کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی






صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت


جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

موضوع: Sonata in Cm By Mehrzad Mehregan

  1. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,347
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13877
    9,502
    سپاس از شما 19,352 بار در 5,391 پست
    Follows
    3
    Following
    0

    پیش فرض Sonata in Cm By Mehrzad Mehregan

    سلام خدمت دوستان عزيزم .
    سبك اين موزيك كلاسيك هست و فقط برای پيانو نوشته شده .

    پ.ن : در ميزان ِ 17 قطعه از گام دو مينور مودليشن ميشه به گام ِ دو ماژور و دوباره در ميزان 27 برميگرده به گام ِ دومينور تا توناليه ی اصلی ِ قطعه رو كه دومينور هست تثبيت كنه .

    DAW & VST : FL 11

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    فایل های پیوست شده فایل های پیوست شده
    • نوع فایل: flp Sonata-in-Cm.flp‏ (75.1 کیلو بایت, 822 بار این فایل دانلود شده است)


    تعداد کل آرای این پست : 39
    تعداد آرای مثبت : 39
    ویرایش توسط Violinist : ۱۳۹۴/۱۲/۰۵ در ساعت 07:43
    Music is my love
    Music is my life
    Music is my everything

    iP شما همواره رصد میشود :

    تدریس ِ حضوری و تخصصی ِ آهنگسازی و تنظیم در تمامه سبک ها و میکس و مستر در تهران پذیرفته میشود

    صفحه اینستاگرام من
    mehrzad.mehregan

    اکانت تلگرام من
    http://t.me/mehrmehrzad
    #1 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۱۹ در ساعت 05:47


  2. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۱
    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۲
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای اف ال استودیو
    آموزش فارسی جامع میکس حرفه ای آهنگ با پلاگینهای ویوز waves
    آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ یک آهنگ از ابتدا تا انتها با پلاگینهای ویوز
    آموزش فارسی پلاگین اکولایزر فاب فیلتر FabFilter Pro-Q 2
    آموزش فارسی صفر تا صد استودیو وان Studio one

    آموزش فارسی صفر تا صد آموزش ایبلتون لایو Ableton Live
    صفر تا صد آموزش فارسی مسترینگ با فاب فیلتر و ویوز
    آموزش فارسی صفر تا صد میکس و مسترینگ با ایزوتوپ
    آموزش فارسی و حرفه ای میکس وکال رپ
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای کیوبیس ۹ cubase
    آموزش فارسی گرم کردن وکال صدای خواننده با izotope nectar2 ایزوتوپ
    صفر تا صد آموزش فارسی پرو تولز – پک ۱

    صفر تا صد آموزش فارسی پروتولز – پک ۲
    آموزش فارسی ساخت موسیقی متن فیلم توسط هانس زیمر
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی ساخت ریتم ۶.۸ ایرانی ، بندری ، ترکی ، عربی
    کارگاه آموزش فارسی آکوردها،ملودی ،هارمونی و کنترپوان

    کارگاه آموزشی میکس حرفه ای آهنگ با کیوبیس
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    جعبه آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    جعبه آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی کامل سینتی سایزرهای massive- fm8- sylenth- prologe
    آموزش فارسی اصولی آهنگسازی با کامپیوتر
    آموزش فارسی ساخت ملودی بر اساس فواصل و گامها
    صفر تا صد آموزش فارسی ادوبی ادیشن Adobe Audition CC
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی دی جی با نرم افزار TRAKTOR PRO
    حرفه ای ترین آموزش فارسی میکس و مسترینگ با فاب فیلتر Fab Filter
    ۲۶۰ الگوی ریتم آماده در سبکهای مختلف برای نرم افزارهای آهنگسازی

     

  3. pouya babaei آواتار ها
    pouya babaei
    شماره کاربری
    40001
    کاربر پیـشرفته
    اردیبهشت /۱۳۹۲
    889
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی718
    733
    سپاس از شما 632 بار در 406 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    باعرض سلام
    درسته سبک که من رپ هستش ولی علاقه زیادی به موسیقی کلاسیک دارم
    این قطعه ای که شما نوشته بودید بسیار زیبابود


    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2

    #2 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۱۹ در ساعت 05:57

  4. 2 کاربر زیر از pouya babaei برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  5. M.Hosseini آواتار ها
    M.Hosseini
    شماره کاربری
    295
    مدیر بـازنشسته
    خرداد /۱۳۹۰
    ایران
    2,234
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی10476
    4,753
    سپاس از شما 10,588 بار در 2,061 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    برادر من این چه طرز کار کردن است؟
    نه واقعا چرا؟
    دلیلش را بگو...
    چرا کارت نقص ندارد؟؟
    ما میخواهیم ایراد بگیریم
    چرا حجم سورس کم بود؟
    چرا سورس را دیر گزاشتی؟
    چرا قطعه ات مرا میکشد؟
    زخمی ام کرد
    بسیار بسیار زیبا بود مهرزاد عزیزم
    موفق که هستی موفق تر باشی

    پی نوشت:
    میدانم که سه جمله ی اول مرا که خواندی نیت بر اخراج کردن من بردی
    ولی ما به این آسانی دم به تله ی ترک شما نمیدهیم و همچنان ازبودن در کنارتان خرسندیم


    تعداد کل آرای این پست : 8
    تعداد آرای مثبت : 8

    *** سفارش آهنگسازی و تنظیم پذیرفته میشود ***
    #3 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۱۹ در ساعت 05:58

  6. 6 کاربر زیر از M.Hosseini برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  7. Saeid Baran آواتار ها
    Saeid Baran
    شماره کاربری
    40673
    مدیر بـازنشسته
    اردیبهشت /۱۳۹۲
    IraN
    1,050
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی2663
    5,444
    سپاس از شما 3,048 بار در 1,099 پست
    Follows
    0
    Following
    1

    پیش فرض

    سلام و عرض ادب
    مهرزاد عزیزم چیکار کردی ! !
    زیبای زیبا بود . . .
    خسته نباشی
    زیباتر از همیشه بود . . .
    موفق و موید باشی عزیزم


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3







    *Alone God* ◄ B A R A N ► *Only God*
    #4 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۱۹ در ساعت 06:00

  8. 3 کاربر زیر از Saeid Baran برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  9. Ahmad-Karimi آواتار ها
    Ahmad-Karimi
    شماره کاربری
    40217
    مدیر بـازنشسته
    اردیبهشت /۱۳۹۲
    ساکن پاکدشت تهران
    2,359
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی4895
    6,271
    سپاس از شما 4,920 بار در 1,760 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام دوست من
    خیلی زیبا بود
    لذت بردم
    موفقو پیروز باشید


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    همیشه سکوت نشانه ی تایید حرف طرف مقابل نیست
    گاهی نشانه ی قطع امید از سطح شعور اوست
    michel focaurt


    آنچنان زندگی کن گویی فردا خواهی مرد!
    و آنچنان بیاموز گویی تا ابد زنده خواهی ماند...
    ماهاتما گاندی

    هرکس به من کلمه ای بیاموزد
    مرا بنده ی خویش ساخته
    امام علی (ع)


    خاک*موسیقی احساس تو را می شنود...(به یاد مرتضی پاشایی)
    #5 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۱۹ در ساعت 08:10

  10. کاربران زیر از شما Ahmad-Karimi عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  11. F-Li آواتار ها
    F-Li
    شماره کاربری
    26412
    مدیر بـازنشسته
    آذر /۱۳۹۱
    Mashhad
    1,954
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی3668
    2,579
    سپاس از شما 4,437 بار در 1,782 پست
    Follows
    1
    Following
    0

    پیش فرض

    سلام علیکم.
    خدا شاهد است بعد از اتمام موسیقی یک نفس عمیـــق کشیدم...

    یک سوال!!!؟
    یعنی جدا چه چیزی به ذهنت رسید که میزان 28 را نوشتی!؟
    درگیرش شدم...
    همچنان که در قبل هم گفته ام نتی نمانده روی پیانو که در یک قطعه استفاه نکرده باشی!!! و همچنین این را نیز پیش تر عرض نموده ام که هرچند قطعه کلاسیک است اما همیشه آن حسّ قوی "جـــَــز" بودن را در موسیقی ات میشود مشاهده کرد!
    مثلا فواصل نیم پرده ای بسیار زیادی که در این قطعه وجود داشت... دقیقا درجه سوم، چهارم، و پنجم گام "بلوز" که نیم پرده فاصله دارد!
    البته در موسیقی کلاسیک هم این مشاهده میشود اما نه به غلظت روحیه ی جز منش شما آقای مهرگان... دوست ارجمند بنده...

    همچنین قسمت مدولاسیون هم چون یک باره انجام میشود جالب است و شنونده را مبهوت میسازد و در ذهنش " اِ ! چه شد؟!" نقش میبندد.
    و یک مورد دیگر...
    این که در این چند سورس دریافته ام که علاقه شدیدی به این نوع آکورد نویسی داری! دو اکتاو 4 - آکورد دو مینور با تکرار دو در اکتاو بعد!

    و... به همین منوال... توالی آکورد ها... کاسته ها... تکرار...
    عالی بود.
    همچنین ایده ی مدولاسیوناز گام مایوس و عاشقانه دو مینور به گام ساده زیست و صادقانه ی کودکی دو ماژور... که در ...تور میشود عشقی که همراه با صادقی کودکانه است...

    حرف های جالبی داشت این موزیک هرچند نتهایش را با موس و کلیک نوشته باشی...
    سخن کوتـــَــه میکنم چون گفتنی ها بسیار است...

    ویرایش:
    پ.ن: راستی یک چیزی الان در سورس دیدم متعجب شدم!!!
    میشود به ما بگویی چرا Noise Gate لیمیتر را در کانال مستر فعال کرده ای؟
    5 دقیقه اس کلنجار رفته ام که چرا آخرین آکورد پیانو Crash میشود!!؟

    واقعا چرا؟ نویز گیت برای حذف نویز بکار میرود، و FL Keys هم که نویزی ندارد بدبخت بیچاره!!!

    موفق باشی برادر.


    تعداد کل آرای این پست : 3
    تعداد آرای مثبت : 3
    #6 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۱۹ در ساعت 08:27

  12. 2 کاربر زیر از F-Li برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  13. Violinist آواتار ها
    Violinist
    شماره کاربری
    22280
    مـعاونت کل
    مهر /۱۳۹۱
    Tehran
    4,347
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی13877
    9,502
    سپاس از شما 19,352 بار در 5,391 پست
    Follows
    3
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط F-Li تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام علیکم.
    خدا شاهد است بعد از اتمام موسیقی یک نفس عمیـــق کشیدم...

    یک سوال!!!؟
    یعنی جدا چه چیزی به ذهنت رسید که میزان 28 را نوشتی!؟
    درگیرش شدم...
    همچنان که در قبل هم گفته ام نتی نمانده روی پیانو که در یک قطعه استفاه نکرده باشی!!! و همچنین این را نیز پیش تر عرض نموده ام که هرچند قطعه کلاسیک است اما همیشه آن حسّ قوی "جـــَــز" بودن را در موسیقی ات میشود مشاهده کرد!
    مثلا فواصل نیم پرده ای بسیار زیادی که در این قطعه وجود داشت... دقیقا درجه سوم، چهارم، و پنجم گام "بلوز" که نیم پرده فاصله دارد!
    البته در موسیقی کلاسیک هم این مشاهده میشود اما نه به غلظت روحیه ی جز منش شما آقای مهرگان... دوست ارجمند بنده...

    همچنین قسمت مدولاسیون هم چون یک باره انجام میشود جالب است و شنونده را مبهوت میسازد و در ذهنش " اِ ! چه شد؟!" نقش میبندد.
    و یک مورد دیگر...
    این که در این چند سورس دریافته ام که علاقه شدیدی به این نوع آکورد نویسی داری! دو اکتاو 4 - آکورد دو مینور با تکرار دو در اکتاو بعد!

    و... به همین منوال... توالی آکورد ها... کاسته ها... تکرار...
    عالی بود.
    همچنین ایده ی مدولاسیوناز گام مایوس و عاشقانه دو مینور به گام ساده زیست و صادقانه ی کودکی دو ماژور... که در ...تور میشود عشقی که همراه با صادقی کودکانه است...

    حرف های جالبی داشت این موزیک هرچند نتهایش را با موس و کلیک نوشته باشی...
    سخن کوتـــَــه میکنم چون گفتنی ها بسیار است...

    ویرایش:
    پ.ن: راستی یک چیزی الان در سورس دیدم متعجب شدم!!!
    میشود به ما بگویی چرا Noise Gate لیمیتر را در کانال مستر فعال کرده ای؟
    5 دقیقه اس کلنجار رفته ام که چرا آخرین آکورد پیانو Crash میشود!!؟

    واقعا چرا؟ نویز گیت برای حذف نویز بکار میرود، و FL Keys هم که نویزی ندارد بدبخت بیچاره!!!

    موفق باشی برادر.
    امیر ، عليك سلام !
    پنتاتونيك و كروماتيك ديگه جزيی از وجود من شده و نميتونم ازش دل بكنم !
    خب طبيعتا همه ی موزيسين ها به يك سبك خاصی بيشتر از همه ی سبك ها علاقه دارن ، و اين علاقه باعث ميشه ناخودآگاه تو هر سبكی كه موزيك ميسازن ، نشانه هايی از سبك مورد علاقه شون وجود داشته باشه .
    اين قطعه كه قطعا كلاسيكه ، ولی طبق فرمايش شما فضای جز گونه هم داره .

    در مورد ِ موس و كليك : در اصل من اين قطعه رو فعلا آهنگسازی كردم و مطمئنا اگه يه نوازنده ی حرفه ايه پيانو با يك گرند پيانو اين رو بنوازه از لحاظ حسی خيلی متفاوت ميشه .
    البته اين قطعه برای نوازندگی واقعا خيلی قطعه ی مشكلی هست و از لحاظ سخت بودن ميتونم در رده ی قطعه ی تركی مارش موتزارت قرار بدمش ( منظور فقط نوازندگی هست . وگرنه از لحاظ هنری شاهكار موتزارت كجا و اين قطعه ی پر از نقص ِ من كجا ! ) .

    پ.ن بر پ.ن :
    بله درست ميگی .
    شرمنده بابت اين خطا !
    اصلا يه درصد هم به ميكس اين قطعه فكر نكردم .
    حواسم فقط به اهنگسازی بود .
    ليميتر ِ ديفالتی كه روی اف ال هست به فضای كار نميخورد خواستم بهترش كنم بدتر خرابش كردم !
    البته خودم بعد از ارسال متوجه اين موضوع شدم ولی ديگه كار از كار گذشته بود !


    تعداد کل آرای این پست : 5
    تعداد آرای مثبت : 5
    ویرایش توسط Violinist : ۱۳۹۴/۱۲/۰۵ در ساعت 07:49
    Music is my love
    Music is my life
    Music is my everything

    iP شما همواره رصد میشود :

    تدریس ِ حضوری و تخصصی ِ آهنگسازی و تنظیم در تمامه سبک ها و میکس و مستر در تهران پذیرفته میشود

    صفحه اینستاگرام من
    mehrzad.mehregan

    اکانت تلگرام من
    http://t.me/mehrmehrzad
    #7 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۱۹ در ساعت 09:07

  14. 4 کاربر زیر از Violinist برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  15. bbehnam آواتار ها
    bbehnam
    شماره کاربری
    44330
    کاربر فعال
    تیر /۱۳۹۲
    اصفهان
    104
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی163
    0
    سپاس از شما 138 بار در 64 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    دست مریزاد مهرزادجان عالی بود


    #8 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۲/۱۰/۱۹ در ساعت 09:27

  16. hamed_kh آواتار ها
    hamed_kh
    شماره کاربری
    39008
    هنــرمنـد انجمن
    اردیبهشت /۱۳۹۲
    تهران
    876
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی4276
    3,542
    سپاس از شما 4,064 بار در 805 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    عرض سلام و ادب برادر عزیزم @تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    باز هم بابت دیرکرد نهایت شرمندگی را دارم
    ضمن تبریک مجدد بابت فضای زیبای هارمونیک کار ات
    که به نوعی تلفیق جز با کلاسیک محسوب می شود
    می خواستم با اجازه ات یک نقدی به ریتم وارد کنم...
    در طی دو اثر زیبایی که از شما شنیدم متوجه شدم
    نحوه ی چینش بیس و ریتم ات هرچند که شبیه به دیگران نیست
    امّا در کارهای خود ات از لحاظ به یکدیگر شباهت زیادی دارد
    مثلا دوباره ابتدا بیس می خورد آکوردها پاسخ می دادند و به همان نحو ادامه می یافت
    تم جز به خصوص در ریتم آهنگ ات به وضوح حس می شود
    پرش های بیس در فواصل و درجات آکوردهای نامطبوع کاملا گویای این امر است
    یک سری کارها می تواند شرایط ریتمی را مملو از نو آوری کند
    از جمله بازی مطلق با بیس و آرپژ آکوردها
    که در آثار کلاسیک به کرّات به چشم می خورد
    از جمله ساده ترین آنها در آثار کلاسیک همان کوبش پی در پی آکوردها با دیرند 1/8 در ملودی ابتدایی چهره ی آتشین استاد روشن
    و یک پاساژ و آماده شدن برای تغییر شرایط ریتمیک به حالت احساسی تر...
    یک بار دیگر هم می گویم هارمونی هایی که می نویسی بسیار دل انگیز و زیباست
    تنها تنوع ریتمیک لازمه ی کار کلاسیک ات است
    ضمنا" یک پیشنهاد دیگری هم دارم و آن اینکه : ملودی ها را سعی کن در کسرهای میزانی دیگر از جمله 3/4 یا بر فرض 5/8 هم بنویسی
    ریتم 4/4 در کارهای کلاسیک ریتمی نسبتا" کلیشه ای شده است
    البته هنوز هم خیلی جای کار دارد امّا در کل تفاوت های کسر میزان ایده های عجیبی در نحوه ی چینش ریتم می دهد
    اثری که نوشته ای آنقدر نواختن اش سخت است که هرکسی نمی تواند نوازنده اش باشد
    که البته این از صفات اساسی کارهای کلاسیک است...
    از سلایق شخصی دیگر راجع به کلاسیک برای ام ایجاد وقفه های (سکوت) مابین میزان ریتم ها و یا حتی تغییر سرعت ریتم به طور نا محسوس است
    خیلی دوست دارم این شرایط را در کار ات ایجاد کنی
    زیرا با این کار آهنگ های کلاسیک به تنهایی یک داستان بی کلام را روایت میکند
    داستانی که به گوش جان آدمی مینشیند و با احساسات فرد بازی می کند
    می دانم کمی سطح توقع را بالا برده ام امّا اطمینان دارم توانایی اش را داری
    و چون ایمان دارم می خواهم در حد موتزارت یا بتهوون و یا راخمانینف ببینم ات
    مطمئن هستم که خیلی بیشتر از من به کار کلاسیک گوش داده ای ، نواخته ای و تنظیم کرده ای
    امّا تمام منظورم را این آهنگ که آپلود می کنم می تواند برساند
    (روال کلّی ریتم اش بیشتر مدّ نظرم هست)



    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید

    امیدوارم توانسته باشم در حد بضاعت علمی ام کمکی کرده باشم
    به نظرم با بازکردن نت ها و آکوردهایی که خودت می دانی و به دقت تمام نوشتی نمی شد کمکی کرد
    و تحلیل اش به کار ات نمی آمد...
    بنابراین تنها نقاط بسیار کوچک را دیدم
    که این هیچ چیزی از ارزش کار بسیار بسیار بسیار... زیبایت نمی کاهد
    پر حرفی ام را ببخش برادر عزیزم



    ارادتمند ات ، حامد خلیلی
    سرسبز و ماندگار باشی برادر عزیزم


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    One Day The Sun will Shine On Me
    #9 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۱/۱۰ در ساعت 16:18

  17. کاربران زیر از شما hamed_kh عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  18. sajjadsss آواتار ها
    sajjadsss
    شماره کاربری
    59242
    کاربر بسیار فعال
    دی /۱۳۹۲
    Mashhad
    202
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی647
    474
    سپاس از شما 655 بار در 139 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط violinist تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    سلام خدمت دوستان عزيزم .
    سبك اين موزيك كلاسيك هست و فقط برای پيانو نوشته شده .

    پ.ن : در ميزان ِ 17 قطعه از گام دو مينور مودليشن ميشه به گام ِ دو ماژور و دوباره در ميزان 27 برميگرده به گام ِ دومينور تا توناليه ی اصلی ِ قطعه رو كه دومينور هست تثبيت كنه .

    DAW & VST : FL 11

    تنها کاربران عضو قادر به مشاهده لینکها هستند ، برای مشاهده و دانلود لینکها از اینجا ثبت نام کنید
    واقعا زیبا بود مخصوصا اون عوض کردن گام که خیلی قشنگ این کار رو انجام دادید


    تعداد کل آرای این پست : 1
    تعداد آرای مثبت : 1
    یکدیگر را قضاوت نکنیم
    #10 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۳/۰۱/۱۰ در ساعت 16:34

  19. کاربران زیر از شما sajjadsss عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


موضوعات مشابه

  1. Remix 2013.Dubstep..Mehrzad Mehregan & DJ-M1
    توسط Savan II در انجمن آرشیو
    پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: ۱۳۹۱/۱۲/۲۷, 23:26
  2. دانلود MOZART - Sonata para piano e violino em G maior- K379
    توسط Beyond-voice در انجمن نت نویسی و نت خوانی (Sheet Music)
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۳/۲۹, 18:55
  3. دانلود نت آهنگ Beethoven - Moonlight Sonata cello + piano
    توسط Beyond-voice در انجمن نت نویسی و نت خوانی (Sheet Music)
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۳/۲۹, 18:51

جستجو شده ها

سورس زیبای ماندگار از شادمهر

تا این لحظه 471 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست