کانال کیوبیس در تلگرام را دنبال کنید
آهنگسازی
آهنگسازی






صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 1
صفر تا صد آموزش فارسی کیوبیس پک 2
آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ با پلاگینهای waves



دانلود کیوبیس 8 cubase با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب فارسی

دانلود رایگان وی اس تی استرینگ شرقی Fayez Saidawi Oriental Strings با لینک مستقیم تک پارت از سرور سایت


جهت مشاهده ی پستی که بیشترین امتیاز مثبت را در این تاپیک کسب کرده است اینجا را کلیک کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 2 از 7 نخستنخست 1 2 3 4 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 61

موضوع: هارمونی مطبوع

  1. piano4all آواتار ها
    piano4all
    شماره کاربری
    3111
    هنــرمنـد انجمن
    مرداد /۱۳۹۰
    540
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی290
    169
    سپاس از شما 899 بار در 335 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    در خصوص سئوال دوست خوبم که پرسیدند (( چرا در تکرار سوم آکورد باید احتیاط کرد ؟ ))

    بزرگترین مسئولیت فاصله سوم هر آکورد (( مشخص نمودن ماژور و یا مینور آکورد می باشد ))

    مثلا : تفاوت دو ماژور و دو مینور در نت می میباشد (( یعنی همان فاصله سوم آکورد ))

    و تکرار اون باعث میشه تا تاکید بی نیاز و غیر ضروری روی این مساله انجام بدهیم در ضمن مهمترین نت ها در آکوردها (( نت پایه یا باس

    میباشد و درجه پنجم میباشند )) که باعث غنا بخشیدن به حجم صدا هستند ....

    پس تا اونجایی که امکان دارد نباید سوم آکورد را تکرار کنیم



    البته چون باید به ملودی و حرکت اون و حتی ریتم موجود در ملودی هم فکر کنیم خواهیم فهمید که با اندکی خلاقیت میشه از این خطا در

    هارمونی جلوگیری کرد





    تعداد کل آرای این پست : 2
    تعداد آرای مثبت : 2





    نبوغ چیزی نیست جز عشق







    #11 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۰۵/۰۶ در ساعت 20:15

  2. کاربران زیر از شما piano4all عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  3. # ADS
    مجری تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    نوشته ها
    -
    فروشگاه آنلاین کیوبیس با سیستم پرداخت آنلاین و ارسال به سراسر نقاط ایران ، شهرستانها و روستاها در کمترین زمان ممکن ، فروش vst وی اس تی ارزان و با کیفیت ، فروش سمپل و پلاگین های جدید آهنگسازی

    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۱
    صفر تا صد آموزش کیوبیس به زبان فارسی پک ۲
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای اف ال استودیو
    آموزش فارسی جامع میکس حرفه ای آهنگ با پلاگینهای ویوز waves
    آموزش فارسی صفر تا صد مسترینگ یک آهنگ از ابتدا تا انتها با پلاگینهای ویوز
    آموزش فارسی پلاگین اکولایزر فاب فیلتر FabFilter Pro-Q 2
    آموزش فارسی صفر تا صد استودیو وان Studio one

    آموزش فارسی صفر تا صد آموزش ایبلتون لایو Ableton Live
    صفر تا صد آموزش فارسی مسترینگ با فاب فیلتر و ویوز
    آموزش فارسی صفر تا صد میکس و مسترینگ با ایزوتوپ
    آموزش فارسی و حرفه ای میکس وکال رپ
    آموزش فارسی تکنیکها و ترفندهای کیوبیس ۹ cubase
    آموزش فارسی گرم کردن وکال صدای خواننده با izotope nectar2 ایزوتوپ
    صفر تا صد آموزش فارسی پرو تولز – پک ۱

    صفر تا صد آموزش فارسی پروتولز – پک ۲
    آموزش فارسی ساخت موسیقی متن فیلم توسط هانس زیمر
    آموزش فارسی مولتی مدیا تصویری مبانی موسیقی
    آموزش فارسی تخصصی تنظیم حرفه ای موسیقی
    آموزش کامل مراحل ساخت آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش فارسی تکنیکهای حرفه ای وکال همراه با آموزش Melodyne
    آموزش فارسی تکنیکهای رکورد صدا در استودیو موسیقی
    آموزش فارسی 101 ترفند حرفه ای میکس + مستر آهنگ با ایزوتوپ اوزون 7 izotope ozone
    آموزش فارسی ساخت ریتم ۶.۸ ایرانی ، بندری ، ترکی ، عربی
    کارگاه آموزش فارسی آکوردها،ملودی ،هارمونی و کنترپوان

    کارگاه آموزشی میکس حرفه ای آهنگ با کیوبیس
    آموزش فارسی آهنگسازی در یک هفته
    جعبه آموزش فارسی سمپلر کانتکت Native instrument Kontakt 5
    آموزش خوانندگی پاپ به زبان فارسی
    آموزش فارسی تنظیم و ارکستراسیون آهنگ
    آموزش فارسی فالش گیری و فاصله سازی صدای خواننده
    جعبه آموزش فارسی یک پروژه تنظیم آهنگ از ابتدا تا انتها
    آموزش آهنگسازی در سبکهای پاپ، هیپ هاپ رپ،ترنس،هاوس،بلوز،جاز،راک

    آموزش فارسی کامل سینتی سایزرهای massive- fm8- sylenth- prologe
    آموزش فارسی اصولی آهنگسازی با کامپیوتر
    آموزش فارسی ساخت ملودی بر اساس فواصل و گامها
    صفر تا صد آموزش فارسی ادوبی ادیشن Adobe Audition CC
    آموزش فارسی ساخت بیت در موسیقی
    آموزش فارسی دی جی با نرم افزار TRAKTOR PRO
    حرفه ای ترین آموزش فارسی میکس و مسترینگ با فاب فیلتر Fab Filter
    ۲۶۰ الگوی ریتم آماده در سبکهای مختلف برای نرم افزارهای آهنگسازی

     

  4. piano4all آواتار ها
    piano4all
    شماره کاربری
    3111
    هنــرمنـد انجمن
    مرداد /۱۳۹۰
    540
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی290
    169
    سپاس از شما 899 بار در 335 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    نکته بعدی استفاده از حامل مضاعف می باشد برای نوشتن موسقی های 4 بخشی

    اولا : این حامل مضاعف همان حاملی میباشد که در سازهایی که وسعت صوتی زیادی

    دارند

    استفاده می شود

    مثل پیانو ..... ارگ کلیسا ... هارپ

    دوما : باید بدانیم که بخش سوپرانو و آلتو که مخصوص صداهای خانم ها میباشد با کلید

    سل نوشته میشود و بخش تنور و باس که مخصوص صدای خانم ها میباشد با کلید فا







    نبوغ چیزی نیست جز عشق







    #12 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۰۵/۰۶ در ساعت 20:18

  5. کاربران زیر از شما piano4all عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  6. na3r_music آواتار ها
    na3r_music
    شماره کاربری
    2820
    کاربر بسیار فعال
    مرداد /۱۳۹۰
    خوزستان- اصفهان
    318
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی43
    138
    سپاس از شما 371 بار در 167 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    مرسی این خوب بود
    یک کلیپ از یه گروه کر لبنانی دارم که 35 نفر هستن یه کاری با صدا هاشون میکنن که ادم لذت میبره واقعا هماهنگ و هارمونیک اگر تونستم با برنامه حجمشو بیارم پایین میزارم


    در اوج حرفه ای بودن هنوز چیزی برای یاد گیری هست
    http://www...................../sign...sigpic54_1.gifhttp://freetext.xzn.ir

    www.facebook.com/resan.text
    #13 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۰۵/۰۶ در ساعت 20:22

  7. کاربران زیر از شما na3r_music عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  8. piano4all آواتار ها
    piano4all
    شماره کاربری
    3111
    هنــرمنـد انجمن
    مرداد /۱۳۹۰
    540
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی290
    169
    سپاس از شما 899 بار در 335 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    آکورد های سه صدایی در سه حالت میتوانند قرار گیرند






























    نبوغ چیزی نیست جز عشق







    #14 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۰۵/۰۶ در ساعت 21:39

  9. 2 کاربر زیر از piano4all برای این پست سپاسگزاری کرده اند


  10. federal آواتار ها
    federal
    شماره کاربری
    26
    کاربر بسیار فعال
    فروردین /۱۳۹۰
    214
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی15
    57
    سپاس از شما 131 بار در 83 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    مبحث بسیار کاربردی و خوبی هست امیدوارم ادامه پیدا کنه
    البته الان من نگاه کردم دیدم تالار تئوری خالی هست و آموزشی در اون نیست البته درسته که کسی که بخواد تئوری یاد بگیره باید کلاس بره یا کتابهای تئوری رو مطالعه کنه اما فک میکنم واسه مبتیدیها لازم باشه که از پایه تئوری آموزش داده بشه که امیدوارم با کمک بچه ها اموزش تئوری از مقدماتی رو شروع کنیم یا پی دی اف رو بذاریم

    شاید خیلیها شنیده باشند که میگن فلانی 6 دنگ(دانگ) صدا داره خب اگه بخواهیم این رو علمیش رو بگیم میشه:
    هر گام از 2 دانگ تشکیل شده و هر گام هر در یک اکتاو قرار میگیره بنابراین نتیجه این میشه به کسی که میگن 6 دانگ صدا داره یعنی 3 تا اکتاو رو میتونه بخونه
    اگر درست هست که خوب اگر هم اشتباه هست که دوستان تصحیح میکنند
    یه مبحثی هم باید باز کنیم در مورد فواصل که خیلی مهم هستند و چه توی هارمونی چه اکوردشناسی و خوانندگی به کار میان فکر میکنم هر کدوم رو در یک تاپیک جداگونه دسته بندی و شروع کنیم خوب باشه
    با ارزوی موفقیت برای هنرجویان این سرزمین کهن ایران


    #15 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۰۵/۰۶ در ساعت 23:39

  11. کاربران زیر از شما federal عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  12. piano4all آواتار ها
    piano4all
    شماره کاربری
    3111
    هنــرمنـد انجمن
    مرداد /۱۳۹۰
    540
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی290
    169
    سپاس از شما 899 بار در 335 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    در 4 صدایی کردن آکوردهای سه صدایی ، باید یه سری قوانین رو لحاظ کرد

    1 : چون صدای بخش سوپرانو در آکوردها شفاف تر شنیده میشود (( پس بسیار مهم هست که چه

    صدایی به بخش سوپرانو داده شود
    ))

    نباید فراموش کرد که در نهایت صدای بخش سوپرانو در نهایت ملودی قطعه ما خواهد شد



    ................................



    2 : فاصله میان دو بخش سوپرانو و آلتوحداکثر یک اکتاو و حداقل هم صدا باشند و البته در حالتی

    استثنا تا فاصله دهم



    ....................................



    3 : فاصله دو بخش آلتو و تنور می توانند (( هم صدا باشند تا فاصله ششم و در حالتی استثنا تا

    فاصله اکتاو می توانند باشند


    ..................................



    4 : فاصله تنور و باس با توجه به محدودیت هر یک هر چه بزرگتر باشند بهتر است







    نبوغ چیزی نیست جز عشق







    #16 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۰۵/۰۷ در ساعت 00:21

  13. کاربران زیر از شما piano4all عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  14. piano4all آواتار ها
    piano4all
    شماره کاربری
    3111
    هنــرمنـد انجمن
    مرداد /۱۳۹۰
    540
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی290
    169
    سپاس از شما 899 بار در 335 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    پیوند آکوردها

    منظور از پیوند آکوردها (( وصل کردن آکوردها به یکدیگر می باشند ))

    فرض کنید 5 آکورد داریم و می خواهیم این 5 آکورد را به هم پیوند دهیم

    برای این منظور آکورد اول را به دوم ، دوم را به سوم ، سوم را به چهارم و چهارم را به پنجم وصل می کنیم یا به اصطلاح پیوند می دهیم

    تا اینجا خیلی چیز جدید نگفتیم ولی مهم این می باشد که

    قوانین پیوند آکورد ها را بدانیم







    نبوغ چیزی نیست جز عشق







    #17 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۰۵/۰۷ در ساعت 10:01

  15. کاربران زیر از شما piano4all عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  16. piano4all آواتار ها
    piano4all
    شماره کاربری
    3111
    هنــرمنـد انجمن
    مرداد /۱۳۹۰
    540
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی290
    169
    سپاس از شما 899 بار در 335 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    تمرین اول


    آکورد سه صدایی زیر را 4 صدایی کرده ام البته فقط پایگی


    This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1145x859.




    ویرایش توسط piano4all : ۱۳۹۰/۰۵/۰۷ در ساعت 13:00





    نبوغ چیزی نیست جز عشق







    #18 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۰۵/۰۷ در ساعت 10:06

  17. کاربران زیر از شما piano4all عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  18. S_V_M93272 آواتار ها
    S_V_M93272
    شماره کاربری
    2279
    هنــرمنـد انجمن
    تیر /۱۳۹۰
    Germany- paderborn
    741
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی684
    1,266
    سپاس از شما 1,536 بار در 462 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    ممنون جالب بود بازم ازین بحث ها بزارید.


    #19 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۰۵/۰۷ در ساعت 12:11

  19. کاربران زیر از شما S_V_M93272 عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


  20. piano4all آواتار ها
    piano4all
    شماره کاربری
    3111
    هنــرمنـد انجمن
    مرداد /۱۳۹۰
    540
    مثبت های دریافتی
    + های دریافتی290
    169
    سپاس از شما 899 بار در 335 پست
    Follows
    0
    Following
    0

    پیش فرض

    تمرین دوم

    آکورد سه صدایی زیر را 4 صدایی می کنم البته این بار معکوس دوم می سازم

    لطفا به شکل توجه کنید









    نبوغ چیزی نیست جز عشق







    #20 ارسال شده در تاريخ ۱۳۹۰/۰۵/۰۷ در ساعت 13:10

  21. کاربران زیر از شما piano4all عزیز جهت این پست سپاسگزاری کرده اند


+ پاسخ به موضوع
صفحه 2 از 7 نخستنخست 1 2 3 4 ... آخرینآخرین

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۲/۱۵, 12:50
  2. فرمول ساخت چند آكورد مطبوع و نامطبوع
    توسط iran music در انجمن آکوردشناسی(Chordology)
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۰/۱۲, 21:06
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۸/۲۵, 18:08
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۷/۲۴, 11:40

جستجو شده ها

سانسیبل

سانسيبل

آکورد معکوس

خطای پنجم مخفی

تا این لحظه 311 کاربر از این تاپیک دیدن کرده اند

فقط اعضا گروه ویژه vip و مدیران قادر به دیدن اسامی بازدیدکنندگان تاپیک هستند

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

کپی از مطالب سایت مجاز نمیباشد و پیگرد قانونی دارد

cubase.ir

BACK TO TOP
وی اس تی
آرتیست