کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی






صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت


+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: موسیقی فراتر از ساز در اولین اجرای بخش بین.الملل/ گزارش تصویری موسیقی ایرانیان

  1. Ramin95 آواتار ها
    Ramin95
    شماره کاربری
    4941
    Contributor
    شهریور /۱۳۹۰
    0
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی575
    0
    سپاس از شما 666 بار در 549 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض موسیقی فراتر از ساز در اولین اجرای بخش بین.الملل/ گزارش تصویری موسیقی ایرانیان

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید کوارترت «وولفرت بردروده» به عنوان نخستین نمای آلبوم بین.المللی جشنواره موسیقی فجر، تصویری غافلگیرکننده و مبتکرانه در اذهان علاقه.مندان به موسیقی غرب برجای گذاشت.

    به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هنوز یک ساعت به نخستین اجرای کوارترت گروه هلندی در بیست.ونهمین دوره جشنواره فجر مانده بود که برخی از علاقه.مندان به موسیقی در سالن انتظار تالار ایوان شمس حاضر شدند.

    در حالی که کم.کم به جمعیت حاضر در سالن اضافه می.شد بروشورهای کار علاوه بر لوح فشرده.ی برنامه.های جشنواره در سالن توزیع شد. در گوشه.ای هم آلبوم.های متعدد این هنرمند هلندی به فروش گذاشته بود.

    «بردروده» از آهنگسازان مطرح هلندی است که یکی از چهره.های منحصربه.فرد موسیقی پیشروی کشورش به حساب می.آید.

    در اجرای شب گذشته «کلدویو پونتین» با کلارینت، «متس آیلرتسن» با کنترباس.اش و «ساموئل روهرر» با سازهای کوبه.ای خود، وی را تمام و کمال همراهی کردند و تجربه.ای نو از نواختن را به گوش موسیقی.دوستان ایرانی رساندند.

    گروه هلندی کار خود را با قطعه.ای رازآلود آغاز کردند؛ ملودی.ای که ذهن شنونده را در فضای خلق.شده غرق می.کرد. شاید چندان دور از ذهن نباشد اگر حال و هوای این قطعه را با اتمسفر حاکم بر رمان معروف «بلندی.های بادگیر» امیلی برونته قیاس کنیم. اما آنچه بیش از همه، همنوازی این گروه را متمایز می.کرد،. استفاده آوانگارد آن.ها از سازها بود, نوازنده کنترباس گه.گاه با آرشه ضربه.هایی به سازش وارد می.کرد و گاه آن را بدون آرشه و همچون گیتار به صدا درمی.آورد و همین کافی بود که مخاطب متوجه شود به دیدن اجرایی معمولی و متعارف نیامده است.

    پس از بخش نخست بود که «بردروده» به زبان فارسی به مخاطبان سلام کرد و گفت: این تنها کلمه.ای است که بلدم و نمی.دانم آن را درست تلفظ می.کنم یا نه.

    وی سپس اعضای گروهش را معرفی کرد و اعلام کرد که این چندمین سفر هر یک از ایشان به ایران است.

    این.موسیقی.دان هلندی در ادامه مختصری راجع به دو قطعه.ای که نواخته شده بود، توضیح داد.

    قطعه.ی بعدی شاید بیش از دیگر بخش.ها به مزاق موسیقی.دوستان ایرانی خوش آمد، چرا که ترکیبی بود از هم.نوازی بی.مثال پیانیستی که با سازش یکی شده و نوازنده کلارینتی که با چیره.دستی.اش تک.تک مخاطبان را با خود همراه کرده بود. طی قطعه.ای که در پی این اثر آمد، نقش کلودیو پونتین (نوازنده کلارینت) کمرنگ.تر شد و روهرری درام.نواز توانمندی.هایش را به رخ شنوندگان کشید.

    اما در همین میان بود که مشکلی فنی کمی مکث را برای گروه هلندی به همراه آورد. پونتین با اشاره درخواست کرد صدای یکی از باندها را پایین بیاورند، اما تکرار ملودی و لبخندهای معناداری که پس از انتظاری چند دقیقه.ای بین اعضای گروه رد و بدل شد، نشان می.داد مشکل برطرف نشده و آن.ها بالاجبار کار خود را ادامه دادند.

    قطعه بعدی با ریتمی بسیار کند پیش رفت و مملو از مکث.های طولانی.مدت و البته حرکت.های ابتکاری نوازندگان بود. برای مثال آیلرتسن نروژی از بخش.های کناری کنترباس برای نواختن استفاده می.کرد و بردروده با دست، زه.های پیانو را به صدا می.آورد.

    «بردروده» و هم.نوازانش سپس سراغ قطعه.ای شلوغ.تر رفتند و تا جایی پیش رفتند که دیگر جز موسیقی چیزی در فضای سالن معنا نداشت. اگر قرار بود این قطعه را در قالب تصویر بریزیم، شاید تابلوی «جیغ» ادوارد مونش گزینه.ی همسان و مناسبی از کار درمی.آمد، چرا که هر دوی این آثار هنری مملو از حس تنش و اضطرابی هستند که کام انسان مدرن را لبریز از تلخی و استیصال می.کند.

    پونتین سوئیسی علاوه بر کلارنیت،. سازهای دیگری چون ساکسیفون و حتی «زنبورک» را هم نواخت. وی که در برخی بخش.های اجرا صدایی بادمانند از سازش درمی.آورد و یا با نواختن ضربه.هایی روی بدنه.ی کلارینت هنرنمایی می.کرد،. در قطعه.ی پایانی کمی هم نقش ووکالیست را ایفا کرد.

    همان.طور که پیش.تر گفته شد، نوع استفاده.ی این نوازندگان از سازهایی که در تمام جهان با یک روش نواخته می.شوند،. نقطه.ای قوت اجرای شامگاه 24 بهمن ماه بود..

    این نوازندگان برجسته که از هلند.، سوییس و نروژ برای حضور در جشنواره فجر سفر کرده.اند، .آنچنان با شور و عشق اجرای خود را ارائه کردند که مخاطبان را هم به وجد آوردند. پس از پایان کار، تشویق پرحرارت تماشاچیان.، «بردروده.» و سه عضو گروهش تعظیم کرده و از سن خارج شدند اما کف.زدن.های مداوم علاقه.مندان که هنرنمایی دوباره.ی آن.ها را خواستار بودند، کارگر افتاد و گروه هلندی بار دیگر روی صحنه آمدند و یکی از قطعات را تکرار کردند.

    منبع: ایسنا - عکسها از موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir


    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۱/۲۵ در ساعت 18:20

  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۱
    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۲
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای اف ال استودیو
    آموزش فارسی جامع میکس حرفه ای آهنگ با پلاگینهای ویوز waves
    آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ یک آهنگ از ابتدا تا انتها با پلاگینهای ویوز
    آموزش فارسی پلاگین اکولایزر فاب فیلتر FabFilter Pro-Q 2
    آموزش فارسی صفر تا صد استودیو وان Studio one

    آموزش فارسی صفر تا صد آموزش ایبلتون لایو Ableton Live
    صفر تا صد آموزش فارسی مسترینگ با فاب فیلتر و ویوز
    آموزش فارسی صفر تا صد میکس و مسترینگ با ایزوتوپ
    آموزش فارسی و حرفه ای میکس وکال رپ
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای کیوبیس ۹ cubase
    آموزش فارسی گرم کردن وکال صدای خواننده با izotope nectar2 ایزوتوپ
    صفر تا صد آموزش فارسی پرو تولز – پک ۱

    صفر تا صد آموزش فارسی پروتولز – پک ۲
    آموزش فارسی ساخت موسیقی متن فیلم توسط هانس زیمر
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی ساخت ریتم ۶.۸ ایرانی ، بندری ، ترکی ، عربی
    کارگاه آموزش فارسی آکوردها،ملودی ،هارمونی و کنترپوان

    کارگاه آموزشی میکس حرفه ای آهنگ با کیوبیس
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    جعبه آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    جعبه آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی کامل سینتی سایزرهای massive- fm8- sylenth- prologe
    آموزش فارسی اصولی آهنگسازی با کامپیوتر
    آموزش فارسی ساخت ملودی بر اساس فواصل و گامها
    صفر تا صد آموزش فارسی ادوبی ادیشن Adobe Audition CC
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی دی جی با نرم افزار TRAKTOR PRO
    حرفه ای ترین آموزش فارسی میکس و مسترینگ با فاب فیلتر Fab Filter
    ۲۶۰ الگوی ریتم آماده در سبکهای مختلف برای نرم افزارهای آهنگسازی

     

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۱۱/۰۱, 16:40
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۲/۱۶, 09:22
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۲/۱۰, 15:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۱/۲۲, 11:10
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۶/۱۹, 23:30

جستجو شده ها

Nobody landed on this page from a search engine, yet!

تا این لحظه 0 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست