموزش فارسی ساخت ملودی بر اساس فواصل و گامها
    صفر تا صد آموزش فارسی ادوبی ادیشن Adobe Audition CC
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی دی جی با نرم افزار TRAKTOR PRO
    حرفه ای ترین آموزش فارسی میکس و مسترینگ با فاب فیلتر Fab Filter
    ۲۶۰ الگوی ریتم آماده در سبکهای مختلف برای نرم افزارهای آهنگسازی

     

+ پاسخ به موضوع

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۵/۱۶, 11:20
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۴/۲۹, 23:30
  3. روال عجیب شکل گیری «در سرای تنهایی» حسین بهروزی نیا
    توسط Ramin95 در انجمن اخبار روز موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۰۴/۲۷, 13:51
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۲/۱۶, 10:01
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۰/۱۰, 22:30

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 1 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست